Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

NewStart87 skrev (På 28.9.2022 den 16.05):

Var på Meny ( i Porsgrunn ) og handlet inn flere av de nye varene, blant annet flere pizza, men jeg kunne ikke se noe av det nye godteriet? Så isen ( og kjøpte Smil isen, den var på tilbud ) og potetgull, men så ikke noe av det nye godteriet. Hadde gledet meg til å smake disse på vedlagte bilder. Noen som har sett disse? 
 

 

BFCA62D9-CF2A-4F9B-B884-5F5396676DE1.jpeg

DDD5AC1E-A187-4B65-B0E9-4EFAB829E339.jpeg

2352FE57-B756-444A-9F64-90574CDF1768.jpeg

32969EA1-E9F4-41D5-842F-90EFD97081BB.jpeg

DE894C49-74FC-4605-A759-A3F08907A680.jpeg

Drumstick godisen har jeg kjøpt på joker og den var dritgod!

Anonymkode: 29516...c6e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cola dreamworld limited edition: Lukter veldig god. Første slurken var ikke så verst, ubestemmelig smak. Ble kvalmende etter det. ikke gjenkjøp

Nocco ramonade: Min nye favoritt! Supergod. Mnage gjenkjøp.

Battery Sizzle: denne var også veldig god! Smak av jordbær og mynte (ikke at jeg smakte sistnevnte) gjenkjøp.

Skyr banan og jordbær: som nevnt tidligere, antageligvis god for de som liker skyr/yoghurt med banna eller jordbærsmak. Dog ikke noe for meg. Ikke gjenkjøp.

Skyr rips og vanilje: Syrlig og frisk, egentlig god smak. En av de bedre vil jeg si. MEN det er harde klumper av rips i den :( Derfor ikke gjenkjøp

Sørlandschips med tyrkisk pepper: Første bitene var ok. Smakte mest salt potetgull med hint av noe ubestemmelig søtt. Jo mer jeg spiste jo mer kvalmende ble det. Ikke gjenkjøp.

Kims potetgull med hvitløk, ramsløk og chili: VELDIG god! Enkelt og greit.

Kesam lime: Søt og god. God med bær og cottage cheese. Gjenkjøp!

Kos sukkerfri sjokoladepudding: Kjøpte to og den ene står enda urørt. God, men ikke ny favoritt. Er for så vidt ikke så glad i pudding heller..

Melkesjokolade riskrisp: God! Smaker litt som Crispo bare med mer sjokolade og mindre crisp. Liker bedre Crispo. Ikke gjenkjøp

M crunchy mais: Smaker rett og slett smash 😅 blir nok ikke gjenkjøp.

Sørlandsis med pepperkake: it is what it is. God, men kan like greit kjøpe en boks pepperkake og vaniljeis hver for seg. Billigere blir det og. Små pepperkakebiter, skulle vært mer. Men god!

Mellombar popcorn: Veldig god! Ny favoritt. Blir mange gjenkjøp.

Mellombar skogsbær: Lukter godt men smaker såpe. Ikke gjenkjøp.

Snacksbønner paprika: Disse hadde jeg gledet meg til, men var dessverre ikke noe særlig. Ikke gjenkjøp 

Snacksbønner cheesy jalapeno: Samme som forrige, ikke så god. Ikke gjenkjøp.

Cashewnøtter med røkt paprika: Skikkelig digg! Blir manage gjenkjøp. 

Drumstick squashes minions: Fant disse på Nille, ikke smakt før. Var veldig gode! Gjenkjøp.

Lakerol yup crispy raspberry&passion: disse likte jeg godt, men de med lakris er bedre. I tillegg reagerte jeg veldig på søtningsmiddelet i disse. Ikke gjenkjøp.

Mentos fanta: smaker som de oransje mentosene. Litt hardere enn de originale? Ikke gjenkjøp.

  • Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd et par av de nye isene fra Hennig-Olsen. Smil-isen var ikke spesielt god og den kommer jeg ikke til å kjøpe igjen, men sørlandsis med jordbærkroneis var veldig. Jordbær og små kjekskuler som så ut til å være overtrukket med hvit sjokolade. Den var ganske dyr, men det blir garantert gjenkjøp.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gdnrmy1vs6ofgz7xrbtx

Da har jeg fått prøve denne her. Terningkast null. Hvis jeg vil ha taco uten kjøtt igjen, så hiver jeg kutter jeg heller opp en gammel, skitten skosåle. Jackfruit var like fornøyelig som jeg antar at en gammel skosåle er. Føltes som samme konsistens også. Ekkelt gummiaktig og en bitter egensmak. 

Anonymkode: 4e887...457

  • Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (På 6.9.2022 den 21.51):

Vet ikke om det er nyhet, men første gang jeg så disse kjeksene på Coop Mega. 

s-l500.png

Selv syntes jeg de var vanvittig gode og klarte å spise dem opp på veien fra butikken. :arwen:

Har aldri sett dem før jeg så dette bildet, men nå har jeg sett dem i flere Coop-butikker - i 50%-hylla.

Mye som tilsynelatende skal ut av sortimentet rundt om nå, benytter sjansen til å prøve ting jeg ikke har smakt før.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, applestories said:

Har aldri sett dem før jeg så dette bildet, men nå har jeg sett dem i flere Coop-butikker - i 50%-hylla.

Mye som tilsynelatende skal ut av sortimentet rundt om nå, benytter sjansen til å prøve ting jeg ikke har smakt før.

Syntes eneste ankepunktet på de kjeksene var prisen så om du får dem for 50% synes jeg du absolutt gjorde/gjør lurt i å slå til! Håper du sier ifra etter å ha smakt dem.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (4 minutter siden):

Syntes eneste ankepunktet på de kjeksene var prisen så om du får dem for 50% synes jeg du absolutt gjorde/gjør lurt i å slå til! Håper du sier ifra etter å ha smakt dem.

Har ikke gjort det ennå, det blir visst litt fullt i skapene når jeg får gå fritt i matbutikken... :sjenert:

Men jeg tar med meg din oppmuntring og kjøper om jeg ser dem igjen :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

applestories skrev (1 time siden):

 det blir visst litt fullt i skapene når jeg får gå fritt i matbutikken... :sjenert:

 

Haha, er det noen som sier noe på det da? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen som har smakt denne?

Philadelphia tuorejuusto Tryffeli 150g | Laplandia Market

Anonymkode: b64a0...463

Har kjøpt, men enda ikke smakt 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde denne i lasagne, fungerte bra. Smaker mye av bønner og kikerter, noe jeg liker men han jeg bor sammen med rynket litt på nesa og vil heller ha den vanlige. Pluss for fin pris, 39,90.

medium.jpg

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

applestories skrev (14 timer siden):

Har aldri sett dem før jeg så dette bildet, men nå har jeg sett dem i flere Coop-butikker - i 50%-hylla.

Mye som tilsynelatende skal ut av sortimentet rundt om nå, benytter sjansen til å prøve ting jeg ikke har smakt før.

I hvilke coop butikker? Jeg så dem ikke på extra i går.. (oslo)

Anonymkode: 0bdb2...3cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

I hvilke coop butikker? Jeg så dem ikke på extra i går.. (oslo)

Anonymkode: 0bdb2...3cc

Mega og Obs. Trodde jeg så dem på Xtra også, men kan være jeg blander med en ekstra stor Mega.

Nå er jo dette et produkt som ser ut til å være på vei ut (fikk ikke solgt nok? noe galt med prisen, mon tro?), så ikke veldig rart om du ikke finner dem. Så dem ikke på Extra i går eller Mega i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yt Proteintoghurt Salt Karamell: denne er helt grei, som den med sitron. Ikke noe jeg kommer til å løpe for å kjøpe mer av. Liberte sin Salt Karamell yoghurt er bedre, men helt sikkert da den er proppa full av sukker 😋 Men et greit alternativ om mann ønsker en yoghurt.

Lofoten Helsprø Fiskeburger: denne var veldig god. Jeg hadde den sammen med brioche brød (som også er veldig godt). Men den var sprø som ligger i navnet, den smakte godt, og ja den var veldig god. Den smaker som mange av de andre fiskekake-burgerne, men med sprø utside. Kan veldig godt finne på å kjøpe igjen, da den sprø skorpen ga litt ekstra til burgeren. Jeg fant den på Mega når jeg kjøpte den (for en liten stund siden, har bare ikke fått smake på den). God holdbarhet, men dyr på Mega. Kostet noe mindre, og mer overkommelig på Extra (type 50kr vs 70kr uten at jeg husker nøyaktig pris). Håper den ikke forsvinner fra markedet.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

applestories skrev (2 timer siden):

Mega og Obs. Trodde jeg så dem på Xtra også, men kan være jeg blander med en ekstra stor Mega.

Nå er jo dette et produkt som ser ut til å være på vei ut (fikk ikke solgt nok? noe galt med prisen, mon tro?), så ikke veldig rart om du ikke finner dem. Så dem ikke på Extra i går eller Mega i dag.

Ok, kanskje jeg ikke får smakt da :(

Anonymkode: 0bdb2...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 4.10.2022 den 17.06):

gdnrmy1vs6ofgz7xrbtx

Da har jeg fått prøve denne her. Terningkast null. Hvis jeg vil ha taco uten kjøtt igjen, så hiver jeg kutter jeg heller opp en gammel, skitten skosåle. Jackfruit var like fornøyelig som jeg antar at en gammel skosåle er. Føltes som samme konsistens også. Ekkelt gummiaktig og en bitter egensmak. 

Anonymkode: 4e887...457

Da kan du umulig ha tilberedt den ordentlig. Vi har brukt jackfruit  istedenfor kjøtt i mange år og det smaker aldri slik som du beskriver :) 

Anonymkode: 7588c...115

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (59 minutter siden):

Vet ikke om denne er delt enda, men så denne på TikTok, og denne må jeg se etter 🤩 

1CD5DBE0-9459-4967-9152-565D241C047A.jpeg

Hørt ryktet at Europris får den inn nå 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...