Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fant på Meny Bryn 😊 Synes den var god, jeg! Men litt vel mild kanskje, som en annen her også nevnte.

Anonymkode: caf01...8e0

Da må jeg ta meg en tur på Meny i morgen, merker jeg. :fnise: Blir spennende å smake!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nidar plate 3 sjokolader: der er 3 gode typer sjokolade. Kan godt kjøpe den om jeg skal ha noen på besøk for å kunne ha litt utvalg. Men jeg stemmer enda for å få en slik plate kun med bringebær gele 😄

Smash Salt Karamell: helt ærlig så forsvant den salte karamellen i sjokoladen og smashen. Ble ikke noe mer enn smash.

Solo Pære: god, veldig god. Mange små bobler. Men små flasker er dyre, så spørs om det blir gjenkjøp før de evt. kommer med den i stor flaske.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (Akkurat nå):

Nidar plate 3 sjokolader: der er 3 gode typer sjokolade. Kan godt kjøpe den om jeg skal ha noen på besøk for å kunne ha litt utvalg. Men jeg stemmer enda for å få en slik plate kun med bringebær gele 😄

Smash Salt Karamell: helt ærlig så forsvant den salte karamellen i sjokoladen og smashen. Ble ikke noe mer enn smash.

Solo Pære: god, veldig god. Mange små bobler. Men små flasker er dyre, så spørs om det blir gjenkjøp før de evt. kommer med den i stor flaske.

Ganske sikker på at den skal være på vei ut i dagligvarebutikker nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wednesday Addams skrev (7 minutter siden):

Ganske sikker på at den skal være på vei ut i dagligvarebutikker nå.

Den med bringebær gele? Ja det tror jeg og, den var nå på halv pris, veldig trist, da den er favoritten av de. Men alt man virkelig liker blir aldri værende i butikken. Den nye nå er som skrevet helt grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (Akkurat nå):

Den med bringebær gele? Ja det tror jeg og, den var nå på halv pris, veldig trist, da den er favoritten av de. Men alt man virkelig liker blir aldri værende i butikken. Den nye nå er som skrevet helt grei.

Nei, tenke på Solo med pære. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wednesday Addams skrev (Akkurat nå):

Nei, tenke på Solo med pære. 

Den er jo akkurat sluppet i butikken nå, så vet ikke om den er på vei ut enda 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ariana807 skrev (3 minutter siden):

Den er jo akkurat sluppet i butikken nå, så vet ikke om den er på vei ut enda 😅

Haha, ser jeg skrev litt dumt.

Mener at det kommer stor flaske også. For den har såvidt jeg har fått med meg, kun vært tilgjengelig i liten flaske, men er på vei ut til butikkene i store flasker også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Tabris said:

Å, Onion Rings har jeg lyst å prøve! Noen som har sett dem i noen butikker?

Testet Maarud sin Nypotet-chips med smak av kantarell, hvitløk og chili. Jeg kan ikke fordra smaken av sopp og dermed falt den ikke i smak. Men likte godt den lille oomphen av hvitløk og chili, så ser for meg den kan være veldig god for de som liker sopp.

Coop Mega på storo storsenter hadde flere av chipsnyhetene :)

Anonymkode: 41d15...00f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vi ikke fått noen avisartikkel enda med produktnyheter? De på Meny dekker da absolutt ikke alt :vetikke: Synes at de er tregt ute i år 

Anonymkode: 0ba5a...504

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har vi ikke fått noen avisartikkel enda med produktnyheter? De på Meny dekker da absolutt ikke alt :vetikke: Synes at de er tregt ute i år 

Anonymkode: 0ba5a...504

enig. er de ikke interessert i å promotere/selge nyheter?

Anonymkode: b3368...ab6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (41 minutter siden):

Nidar plate 3 sjokolader: der er 3 gode typer sjokolade. Kan godt kjøpe den om jeg skal ha noen på besøk for å kunne ha litt utvalg. Men jeg stemmer enda for å få en slik plate kun med bringebær gele 😄

Smash Salt Karamell: helt ærlig så forsvant den salte karamellen i sjokoladen og smashen. Ble ikke noe mer enn smash.

Solo Pære: god, veldig god. Mange små bobler. Men små flasker er dyre, så spørs om det blir gjenkjøp før de evt. kommer med den i stor flaske.

Kjøpte solo pære på stor flaske idag 😄 (Coop mega)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (44 minutter siden):

Nidar plate 3 sjokolader: der er 3 gode typer sjokolade. Kan godt kjøpe den om jeg skal ha noen på besøk for å kunne ha litt utvalg. Men jeg stemmer enda for å få en slik plate kun med bringebær gele 😄

Smash Salt Karamell: helt ærlig så forsvant den salte karamellen i sjokoladen og smashen. Ble ikke noe mer enn smash.

Solo Pære: god, veldig god. Mange små bobler. Men små flasker er dyre, så spørs om det blir gjenkjøp før de evt. kommer med den i stor flaske.

Hvordan var Nidar plata? Hvor stor? er en av de nyhetene jeg gleder meg mest til

Anonymkode: b3368...ab6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvordan var Nidar plata? Hvor stor? er en av de nyhetene jeg gleder meg mest til

Anonymkode: b3368...ab6

Den er en «normal stor Nidar plate» størrelse 😅

Plata var helt grei. Altså de 3 bitene er gode sjokolader, ikke noe feil med den, man får det man kjøper. Husker ikke hva alle bitene er 😅 Men min favoritt er enda den med bringebær gele. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

applestories skrev (9 timer siden):

 

20210917_093919.thumb.jpg.f57e72f73138fda3d8d12bb6861208be.jpg

Jeg savner Smil-sausen, lurer på om denne kommer til å minne litt om den? Må prøves på krokanis med peanøtter, banan og NonStop. Nei, det er IKKE sunt, men det er veldig, veldig godt. :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så maarud nacho cheese smak på mega, men tok ikke med meg en og nå angrer jeg. Jeg fikk en låsing i hjernen da jeg sto der og tenkte at "de kaloriene må jeg spare". Har du hørt noe sånn tull! Jeg oppfører meg ikke slik. Jeg angrer 😭

Så det har kommet maarud onion rings også. Den ble heller ikke med hjem. 🙄
large.jpg

Anonymkode: 2f036...0bf

Løkringer med smak av løk, faktisk. :fnise:

Men finner jeg dem så blir de nok med i kurven. :) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

every woman skrev (7 minutter siden):

Løkringer med smak av løk, faktisk. :fnise:

Men finner jeg dem så blir de nok med i kurven. :) 

Ja, bør jo ikke akkurat komme som noen overraskelse hva smaken er. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Smash med salt karamell ble ødelaget av den evinnelige krispen de har i alt. Det er virkelig ikke noe vits i ha en annen smak med krisp for krisp er altfor dominerende. Det smaker bare det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror forresten Synnøves Gresk Yoghurt med Mint er på vei ut, den ble loddet ut i store mengder på Rema 1000 til 10 kr. Sist Rema gjorde det, var et Gresk Yoghurt med Pavlova smak, den elsker jeg så den kjøpte jeg inn nesten et 20 talls av før den forsvant. 😅

Så løp og kjøp nå hvis det er noen som elsker den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...