Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Meny har fått high-tech salater fra Onna Nå har jeg prøvd flere typer, og de smaker kjempegodt. Og så deilig det er å slippe å vaske salaten, og slippe å være redd for insekter og "ting" og grus og jeg vet ikke. Anbefales ihvertfall 👍

65e04c11a3b794b048c8df05_Romeo__produktmodul.png

Anonymkode: 197b5...feb

  • Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Meny har fått high-tech salater fra Onna Nå har jeg prøvd flere typer, og de smaker kjempegodt. Og så deilig det er å slippe å vaske salaten, og slippe å være redd for insekter og "ting" og grus og jeg vet ikke. Anbefales ihvertfall 👍

... 

Anonymkode: 197b5...feb

Jeg har prøvd den som het "Big Butter" (av alle ting :ler: ), den var god. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/13/2024 at 7:55 PM, NatNat said:

MÅ HA !!!!!!!!!!

update, har kjøpt 2av disse RITTER SPORT FUNKY WHITE LEMON  i dag, på Normal, en er ferdig spist allerede. NYDELIG ! Blandingen av hvit sjokolade med syrlig sitron krem er utrolig. Tenk dere en god kremet sitron  yoghurt .. 😋

OG 592 kalorier... 😧

Endret av NatNat
  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testet Big Deal Sørlandsis og den var god. Passe med karamell etter min smak, og litt sprø biter. Jeg likte den bedre enn Cookie Dough.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kratt_ skrev (På 13.3.2024 den 19.46):

Hvor i butikken står disse?

De er vel utsolgt nesten overalt nå tror jeg 😟 I menybutikkene var de plassert ved posene med nøtter om jeg ikke husker feil.

Anonymkode: 85142...b2d

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

applestories skrev (På 13.3.2024 den 19.48):

Fant disse på Kiwi i dag.

20240313_160315.thumb.jpg.6e9510a06aecc209655d14d9e2fe5b61.jpg

Wow, takk for tips! Disse er jo perfekte som studentlunsj 😊

Anonymkode: 85142...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NatNat skrev (På 14.3.2024 den 21.33):

update, har kjøpt 2av disse RITTER SPORT FUNKY WHITE LEMON  i dag, på Normal, en er ferdig spist allerede. NYDELIG ! Blandingen av hvit sjokolade med syrlig sitron krem er utrolig. Tenk dere en god kremet sitron  yoghurt .. 😋

OG 592 kalorier... 😧

De er gode, ikke sant? :ler: Jeg skulle latt være å kjøpe i første omgang, tenker jeg nå, men pytt, pytt. Det var verdt det.

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunhilde skrev (1 time siden):

De er gode, ikke sant? :ler: Jeg skulle latt være å kjøpe i første omgang, tenker jeg nå, men pytt, pytt. Det var verdt det.

De er skummelt gode. Var på normal for en uke siden og kjøpte en sjokoladeplate til forrige helg. Måtte tilbake i dag, og da kjøpte jeg med meg tre plater (planlegger riktignok ikke å spise alle tre til helga, skal spare to til påska). Vanligvis er jeg ikke så fan av hvit sjokolade, men den søte sjokoladen sammen med den syrlige sitronkremen er helt nydelig. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Brunhilde said:

De er gode, ikke sant? :ler: Jeg skulle latt være å kjøpe i første omgang, tenker jeg nå, men pytt, pytt. Det var verdt det.

ja ! Tør ikke åpne den andre. Har skjult den 😅

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litago Bursdagskake Is; 37kr 😵🤑 Narvesen skulle søren med ha 37kr for den!! Kjøpte jeg? Ja for jeg sto jo der i kassen, og 😅 kan jo ikke gå tilbake med den 😅 Verd prisen? Absolutt ikke. Det var rosa is oppi. Virket som jordbær is, kanskje hakket søtere. Vet ikke helt hva som gjør dette til «bursdagskake» smak. Jeg hadde nok forventet en vaniljeis med slikt kakestrøssel i; ala amerikansk bursdagskake. Men nei; jordbær rosa is. Skuffet og blir absolutt ikke gjenkjøp.

Sørlandschips Big Deal Boks; Denne skuffet litt. Vet ikke helt hva jeg hadde forventet, men den var ikke noe ekstraordinært. Den er ikke minneverdig 😅

Delikat Reker i Aioli; Jeg vet aioli mer eller mindre er majones med hvitløk. Men mange aiolier smaker ikke for mye majones og er ofte god (jeg er ikke fan av majones). Men denne ble for mye majones. Jeg klarer å kjenne hvitløken, men majones smaken er det som tar over. Blir garantert ikke gjenkjøp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (1 time siden):

Litago Bursdagskake Is; 37kr 😵🤑 Narvesen skulle søren med ha 37kr for den!! Kjøpte jeg? Ja for jeg sto jo der i kassen, og 😅 kan jo ikke gå tilbake med den 😅 Verd prisen? Absolutt ikke. Det var rosa is oppi. Virket som jordbær is, kanskje hakket søtere. Vet ikke helt hva som gjør dette til «bursdagskake» smak. Jeg hadde nok forventet en vaniljeis med slikt kakestrøssel i; ala amerikansk bursdagskake. Men nei; jordbær rosa is. Skuffet og blir absolutt ikke gjenkjøp.

Sørlandschips Big Deal Boks; Denne skuffet litt. Vet ikke helt hva jeg hadde forventet, men den var ikke noe ekstraordinært. Den er ikke minneverdig 😅

Delikat Reker i Aioli; Jeg vet aioli mer eller mindre er majones med hvitløk. Men mange aiolier smaker ikke for mye majones og er ofte god (jeg er ikke fan av majones). Men denne ble for mye majones. Jeg klarer å kjenne hvitløken, men majones smaken er det som tar over. Blir garantert ikke gjenkjøp.

Er det ikke det all småis koster for tiden? Kjøpte en helt vanlig pinneis fra Creme til 37 kr på meny tidligere i uka

Anonymkode: a3b65...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.3.2024 den 20.24):

Så et innlegg om disse på Instagram, men nå finner jeg ikke det igjen. Var visst lite blomkål, men mye annet rart som var tilsatt, så vedkommende mente det var best å styre unna.

Anonymkode: 424e3...ecd

Ja, styr unna. Blomkålsuppen hadde 3% blomkål…altså! Og det som er verre er at det er en direkte kopi at «Mere Mat» sine supper. De suppene har et mye bedre næringsinnhold, og er skapt av to norske grunderdamer med en lidenskap for mat. Begrene ser nesten helt like ut (bortsatt fra at Kiwi-begerne er tynnere og riski å ha i sekken fordi de fort kan lekke), men innholdet er helt forskjellig. Samtidig som Kiwi har fylt hylla med sine egne, dårligere produkter har de underpriset disse for å få folk til å kjøpe dem. Så har de økt prisen masse på «Mere Mat»-suppene slik at de skal selge mindre. Helt vilt at dette faktisk er lov…!

AnonymBruker skrev (På 14.3.2024 den 12.55):

Meny har fått high-tech salater fra Onna Nå har jeg prøvd flere typer, og de smaker kjempegodt. Og så deilig det er å slippe å vaske salaten, og slippe å være redd for insekter og "ting" og grus og jeg vet ikke. Anbefales ihvertfall 👍

65e04c11a3b794b048c8df05_Romeo__produktmodul.png

Anonymkode: 197b5...feb

Ja de salatene er så gode!! De holder i ukesvis i kjøleskapet, til og med åpnet! Og ja, ingen vasking nødvendig, freshe og digge! Jeg synes det er kult at de har salater som ikke er på markedet fra før av, noe kulere enn bare isbergsalat liksom. Håper de selger bra slik at de får lov å selge enda flere varianter i butikken!

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Er det ikke det all småis koster for tiden? Kjøpte en helt vanlig pinneis fra Creme til 37 kr på meny tidligere i uka

Anonymkode: a3b65...caa

Det kan hende, kjøper aldri småis foruten nyheter.

Men er jo helt sinnsyke priser! Får jo kjøpt en liter med annen is for nesten samme pris 😵

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg testet flere ting!

Fun light Solbær denne syntes jeg var god! Skal sies at jeg er vant til sukkerfri drikke og drakk  heller ikke solbærsirup som barn. Etter et glass så sier jeg at det absolutt blir gjenkjøp, vi får se om jeg mener det samme etter en hel flaske. Men tror jeg kunne brukt denne varm på tur og (igjen, jeg er ikke vant til sirupen).

Yt bringebær yoghurt var perfekt for meg som liker skyr! Skikkelig tykk og god (det var vaniljen sist jeg kjøpte også, mener at den var litt mer flytende tidligere). Fin bringebærsmak. Bringebærfrø, så den føltes på en måte «ekte» (inneholder 4 % bringebær/pure). Blir gjenkjøp. Vaniljen foretrekker jeg å bruke med bær og litt granola, bringebæren kan fint spises alene.

Sørlandsis cookie dough vil jeg faktisk tro blir kast. Første gang jeg har smakt direkte vond sjokoladesaus! Deigbitene var små, fin konsistens, men for lite etter min smak. Altfor mye kjip vaniljesmak. Det var bra med saus på toppen og på sidene, ikke noe inni isen. Synes det var leit helt til jeg smakte på sausen 😂

Sørlandsis Balltopp minner om den karamellisen de hadde for ikke så lenge siden, med kjipe små kjeksbiter (var første gang jeg kastet is da vi prøvde den). Karamellisen var de samme (helt ok, men litt kjip og «billig»), kjeksbitene var større men like kjipe. Karamellsausen var helt ok, men ikke nok til å redde den inn.

Jeg var veldig glad i Sørlandsis som barn, men merker at det nå i mine øyne dessverre er «kjip billigis», som virker litt skvipete og altfor dårlig smak. Mannen mener det samme. Funker kanskje fint for barn? Jeg liker ikke å kaste ting, vi kan ikke proppe i oss to bokser is som ingen av oss liker. Men nå har vi forhåpentligvis lært, vi har jo ikke vært fornøyd med noen av boksene vi har prøvd de siste årene.

Anonymkode: a5149...1b1

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva har skjedd med Hennig-Olsen - smakte en av deres iskremer og var langt fra imponert. Noen hevder hårdnakket at deres Krone-is er bedre enn Dipolom-is sin, men jeg har alltid vært uenig der. Skulle teste en boks med H-O vaniljeis med ekte vanilje denne helgen, men Meny hadde ikke innne. Ble Diplom Royal i stedet,, og den er god.

En anenn ting med H-O er jo den totale mangelen på fantatsi. Lage en Haaland-kopi av Drillos-isen og alle nye smaker er ente deig, sjokolade og karamell, som de er mer av nok av i isisken allerede. Kjipe greier.

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (På 11.3.2024 den 17.29):

Sunniva Presset Sesong Eple med Bringebær fra Sogn: Veldig god. Akkurat det den sier, og smaker veldig godt 😋

Den er kjempegod! Ikke ny da, de har hatt den i årevis. Fast inventar i kjøleskapet her

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hockeypulver-isen på pinne var helt sinnsykt god!!! Håper den kommer som multipack!!!

Endret av Lisanna
  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kratt_ skrev (På 13.3.2024 den 18.46):

Hvor i butikken står disse?

Jeg fant Dave & Jon's dadler i en egen utstillingsboks. Jeg er ikke kjent på den butikken (eller noen Kiwier i det hele tatt), så jeg husker ikke hva som var i umiddelbar nærhet, men jeg husker det var nesten innerst i butikken ved reolen som er parallelt med brus.

Endret av Popc0rn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Popc0rn skrev (32 minutter siden):

Jeg fant Dave & Jon's dadler i en egen utstillings boks. Jeg er ikke kjent på den butikken (eller noen Kiwier i det hele tatt), så jeg husker ikke hva som var i umiddelbar nærhet, men jeg husker det var nesten innerst i butikken ved reolen som er parallelt med brus.

Jeg fant de i nøttehylla 😊

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.3.2024 den 17.36):

Da har jeg testet flere ting!

Fun light Solbær denne syntes jeg var god! Skal sies at jeg er vant til sukkerfri drikke og drakk  heller ikke solbærsirup som barn. Etter et glass så sier jeg at det absolutt blir gjenkjøp, vi får se om jeg mener det samme etter en hel flaske. Men tror jeg kunne brukt denne varm på tur og (igjen, jeg er ikke vant til sirupen).

Yt bringebær yoghurt var perfekt for meg som liker skyr! Skikkelig tykk og god (det var vaniljen sist jeg kjøpte også, mener at den var litt mer flytende tidligere). Fin bringebærsmak. Bringebærfrø, så den føltes på en måte «ekte» (inneholder 4 % bringebær/pure). Blir gjenkjøp. Vaniljen foretrekker jeg å bruke med bær og litt granola, bringebæren kan fint spises alene.

Sørlandsis cookie dough vil jeg faktisk tro blir kast. Første gang jeg har smakt direkte vond sjokoladesaus! Deigbitene var små, fin konsistens, men for lite etter min smak. Altfor mye kjip vaniljesmak. Det var bra med saus på toppen og på sidene, ikke noe inni isen. Synes det var leit helt til jeg smakte på sausen 😂

Sørlandsis Balltopp minner om den karamellisen de hadde for ikke så lenge siden, med kjipe små kjeksbiter (var første gang jeg kastet is da vi prøvde den). Karamellisen var de samme (helt ok, men litt kjip og «billig»), kjeksbitene var større men like kjipe. Karamellsausen var helt ok, men ikke nok til å redde den inn.

Jeg var veldig glad i Sørlandsis som barn, men merker at det nå i mine øyne dessverre er «kjip billigis», som virker litt skvipete og altfor dårlig smak. Mannen mener det samme. Funker kanskje fint for barn? Jeg liker ikke å kaste ting, vi kan ikke proppe i oss to bokser is som ingen av oss liker. Men nå har vi forhåpentligvis lært, vi har jo ikke vært fornøyd med noen av boksene vi har prøvd de siste årene.

Anonymkode: a5149...1b1

Lage milkshake eller iskaffe med den som ikke var god :)

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...