Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Solo med pære og fersken var god ☺️ Kommer til å kjøpe den flere ganger.

Anonymkode: 423fc...2c5

Enig 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke en nyhet akkurat da den har vært på markedet i utlandet i mange år (og kanskje en sjelden gang å finne i Norge?), men i dag fant jeg Kinder Country på Extra! Min soleklare favorittsjokolade. 😋

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

applestories skrev (4 timer siden):

Flere nyheter fra Synnøve.

Skal se etter den under, skeptisk så tror jeg skal prøve litt vanlig fløtemysost sammen med bringebær først for å se hvordan det blir.

2124424867_53bf0dc1-26c2-4ab6-a242-1bdf8885350f_00_Synnve-nyheter_Synnve_Forside_mobil.thumb.jpg.5fb6b9f77e9301299a102bb2a30f0778.jpg

Screenshot_20210918-173013_Chrome.thumb.jpg.c03d743f816d2fe3002edb36be8393a5.jpg

Den brunosten med bringebær har jeg sett etter i evigheter. Så noen på instagram reklamerte for den (sponsa av Synnøve tror jeg) i våres, men har ikke funnet den. Kanskje hun fikk den før slippet da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solo super med pære og fersken var god. Men den må være skikkelig kald. 
 

Safari med sjokolade og vanilje minnet om en miks mellom ballerinakjeks og oreo. Men jeg syns den var god. Litt salt, men det var bare positivt for min del. 13-åringen syns det ble for salt ettersmak. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

applestories skrev (5 timer siden):

Flere nyheter fra Synnøve.

Skal se etter den under, skeptisk så tror jeg skal prøve litt vanlig fløtemysost sammen med bringebær først for å se hvordan det blir.

2124424867_53bf0dc1-26c2-4ab6-a242-1bdf8885350f_00_Synnve-nyheter_Synnve_Forside_mobil.thumb.jpg.5fb6b9f77e9301299a102bb2a30f0778.jpg

Screenshot_20210918-173013_Chrome.thumb.jpg.c03d743f816d2fe3002edb36be8393a5.jpg

Ooh. Favoritten er jo knekkebrød med brunost og bringebærsyltetøy. Denne gleder jeg meg til å teste! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

applestories skrev (18 timer siden):

Om du ser på bildene vil du oppdage at alle er tatt i butikk ☺️

Jeg er veldig glad for at det kommer nyheter, og selv om det ikke nødvendigvis er alt jeg kan tenke meg å prøve selv, er det kanskje noen andre som synes det er interessant.

Og så er det jo morsomt å høre hva andre synes om varene før man selv eventuelt kjøper dem.

Jeg mente ikke noe vondt med det, synes det er fint at du legger ut nyheter her og det med egne bilder. Unnskyld noen ganger skriver jeg så dumt.

Anonymkode: 47466...7d1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonymous11 skrev (9 timer siden):

Ikke en nyhet akkurat da den har vært på markedet i utlandet i mange år (og kanskje en sjelden gang å finne i Norge?), men i dag fant jeg Kinder Country på Extra! Min soleklare favorittsjokolade. 😋

Hva er prisen på den? 

Anonymkode: 47466...7d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på hva jeg mener om freia premium med salt lakris. Sjokolade og lakris er jo som regel veldig godt, men kombinasjonen av veldig bitter sjokolade og veldig salt lakris var ikke helt den beste. Tror det hadde blitt bedre med enten søt sjokolade med salt lakris, eller søt lakris i den mørke sjokoladen.  

Anonymkode: 56cf3...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/18/2021 at 11:16 AM, Hatsumomo said:

Syntes alle sine Maarud og Kims er smakløse. Som om de virkelig ikke tør å gå løs på en chips med masse krydder.

Kims har jo fått en del med smak nå, synes jeg. Spicy Cheddar, Hot Wings (den likte jeg ikke, men har jo smak), Brasilian Fiesta, Mexican, Crispy Bacon... 

Fant Onion Rings-chipsen på Rema, faktisk. Så skal prøve den i dag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (32 minutter siden):

Kims har jo fått en del med smak nå, synes jeg. Spicy Cheddar, Hot Wings (den likte jeg ikke, men har jo smak), Brasilian Fiesta, Mexican, Crispy Bacon... 

 

Syntes dessverre alle disse smaker akkurat samme krydder omtrent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Hatsumomo said:

Syntes dessverre alle disse smaker akkurat samme krydder omtrent.

Å, jeg synes det er god forskjell. Bortsett fra Brasilian og Mexican, de synes jeg var ganske like.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom kiwi i går og så at det stod en uåpnet kartong med noe som så ut som freias versjon av toffifee. Emballasjen var som en hjerteformet konfekteske, men jeg finner ikke bilde av den noen sted på nettet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Solo super med pære og fersken (?) overrasket positivt. Veldig god, kommer definitivt til å kjøpe den i stor flaske til helgen om jeg finner den. 

Har også smakt de nye lackerol yup med lakris, veldig god! 

 

Edit: smakte smash med salt karamell i går også. Hadde lave forventinger pga tilbakemeldinger her, men den også overrasket positivt. Kommer dog ikke til å kjøpe den igjen med det første, finnes annet jeg liker bedre 😁

Endret av neon_sun
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (På 17.9.2021 den 17.33):

Å, Onion Rings har jeg lyst å prøve! Noen som har sett dem i noen butikker?

Testet Maarud sin Nypotet-chips med smak av kantarell, hvitløk og chili. Jeg kan ikke fordra smaken av sopp og dermed falt den ikke i smak. Men likte godt den lille oomphen av hvitløk og chili, så ser for meg den kan være veldig god for de som liker sopp.

Den smakte jeg på fredag, og jeg likte den kjempegodt! Syntes ikke det smakte særlig sopp, men en deilig, heit kryddersmak. Blir garantert gjenkjøp!

Anonymkode: e08d1...220

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AntiBullshit skrev (2 timer siden):

Jeg var innom kiwi i går og så at det stod en uåpnet kartong med noe som så ut som freias versjon av toffifee. Emballasjen var som en hjerteformet konfekteske, men jeg finner ikke bilde av den noen sted på nettet

Screenshot_20210919-184301_Chrome.thumb.jpg.837fd979d53c1b85c5a1b5a97f798b50.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

C88FE7F1-DA49-4416-8D08-63EE9A481BCA.thumb.png.d86073c473f2eebd2f58f01daf670e88.pngCA02E27A-B0F1-4D24-8698-3D5062DA2C83.thumb.png.c520ece7b07c4183009b97419d44471b.png

 

Noen som har smakt de proteinbitene? Så de på meny 😍 Brie har jeg ikke sett før, Men genialt og kommer til å kjøpe den. Og er det noen som har sett vanilje yoghurten til YT? Skal være Gresk yoghurt og tipper den blir en fast gjenkjøp hver uke her om det smaker skikkelig god vaniljeyoghurt og er tykk og kremete konsistens 😍

Anonymkode: e357f...b50

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...