Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Jeg hadde høye forventninger til Frus fersken, men jeg syns den smaker slik Wonderbaum persika lukter!😅 Vet ikke hva jeg forventa, men hadde vel sett for meg noe som ligna mer på Shio med fersken. For "sterk", for kunstig, for søt. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har smakt Eldorado tomatjuice. Syns den var veldig god,og har akkurat kjøpt kartong nr to. 

Anonymkode: 8738c...64f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stupedama med sjokolade var god. Trolig ikke like god som Bulows (ikke smakt på leeeenge, så husker ikke), men det er halve prisen og. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Søgni said:

Jeg hadde høye forventninger til Frus fersken, men jeg syns den smaker slik Wonderbaum persika lukter!😅 Vet ikke hva jeg forventa, men hadde vel sett for meg noe som ligna mer på Shio med fersken. For "sterk", for kunstig, for søt. 

Høres ut som noe for meg da. Skal prøve!

Anonymkode: d1ea7...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søgni skrev (2 timer siden):

Jeg hadde høye forventninger til Frus fersken, men jeg syns den smaker slik Wonderbaum persika lukter!😅 Vet ikke hva jeg forventa, men hadde vel sett for meg noe som ligna mer på Shio med fersken. For "sterk", for kunstig, for søt. 

Haha, Wunderbaum, faktisk :hoho: Jeg hadde også håpet den skulle smake mer som Shio med fersken som jeg savner så veldig. Jeg likte den, men enig i at den er for «sterk» og kunstig. Den med bringebær er mye bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt rar konsistens på fløteisen, men Hockeypulver-isen var skummelt god!

Anonymkode: 971bd...263

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som har testet disse? 
 

image.thumb.jpeg.a9ef20f82a68f180027c8f51a1809204.jpeg

Anonymkode: 5450b...3a1

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er det noen som har testet disse? 
 

 

Anonymkode: 5450b...3a1

Nei, ikke enda, men i innlegget ditt leste jeg smakSkit og ikke smaksKit og ble et øyeblikk bekymret for hva dette kunne være. Så dem på remaen "min" og de ser spennende ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er det noen som har testet disse? 
 

image.thumb.jpeg.a9ef20f82a68f180027c8f51a1809204.jpeg

Anonymkode: 5450b...3a1

Teriaky var kjempe god. Ikke prøve de andre ennå 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er det noen som har testet disse? 
 

image.thumb.jpeg.a9ef20f82a68f180027c8f51a1809204.jpeg

Anonymkode: 5450b...3a1

Har prøvd peanut satay med tofu (er veggis), det var kjempegodt!

Anonymkode: 4ef80...99c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har prøvd peanut satay med tofu (er veggis), det var kjempegodt!

Anonymkode: 4ef80...99c

Hva må man egentlig tilsette til disse posene? 

Anonymkode: 0bdb2...3cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva må man egentlig tilsette til disse posene? 

Anonymkode: 0bdb2...3cc

Fra Rema.no:

Nå finner du smakskitene Red Thai Curry, Teriyaki og Peanut Satay hos REMA 1000. Alt du trenger å gjøre er å legge til grønnsaker, ris, nudler, kjøtt eller fisk. Med disse produktene slipper man å kjøpe mange ingredienser, og kan lage autentiske asiatiske retter på 1-2-3. Senere i år lanseres flere spennende smakskit i samme middagsserie. Prøv Green Thai Curry, Pad Thai og Butter Chicken!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

applestories skrev (18 minutter siden):

Fra Rema.no:

Nå finner du smakskitene Red Thai Curry, Teriyaki og Peanut Satay hos REMA 1000. Alt du trenger å gjøre er å legge til grønnsaker, ris, nudler, kjøtt eller fisk. Med disse produktene slipper man å kjøpe mange ingredienser, og kan lage autentiske asiatiske retter på 1-2-3. Senere i år lanseres flere spennende smakskit i samme middagsserie. Prøv Green Thai Curry, Pad Thai og Butter Chicken!

Takk :)

Anonymkode: 0bdb2...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 hours ago, AnonymBruker said:

Har prøvd peanut satay med tofu (er veggis), det var kjempegodt!

Anonymkode: 4ef80...99c

Jeg er også veggis, vurderte å teste satayen med halloumi. Tror det blir det. Tenkte kikerter/linser og, men halloumi må jo bli digg! 
Blir etter påske siden jeg har handlet inn allerede, men gleder meg til å teste da! 

Anonymkode: 5450b...3a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk endelig tak i Slegge -pizza og til og med på tilbud. Kjøpte den med sterk salami og rød saus. Det er den beste frossenpizza jeg har smakt 👍 

  • Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sally-Go-Round skrev (58 minutter siden):

Fikk endelig tak i Slegge -pizza og til og med på tilbud. Kjøpte den med sterk salami og rød saus. Det er den beste frossenpizza jeg har smakt 👍 

Slegge er navnet på kjøttet, så da har du fått riktig. Den andre heter Jåla. Begge er fra Ask

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (1 minutt siden):

Slegge er navnet på kjøttet, så da har du fått riktig. Den andre heter Jåla. Begge er fra Ask

Aha, sånn er det. Bra du retter opp 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

applestories skrev (22 timer siden):

Fra Rema.no:

Nå finner du smakskitene Red Thai Curry, Teriyaki og Peanut Satay hos REMA 1000. Alt du trenger å gjøre er å legge til grønnsaker, ris, nudler, kjøtt eller fisk. Med disse produktene slipper man å kjøpe mange ingredienser, og kan lage autentiske asiatiske retter på 1-2-3. Senere i år lanseres flere spennende smakskit i samme middagsserie. Prøv Green Thai Curry, Pad Thai og Butter Chicken!

Altså. «Ferdig smakskit» hvor det eneste du skal gjøre er å tilsette absolutt alt man vanligvis tilsetter? 😅
Basically så snakker vi her om en saus!

  • Liker 12
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besserwisser skrev (2 timer siden):

Altså. «Ferdig smakskit» hvor det eneste du skal gjøre er å tilsette absolutt alt man vanligvis tilsetter? 😅
Basically så snakker vi her om en saus!

Ja, jeg tenkte det samme når jeg så de i butikken og tenkte da blir det som de små wok posesausene jeg pleier å kjøpe. Ble nysgjerrig nå som jeg leste at flere likte den. Noen som vet forskjell på disse og woksaus posene både på smak og pris?

Anonymkode: da38a...00d

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...