Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Snurrepurre skrev (8 minutter siden):

Den er ikke ny, men den er sykt god! 😄 

Da gleder jeg meg til å prøve 🤗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fant en Tine/Sunniva isTe "limited edition" sort te med Mango i dag som var markert som Nyhet. Ser det står at det er "høstens nyhet" på Tines hjemmesider under produktdetaljer, men lurer litt på om den har blitt lansert på høsten før og derfor er tilbake som sesongvare? Om noen liker den så er den iallfall i butikk igjen da 😄

Testet Dent Crush Lime, den var god :) Men hvorfor heter de CRUSH, de er jo ikke harde? Har ikke smakt de andre før heller men inbilte meg at de skulle være harde utenpå iallfall 😄

Endret av SoftKitty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakt den nye fløyemysosten med bringebær, den var en stor skuffelse. Jeg spiste opp rundstykke mitt med den på, men sitter nå med en full pakke jeg nok ikke kommer til å spise mer av 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoftKitty skrev (2 timer siden):

Fant en Tine/Sunniva isTe "limited edition" sort te med Mango i dag som var markert som Nyhet. Ser det står at det er "høstens nyhet" på Tines hjemmesider under produktdetaljer, men lurer litt på om den har blitt lansert på høsten før og derfor er tilbake som sesongvare? Om noen liker den så er den iallfall i butikk igjen da 😄

 

Den isteen er veldig god. Savner veldig Lipton sin med mango smak. Så får vel kjøpe inn noen av denne og ha stående :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ludovica- skrev (6 minutter siden):

Den isteen er veldig god. Savner veldig Lipton sin med mango smak. Så får vel kjøpe inn noen av denne og ha stående :P

Den til Lipton selges på enkelte Rema 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mynona skrev (På 22.9.2021 den 16.00):

:mynona: 

det eneste som er kjipt med BJ er at det er jo bare 3-4 standard varianter som er mulig å finne omtrent! Men jeg tror det blir en ekskursjon til Obs i nær fremtid ja! 

Det er absolutt verdt turen! Skulle bare prøvesmake, men tror en pose Cookie dough ryker i kveld 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sally-Go-Round skrev (Akkurat nå):

Det er absolutt verdt turen! Skulle bare prøvesmake, men tror en pose Cookie dough ryker i kveld 😅

Er det samme størrelse på de som bitene i isen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20FE2DB6-30ED-4AAD-B2BE-C8DEFC2D0B47.thumb.png.359cd67906ba9f345036f2f1e07d5bae.pngNoen som har smakt denne enda?? Har ønsket Biola med typ vanilje/blåbær, vanilje/skogsbær lenge nå, da jeg er veldig glad i vaniljesmak i yoghurtprodukter 😍 Må jo testes, men litt skeptisk til ferskensmsken. 

Anonymkode: e357f...b50

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

20FE2DB6-30ED-4AAD-B2BE-C8DEFC2D0B47.thumb.png.359cd67906ba9f345036f2f1e07d5bae.pngNoen som har smakt denne enda?? Har ønsket Biola med typ vanilje/blåbær, vanilje/skogsbær lenge nå, da jeg er veldig glad i vaniljesmak i yoghurtprodukter 😍 Må jo testes, men litt skeptisk til ferskensmsken. 

Anonymkode: e357f...b50

Åh så nedtur at den er sukkerfri. Men elsker alt av Yoghurtprodukter o.l med vanilje, så må jo prøves. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sally-Go-Round skrev (6 minutter siden):

Det er absolutt verdt turen! Skulle bare prøvesmake, men tror en pose Cookie dough ryker i kveld 😅

Hva var prisen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble skuffet over Grandiosa spekeskinke, var enorme mengder rødløk på den.... Sikkert fint om man liker rødløk da men jeg håpet det kunne bli en arvtager for den tipo-0-pizzaen med spekeskinke jeg likte så godt (husker ikke navnet men de små...)

Anonymkode: 41d15...00f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mynona skrev (På 21.9.2021 den 22.59):

Plantebasert camembert må jeg si jeg ikke kan skjønne at kan være så veldig godt :ler: Lurer på om de har klart å få til smak og konsistens. 

Ja, smaker veldig likt originalen, hadde ikke merka forskjell om jeg ikke viste hva jeg spiste. Veldig god!

applestories skrev (22 timer siden):

Syntes du kjeksen var litt salt?

Tenkte ikke over det før noen andre nevnte det, men har smakt dem flere ganger over noen dager nå og klarer ikke la være å legge merke til saltsmaken.

Men de er gode da. 🙂

Ja, de hadde et raust dryss salt! Ganske store biter av salt også, var superdigg, det beste med hele kjeksen 🤩

Anonymkode: a9965...ff2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beneviento skrev (12 minutter siden):

Hva var prisen? :)

Fant ikke noe pris, men det var 30 % på alt fra BJ 😁 (På Coop Obs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sally-Go-Round skrev (45 minutter siden):

Den til Lipton selges på enkelte Rema 😊

Ah mine remaer hadde den før, men ikke nå lenger og siden har jeg ikke sett den et eneste sted lenger så antok de var ute. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sally-Go-Round skrev (3 minutter siden):

Fant ikke noe pris, men det var 30 % på alt fra BJ 😁 (På Coop Obs)

Tusen takk! Da blir det en liten utflukt imorgen 🥳

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde de nye safarikjeksene idag og ble ikke særlig imponert. Smakte ballerina kombinert med oreo.. blir nok ikke gjenkjøp 

Anonymkode: 9c0a1...e1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...