Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Hjertegrandiosaen var god. Er annerledes bunn, om noen ikke har fått det med seg. Hadde greid meg med en rund kant, men hjertekanten gjorde det enkelt å dele i 12 stykker. Synes stykkestørrelsen ble litt for stor når den var delt i seks.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fant denne kake-miksen på Oda. Noen som har prøvd denne? 

IMG_0673.jpeg

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er enig, veldig dyre er de også. Jeg syns denne var mye bedre 😊 Hockey pulver-pinneisen er også bedre. 

Anonymkode: dac5f...475

Enig i at de var dyre også. Jeg sjekket ikke prisen per liter da jeg kjøpte så jeg tenkte at Tyrkisk Pepper-pinneisene skulle være normal størrelse siden de var såpass dyre. 

Jeg hadde egentlig tenkt til å kjøpe den Tyrkisk Pepper-bøtteiskremen, men den har jeg ikke klart å finne her jeg bor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (På 7.3.2024 den 12.46):

Mango coconut synes jeg var kjempe god, ihvertfall første halvparten av boksen. Etter det ble den bare ekkel. Blir ikke gjenkjøp her heller 

Battery mango coconut var god kald, men ikke god romtemperert. Synes i alle fall jeg. Så kanskje den ble for varm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

large.jpg

Ble for sur, synes jeg. Men det smakte faktisk sure cola-smokker! Med litt bismak av kokos da. Terningkast 4.

 

large.jpg

Gode! Salt lakris og dadler var en god kombinasjon. Terningkast 5.

 

large.jpg

Disse var farlig gode! Terningkast 6.

 

Fant disse på Kiwi

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Popc0rn skrev (17 minutter siden):

Battery mango coconut var god kald, men ikke god romtemperert. Synes i alle fall jeg. Så kanskje den ble for varm?

Ikke utenkelig det nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dadler med peanøtter og salt karamell ble testet. Men jeg forstår rett og slett ikke "greia" - dadlene var tørre og harde, og så virker det å være sausa inn med peanøttsmør og noe sukker. Hva er poenget med den greia der? Ikke var det godt og komben virker merkelig. Så står det "no added sugar", hvordan de er det mulig, hvis de skal være salt karamell? Karamell er jo sukker...

.. nej, jeg spiste 2-3 stykker i første omgang, og ga det en ny sjanse 1-2 til, resten tok jeg med til jobben. Der det ble borte, uten at noen sa noe .

Anonymkode: 1c409...5de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, SVK said:

Enig i at de var dyre også. Jeg sjekket ikke prisen per liter da jeg kjøpte så jeg tenkte at Tyrkisk Pepper-pinneisene skulle være normal størrelse siden de var såpass dyre. 

Jeg hadde egentlig tenkt til å kjøpe den Tyrkisk Pepper-bøtteiskremen, men den har jeg ikke klart å finne her jeg bor. 

Disse pinnene med Tyrkisk Pepper iskrem kjøpte jeg i fjor. Men jeg ble veldig skuffa. For synes den lange stanga med lakris i midten smake veldig rart. Den var nærmest krydra, og det hele mine meg om en slags smak av pepperkake. Ble ikke gjenkjøp hos meg, men den boksen har kanskje ikke denne merkelige bismaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svartkatt skrev (22 timer siden):

Hjertegrandiosaen var god. Er annerledes bunn, om noen ikke har fått det med seg. Hadde greid meg med en rund kant, men hjertekanten gjorde det enkelt å dele i 12 stykker. Synes stykkestørrelsen ble litt for stor når den var delt i seks.

Den smaker vel helt likt den orginale?

Anonymkode: c3147...750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Den smaker vel helt likt den orginale?

Anonymkode: c3147...750

Ja, bortsett fra bunnen. Men tror noen sa det var mer ost? Jeg vet ikke noe om det. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lollipop Skum Snop Bringebær og Mango; Denne har samme gode konsistens som de andre 😋 jeg elsker den, mange hater den 😅 Mango smaken den skinner gjennom godt, bringebær forsvinner og er mer bare søt smak. Jeg liker nok fortsatt de sure best, men gode var de 😄 (Coop Mega)

Sjokoladekrem på boks: TikTok viste denne som en nyhet. Jeg kjøper så å si aldri krem på boks, men måtte jo teste ut denne. Den smaker godt. Den smaker krem, men med sjokoladesmak. God, men jeg vet jo helt ærlig ikke hva jeg skal bruke slike sprayflasker til 😅 (Coop Mega)

IMG_8885.thumb.jpeg.b81ec4a1c55cf1ddbdc55a3ac1aeb5a3.jpeg

Kavli Cheesy Greens Spinat og Pepper; Uff nei… nei… 😬 denne var ikke for meg altså 😖 Akkurat som om den smaker litt leverpostei, men ikke helt heller. Pepperen skinner gjennom, og blir hakket for mye for meg. Spinat, er godt mulig det er smaken som bare ikke blir god. Vet helt ærlig ikke om jeg har følt at spinat noen gang har hatt en smak når jeg har spist den, men det har alltid vært i varmebehandlet tilstand blandet sammen med annen mat. Men nei, denne må jeg se om jeg kan gi bort. (Rema1000)

Kavli Cheesy Greens Siracha og Grillet Paprika; husker ikke om jeg faktisk skrev om denne nyheten her. Testet den for en liten stund siden. Denne likte jeg. Har en spicy ettersmak, men ellers smaker den godt, og liker konsistensen. Den er noe annerledes enn ren kremost. Og ville nok beskrevet den som mer hummus lignende (er jo kikerter i så gir mening). (Tror jeg har kjøpt den hos Coop Extra, men vet også at Coop Mega selger den)

Endret av Ariana807
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (4 timer siden):

Lollipop Skum Snop Bringebær og Mango; Denne har samme gode konsistens som de andre 😋 jeg elsker den, mange hater den 😅 Mango smaken den skinner gjennom godt, bringebær forsvinner og er mer bare søt smak. Jeg liker nok fortsatt de sure best, men gode var de 😄 (Coop Mega)

Sjokoladekrem på boks: TikTok viste denne som en nyhet. Jeg kjøper så å si aldri krem på boks, men måtte jo teste ut denne. Den smaker godt. Den smaker krem, men med sjokoladesmak. God, men jeg vet jo helt ærlig ikke hva jeg skal bruke slike sprayflasker til 😅 (Coop Mega)

IMG_8885.thumb.jpeg.b81ec4a1c55cf1ddbdc55a3ac1aeb5a3.jpeg

Kavli Cheesy Greens Spinat og Pepper; Uff nei… nei… 😬 denne var ikke for meg altså 😖 Akkurat som om den smaker litt leverpostei, men ikke helt heller. Pepperen skinner gjennom, og blir hakket for mye for meg. Spinat, er godt mulig det er smaken som bare ikke blir god. Vet helt ærlig ikke om jeg har følt at spinat noen gang har hatt en smak når jeg har spist den, men det har alltid vært i varmebehandlet tilstand blandet sammen med annen mat. Men nei, denne må jeg se om jeg kan gi bort. (Rema1000)

Kavli Cheesy Greens Siracha og Grillet Paprika; husker ikke om jeg faktisk skrev om denne nyheten her. Testet den for en liten stund siden. Denne likte jeg. Har en spicy ettersmak, men ellers smaker den godt, og liker konsistensen. Den er noe annerledes enn ren kremost. Og ville nok beskrevet den som mer hummus lignende (er jo kikerter i så gir mening). (Tror jeg har kjøpt den hos Coop Extra, men vet også at Coop Mega selger den)

Den sjokokremen, er den melkefri? Kan du se på baksiden? Og hvor kjøpte du den? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sørlandsis med cookie dough: Stor skuffelse! Lite kjeksdeig og smakløs, vassen vaniljeis. 

Går heller for B&Js (selv om den spises ytterst sjelden pga sukkermengden). 

Anonymkode: eaf33...c2a

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mynona skrev (10 timer siden):

Den sjokokremen, er den melkefri? Kan du se på baksiden? Og hvor kjøpte du den? 

Den er kjøpt på Coop Mega. Og ser noen andre har svart på om den er melkefri.

Har ikke mulighet til å sjekke den akkurat nå, da jeg er på jobb, men google er enig i at den er vegansk. Da lærte jeg noe nytt selv. Den sto rett ved siden av Tine sin spray flaske.

*Oppdaget akkurat nå selv at den er jo søren meg merket «Vegansk» der på bildet 😅😂 Ja, vegansk = ingen animalske produkter 👍🏻

Endret av Ariana807
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg prøvde den isen med 50/50 sjokoladeis og pistasjis, men egentlig kunne jeg bare kjøpt en boks av hver og blandet selv. Den var god, men ikke mer enn det.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg smakt Tyrkisk Peber-isen på boks, og det tror jeg er noe av det beste jeg har smakt! Mange små biter av tyrkisk pepper i selve vaniljeisen, og masse deilig, god stivnet lakris lagvis nedover boksen. 10/10 herfra!

 

 

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meny hadde 30% på Hennig Olsen Sørlandsis i dag, så jeg kjøpte med meg to nyheter; Cookie Dough og Big Deal. Får middagsbesøk i dag, så kanskje vi tester en av dem til dessert. Også på en mandag.

Jeg er altfor glad i iskrem, så slike tilbud er nesten farlige for meg. :ler:

 

  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Brunhilde said:

Meny hadde 30% på Hennig Olsen Sørlandsis i dag, så jeg kjøpte med meg to nyheter; Cookie Dough og Big Deal. Får middagsbesøk i dag, så kanskje vi tester en av dem til dessert. Også på en mandag.

Jeg er altfor glad i iskrem, så slike tilbud er nesten farlige for meg. :ler:

 

Oppdater oss gjerne 🙂 ikke smakt noen av dem ennå, men ønsker 

Anonymkode: d1ea7...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...