Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ser at mange er veldig fan av lime-kesamen😄 føler den må prøves, hva bruker dere den til?

Anonymkode: dac5f...475

Ja, den er god. Veldig frisk, fin blanding av søtt og syrlig uten at det blir for mye. Jeg spiser den ofte rett ut fra boksen 😅
eventuelt så blander jeg den med cottage cheese og litt bær til kvelds. Jeg prøvde den faktisk i wraps en gang og det var veldig godt! Den ble en fin kontrakt til det ellers salte kjøttet og spicy salsa.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ser at mange er veldig fan av lime-kesamen😄 føler den må prøves, hva bruker dere den til?

Anonymkode: dac5f...475

Jeg spiser den på samme måte som yoghurt. Enten alene eller med frukt, bær og granola.

Kan også serveres med frukt som dessert, men jeg synes ikke det er søtt nok.

Veldig glad den er tilbake, spiste mye av den sist gang og den er nesten helt lik på smak nå (eventuelt er det smaksløkene mine som har forandret seg litt disse årene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (3 timer siden):

Jeg liker ikke chips som er hot, hehe det skal sies. Så alt som kommer med chilli nå faller ikke smak. Men jeg syntes det er enten at chipsen er for sterk (og kun det) eller for smakløs, så ingen av delene hjelper. 

Men bare så du vet det, det foodtruck potetgullet, er kommet i ny innpakning. Den med spareribs som var så god. Men den heter altså Maarud Chipotle på smak, og har rød farge som paprika chipsen innpakningen til Maarud. Du får den på OBS (har ikke funnet den andre steder). Den kom før sommeren og jeg kjøpte noen pakker av den.

Det er samme smaken, MEN vet ikke om det er noe med chipsen i seg selv, jeg syntes det er noe feil med konsistensen på chipsen.. akkurat som en der mykere i crunchen enn Foodtruck var? Mulig det er noe jeg bare innbiller meg.

Har du prøvd Sørlandschips sin med heit chili og rømme? Ikke så sterk, men mye smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (12 minutter siden):

Har kjøpt disse på Rema idag. Med taco smak og kebab. Skikkelig godt.. nam 

Screenshot_20221014-205721.jpg

Klarte ikke å la være, så jeg var innom to Rema-butikker på leting. Fant ikke, spurte ansatt, som fikk tak i butikksjef, som spurte hvor jeg hadde hørt om disse?

Viste dem kundeavisen, for deres postnummer, og han kunne fortelle at de ikke kommer før neste uke. Gleden av å bo på Vestlandet i nyhetstider 😅

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

applestories skrev (2 minutter siden):

Klarte ikke å la være, så jeg var innom to Rema-butikker på leting. Fant ikke, spurte ansatt, som fikk tak i butikksjef, som spurte hvor jeg hadde hørt om disse?

Viste dem kundeavisen, for deres postnummer, og han kunne fortelle at de ikke kommer før neste uke. Gleden av å bo på Vestlandet i nyhetstider 😅

Huff ha ha...ja mye nyheter jeg ennå ikke sett på Østfold heller 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

applestories skrev (57 minutter siden):

Har du prøvd Sørlandschips sin med heit chili og rømme? Ikke så sterk, men mye smak.

Nei, jeg har sett den i butikken og egentlig avfeid den da jeg ikke likte den Sørlandschipsen med Sweet Chilli. Tenkte den var sikkert i samme gaten med chilli.
Men da skal jeg prøve den, har jo prøvd alle andre! 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (58 minutter siden):

Har kjøpt disse på Rema idag. Med taco smak og kebab. Skikkelig godt.. nam 

Screenshot_20221014-205721.jpg

Disse er det flere som har skrytt av så tenkte jeg skulle kjøpe hvis jeg ser dem ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er mange her som ikke har likt Philadelphia med trøffel, jeg derimot synes at den er helt nydelig🤩 Det er samme smaken som i Oliviers sitt trøffelsalt og trøffelolje synes jeg (mye smak). Skal definitivt prøve den som pastasaus til f.eks tagliatelle. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.10.2022 den 0.11):

Denne var overraskende god! Er egentlig ikke så glad i søt lakris, men denne var god på både smak og konsistens ☺️

Snapchat-2053707655.jpg

Anonymkode: 9c0a1...e1b

Spiste hele posen på en kveld 🙈 nydelig! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meadow skrev (8 timer siden):

Spiste hele posen på en kveld 🙈 nydelig! 

Jeg spiste to poser i helga🙈😅 De var skikkelig gode. Foreløpig min favorittnyhet denne høsten.

Anonymkode: 7a029...c4a

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

applestories skrev (20 timer siden):

Har du prøvd Sørlandschips sin med heit chili og rømme? Ikke så sterk, men mye smak.

Eller denne med chili og majones! Jeg var svært skeptisk, men den var faktisk veldig god!

36C0DA9C-DB02-405D-ADE3-938F3DD39D9B.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Besserwisser skrev (5 minutter siden):

Eller denne med chili og majones! Jeg var svært skeptisk, men den var faktisk veldig god!

36C0DA9C-DB02-405D-ADE3-938F3DD39D9B.png

Sterk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (11 minutter siden):

Sterk?

Nja, jeg synes ikke det. Min toleranse for sterk mat er vel medium pluss vil jeg si. Du kjenner selve chilismaken, uten at det blir for sterkt. Jeg har vel til gode å spise et potetgull jeg synes hadde for mye smak. Vanligvis synes jeg at vel 9/10 har for lite smak. Men denne var som sagt god, og en av de få hvor du faktisk smaker chilien. Majonesen sin påvirkning på smaken er jeg usikker på, kanskje den er med å gjøre smaken mildere 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (1 time siden):

Sterk?

Den smaker veldig lite. Blir ikke gjenkjøp.

Anonymkode: 2ad34...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som har smakt denne? Jeg har ikke sett den i butikk enda, men lurer på hvordan den smaker i forhold til den nye mørke sjokolademelken til Tine. 
 

ECEB994E-1EBA-4C9F-B985-785259B42285.thumb.png.7f7a0bb77f72900815109757ff3a7d15.png

Anonymkode: 7a029...c4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Noen som har smakt denne? Jeg har ikke sett den i butikk enda, men lurer på hvordan den smaker i forhold til den nye mørke sjokolademelken til Tine. 
 

ECEB994E-1EBA-4C9F-B985-785259B42285.thumb.png.7f7a0bb77f72900815109757ff3a7d15.png

Anonymkode: 7a029...c4a

Smakte denne for en stund tilbake siden. Husker ikke nå hvorfor jeg ikke likte den bare husker jeg var skuffet og ikke ville kjøpe den igjen. Endte med at ungene fikk drikke den

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lettmelken med mørk sjokolade, hvilke butikker finnes den i?

Finn nærmeste utsalgssted på Tines nettsider finner ingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kløvereng skrev (På 15.10.2022 den 22.52):

Ser det er mange her som ikke har likt Philadelphia med trøffel, jeg derimot synes at den er helt nydelig🤩 Det er samme smaken som i Oliviers sitt trøffelsalt og trøffelolje synes jeg (mye smak). Skal definitivt prøve den som pastasaus til f.eks tagliatelle. 

Gjør det! Jeg synes den er kjempegod i pastaretter 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...