Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så dumt, alt blir så smakløst når det er sukkerfritt 😕 

Anonymkode: ff815...5a6

Og alt blir uaktuelt når det er sukker i. Brus vil jeg kunne drikke mye av. Ikke smakt sukkerbrus på 15 år😅

Anonymkode: 299e1...6e5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Og alt blir uaktuelt når det er sukker i. Brus vil jeg kunne drikke mye av. Ikke smakt sukkerbrus på 15 år😅

Anonymkode: 299e1...6e5

Uff

Anonymkode: ff815...5a6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solo Julebrus: denne var god. Berentsen rød julebrus er den som for meg smaker «jul». Men denne var god. Den smaker bringebærbrus, og jeg likte den 😄

*smakte den på boks.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knottogtott skrev (På 11.10.2022 den 15.58):

Nå har jeg kjøpt julebrusen til LM (flaske) og skjønner ikke at hun gikk god for den! Har lest flere på jodel som har testet den og som ikke likte den, og de hadde rett - den var virkelig ikke god!! Smaken var sur, og tam (smakte som billig saft tilsatt kullsyre). Kom en skikkelig ekkel smak (tipper det var bringebær smaken) og ettersmaken var heller ikke noe å skryte av.. Skikkelig skuffet, med tanke på at hun har testet smaker til brusen osv i lang tid, og fordi hun er brusblogger, og da burde hun hvertfall klare å lage en skikkelig god brus!
 

Terningkast: 2 og da bare fordi det var mye kullsyre, ellers hadde den fått 1.

Helt enig... ikke engang sønnen min på 10 år syntes den var god...æsj

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne var en oppgradering fra den vanlige med laks eller skinke.  Blir garantert gjenkjøp 😍

Screenshot_20221014-225556-842.png

Anonymkode: 9c0a1...e1b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mynona skrev (11 timer siden):

Jacobs pain au chocolate var veldig gode! 

Det er en informasjon jeg ikke trenger. :ler:

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina skrev (10 timer siden):

Denne var veldig  god

Potetgull Hvitløk, ramsløk & mild chili » MAARUD

Enig, den var megagod! Og den fineste potetgullposen jeg har sett! 😍

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (30 minutter siden):

Enig, den var megagod! Og den fineste potetgullposen jeg har sett! 😍

Har Smakt alle de nye chipsene det siste, likte ingen 🥺 Alle er så smakløse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (1 time siden):

Har Smakt alle de nye chipsene det siste, likte ingen 🥺 Alle er så smakløse.

Syns det var mye smak i denne jeg og jeg er en person som elsker sterkt krydret mat. Kunne vært litt mer chili, men syns den er knallgod som den er også :) De andre nye potetgullene har jeg ikke smakt enda. Heksehattene fra Maarud er også tilbake nå, de er med chili og er veldig gode. Håper nisseluene også kommer tilbake, de hadde veldig godt paprikakrydder med litt ekstra "sting". Det er sombreros da og ikke potetgull.

Har du smakt den hot reaper fra Kims? Den har jo mye krydder. Jeg syns nesten det blir litt for mye, for den dreper nesten smaken av selve chipsen.

Savner foodtruck potetgullet jeg, det var dødsgodt, men ble seff borte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (27 minutter siden):

Syns det var mye smak i denne jeg og jeg er en person som elsker sterkt krydret mat. Kunne vært litt mer chili, men syns den er knallgod som den er også :) De andre nye potetgullene har jeg ikke smakt enda. Heksehattene fra Maarud er også tilbake nå, de er med chili og er veldig gode. Håper nisseluene også kommer tilbake, de hadde veldig godt paprikakrydder med litt ekstra "sting". Det er sombreros da og ikke potetgull.

Har du smakt den hot reaper fra Kims? Den har jo mye krydder. Jeg syns nesten det blir litt for mye, for den dreper nesten smaken av selve chipsen.

Savner foodtruck potetgullet jeg, det var dødsgodt, men ble seff borte.

Jeg liker ikke chips som er hot, hehe det skal sies. Så alt som kommer med chilli nå faller ikke smak. Men jeg syntes det er enten at chipsen er for sterk (og kun det) eller for smakløs, så ingen av delene hjelper. 

Men bare så du vet det, det foodtruck potetgullet, er kommet i ny innpakning. Den med spareribs som var så god. Men den heter altså Maarud Chipotle på smak, og har rød farge som paprika chipsen innpakningen til Maarud. Du får den på OBS (har ikke funnet den andre steder). Den kom før sommeren og jeg kjøpte noen pakker av den.

Det er samme smaken, MEN vet ikke om det er noe med chipsen i seg selv, jeg syntes det er noe feil med konsistensen på chipsen.. akkurat som en der mykere i crunchen enn Foodtruck var? Mulig det er noe jeg bare innbiller meg.

Endret av Hatsumomo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (7 minutter siden):

Jeg liker ikke chips som er hot, hehe det skal sies. Så alt som kommer med chilli nå faller ikke smak. Men jeg syntes det er enten at chipsen er for sterk (og kun det) eller for smakløs, så ingen av delene hjelper. 

Men bare så du vet det, det foodtruck potetgullet, er kommet i ny innpakning. Den med spareribs som var så god. Men den heter altså Maarud Chipotle på smak, og har rød farge som paprika chipsen innpakningen til Maarud. Du får den på OBS (har ikke funnet den andre steder). Den kom før sommeren og jeg kjøpte noen pakker av den.

Det er samme smaken, MEN vet ikke om det er noe med chipsen i seg selv, jeg syntes det er noe feil med konsistensen på chipsen.. akkurat som en der mykere i crunchen enn Foodtruck var? Mulig det er noe jeg bare innbiller meg.

Mild chili er ikke sterk da 😅

Anonymkode: ff815...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Redbull winter eple og fiken var god😊 tror den er med sukker 

Anonymkode: 41d15...00f

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina skrev (15 timer siden):

Denne var veldig  god

Potetgull Hvitløk, ramsløk & mild chili » MAARUD

Denne likte jeg og :)

Anonymkode: 0bdb2...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.10.2022 den 22.48):

Kesam med LIME er tilbake😱😱😱😱😱  Denne gangen mager. Helt fantasisk god var den. Fant den på Prix. Jeg kjøpte alle de hadde😂

Anonymkode: f4287...80f

Jeg vet, den er så god! Den med mango og pasjonsfrukt har også kommet tilbake. Elsker at de begge kom i mager 🤩

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Besserwisser said:

Jeg vet, den er så god! Den med mango og pasjonsfrukt har også kommet tilbake. Elsker at de begge kom i mager 🤩

Ser at mange er veldig fan av lime-kesamen😄 føler den må prøves, hva bruker dere den til?

Anonymkode: dac5f...475

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...