Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da fant jeg Solo Super Julebrus! Og jeg synes den var god! Absolutt den beste jeg har smakt av sukkerfri rød julebrus.

Så det blir denne jeg kommer til å kjøpe, itillegg til Hamar sin såklart!

Anonymkode: a5149...1b1

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Prøvde meg på denne. Den er god, men når de sier «med hint av chili» så mener de virkelig bare et lite hint. Vedder på at det var ett chiliflak i hele posen. Smakte absolutt 0 av chilien. Som sagt så var den god, den lille smaken som var der, for noen smaksbombe var det virkelig ikke. Smakte ganske lite. Skulle gjerne hatt 10x mer smak, da hadde det kanskje nærmet seg noe. Men for all del; sikkert god nok for den typiske nordmann som ikke tåler smaker så godt😉

1B464659-1631-45EC-8422-11E677C53610.jpeg

Anonymkode: 97f13...ea2

Smakte den og jeg syntes ikke den var sterk - og når jeg som skyr alt som er det minste sterkt, ikke kjenner noe chillismak, DA er det ikke chillismak! Hehe.

Den smakte jo, men thaismak på chips ble helt feil for meg. Syntes ikke den var god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nidar skumkarameller: ja det var ikke vanskelig å like disse 😅😂 de blir farlig gode nå som de er tilgjengelig i butikken de neste månedene 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.10.2022 den 0.11):

Denne var overraskende god! Er egentlig ikke så glad i søt lakris, men denne var god på både smak og konsistens ☺️

Snapchat-2053707655.jpg:flau:

Anonymkode: 9c0a1...e1b

Oi, her røk jeg på en smell, hele posen forsvant på en liten kveld. Disse var gode! Farlige gode :fnise:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zeroh julebrussaft: 

Brun: Synes den smakte veldig likt Fun Light fruktfest. Skuffende!

Skal prøve den røde senere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kveldshimmel skrev (På 12.10.2022 den 10.52):

Skumkarameller

Noen som har smakt på disse?

Disse var skuffende:( både skum og sjokolade var god men karamellen var hard og seig 

Anonymkode: 9c0a1...e1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Disse var skuffende:( både skum og sjokolade var god men karamellen var hard og seig 

Anonymkode: 9c0a1...e1b

Jeg har ikke smakt disse selv, men så bilde av en som noen hadde tatt en bit av. Da ble jeg overrasket over hvor hard karamellen så ut, for den ser jo egentlig litt tykt-rennende ut på bildet på pakken. Så når du skriver at de faktisk var hard, så får jeg heller bruke pengene mine på noe annet julegodteri. Skjønner at det var skuffende, ja!

Er det forresten noen som har funnet pepperkake-sausen til is?

Anonymkode: 7a029...c4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har ikke smakt disse selv, men så bilde av en som noen hadde tatt en bit av. Da ble jeg overrasket over hvor hard karamellen så ut, for den ser jo egentlig litt tykt-rennende ut på bildet på pakken. Så når du skriver at de faktisk var hard, så får jeg heller bruke pengene mine på noe annet julegodteri. Skjønner at det var skuffende, ja!

Er det forresten noen som har funnet pepperkake-sausen til is?

Anonymkode: 7a029...c4a

Ble overrasket selv. Forventet jo myk karamell når det er det de reklamerer med på pakken. 

Lurt å bruke pengene sine på noe annet godt ja:-)

Anonymkode: 9c0a1...e1b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det forresten noen som har funnet pepperkake-sausen til is?

Kan ikke finne den i nettbutikkene til Meny, Spar, Coop eller Oda, så den er sikkert ikke sluppet ennå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte jule-Twix i dag. Twix ginger bread/cookie. Den var god.. litt pepperkakesmak på den. Passet godt med karamell og sjokolade 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Disse var skuffende:( både skum og sjokolade var god men karamellen var hard og seig 

Anonymkode: 9c0a1...e1b

Åh. Det var dumt. 
Kanskje jeg heller skal kjøpe noe annet da, ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 19.10.2022 den 13.46):

Har smakt. Og den med kebab er skikkelig god. Den med taco smaker litt for mye tacokrydder rett fra posen. Men jeg er gladere i kebab enn taco til vanlig også. Den med kebab ville jeg kjøpt flere ganger. 

Anonymkode: 453ff...894

Jeg synes motsatt. Elsket den med taco, den med kebab var ok. Men jeg er mye gladere i taco enn kebab, da :ler: 

Anonymkode: e6464...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Peperkake-sjokoladekuler: disse var gode, men tror det vil vøre billigere å kjøpe de pakkene med sjokolade-pepperkaker isteden for disse 😅 smaken er mer eller mindre identisk. Kanskje hakket mer sjokolade til pepperkake ratio, men ellers ganske lik i smaken. Gode 👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jacobs pain au chocolat. Hjelpes så gode de var🤤 skal lage de selv en gang, men enn så lenge er disse mer enn bra nok!

Anonymkode: 97f13...ea2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jacobs pain au chocolat. Hjelpes så gode de var🤤 skal lage de selv en gang, men enn så lenge er disse mer enn bra nok!

Anonymkode: 97f13...ea2

Åå det hadde jeg glemt at jeg har i frysern! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mynona skrev (10 timer siden):

Åå det hadde jeg glemt at jeg har i frysern! 

Gled deg og nyt🤤

Elsker alt med masse smør, så desse var midt i blinken😆

Anonymkode: 97f13...ea2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...