Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Beneviento skrev (5 timer siden):

Spiste Ben and Jerrys minter wonderland igår kveld. Veldig god for oss som liker iskrem med mintsmak🤩

Hvor fant du isen? Jeg så etter Minter Wonderland på Meny igår, men kunne ikke finne den:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fliip skrev (Akkurat nå):

Hvor fant du isen? Jeg så etter Minter Wonderland på Meny igår, men kunne ikke finne den:sukk:

Fant den på rema 1000 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte Maarud nacho cheese. Var helt ok, men skulle hatt litt mer "sting", var litt lite smak synes jeg. 

Anonymkode: ff491...ecb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

large.jpg

 

Disse var litt kjedelige synes jeg. Spiser nok opp pakka, men kjøper ikke igjen. Sjokoladen er veldig mørk. Smaker mer kakao enn sjokolade synes jeg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mynona skrev (1 time siden):

large.jpg

 

Disse var litt kjedelige synes jeg. Spiser nok opp pakka, men kjøper ikke igjen. Sjokoladen er veldig mørk. Smaker mer kakao enn sjokolade synes jeg. 

Enig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Denne smakte jo absolutt ingenting! 

16325972756422547313190113264107.jpg

Anonymkode: ff491...ecb

Ohh, hvor fant du den? 

Har lett etter den på Eurospar her da det var den som hadde den med trøffel da den kom, men har ikke funnet den enda. 

Anonymkode: 02b6d...18f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ikke så glad i mørk sjokolade da, men elsker lakris (typ besatt 🤷), så måtte jo prøve den. Den var helt ok, men jeg kjenner ikke lakris smaken i det hele tatt omtrent, den smaker bare mørk sjokolade med salt. 

Snapchat-485091944.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ohh, hvor fant du den? 

Har lett etter den på Eurospar her da det var den som hadde den med trøffel da den kom, men har ikke funnet den enda. 

Anonymkode: 02b6d...18f

Fant den på Meny. 

Anonymkode: ff491...ecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1393513262_Skjermbilde2021-09-25kl_18_04_00.thumb.png.a4aea0628a97e33375510bdac32e3fbf.png

 

Fersken og Pasjon var god, ikke funnet de andre enda men har troa! Banan og pasjon er i alle fall veldig god.
(Og jeg liker egentlig ikke pasjonsfruktsmak..).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.9.2021 den 21.30):

Fant den på Meny. 

Anonymkode: ff491...ecb

Takk for svar :)

Håper de får den inn på andre butikker også, har ikke Meny her jeg bor dessverre. 

Anonymkode: 02b6d...18f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eske skrev (På 25.9.2021 den 21.57):

1393513262_Skjermbilde2021-09-25kl_18_04_00.thumb.png.a4aea0628a97e33375510bdac32e3fbf.png

 

Fersken og Pasjon var god, ikke funnet de andre enda men har troa! Banan og pasjon er i alle fall veldig god.
(Og jeg liker egentlig ikke pasjonsfruktsmak..).

Elendig skyr-nyheter 😔 Kommer ikke til å teste ut. Veldig glad i skyr, men det er så mange "feil" smaker, liker q mousse, alle skyr luftig, den i banan, salt karamell og kaffe, den i ananas og kokos er også grei (vil bare ha bort ananas). 

Men tommel opp for sukkerfri sjokolademelk 👍

Anonymkode: e357f...b50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har smakt Q sin nye sukkerfrie sjokolademelk. Den var god de første skurkene, men så ble den etterhvert utrolig kvalmende. Smakte kunstig eller noe, var i alle fall ikke godt. Jeg syns Litago Uten er mye mye bedre. 

Anonymkode: d5f00...54e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Har smakt Q sin nye sukkerfrie sjokolademelk. Den var god de første skurkene, men så ble den etterhvert utrolig kvalmende. Smakte kunstig eller noe, var i alle fall ikke godt. Jeg syns Litago Uten er mye mye bedre. 

Anonymkode: d5f00...54e

Liker selv ingen av sjokolademelkene til LITAGO, altfor svak smak av sjokolade og for mye melkesmak. Er det sånn at LITAGO faktisk er laget for barn og skal være så mild som mulig? Alle andre sjokolademelk har ikke så lite kakaosmak i seg liksom.  

Ser det er tilbud på den sjokolademelken på Meny denne uken, så skal kjøpe den 😃

Anonymkode: e357f...b50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 9/25/2021 at 9:57 PM, Eske said:

1393513262_Skjermbilde2021-09-25kl_18_04_00.thumb.png.a4aea0628a97e33375510bdac32e3fbf.png

 

Fersken og Pasjon var god, ikke funnet de andre enda men har troa! Banan og pasjon er i alle fall veldig god.
(Og jeg liker egentlig ikke pasjonsfruktsmak..).

Bringebær og pasjon er fantastisk! Beste Skyren sett bort ifra luftig bringebær.. Men de selges kun på coop 🙂

Melon og pasjon er også god, smaker som Melon yoghurten fra Tine. Denne selges kun på kiwi

Endret av Lisanna
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.9.2021 den 9.54):

Noen som har nettavisen+ og vil fortelle hvem som best i test? 

Screenshot_20210926_095310_com.android.chrome.jpg

Anonymkode: ff491...ecb

Den tortilla-varianten til Maarud. Hot cheese. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lisanna skrev (32 minutter siden):

Bringebær og pasjon er fantastisk! Beste Skyren sett bort ifra luftig bringebær.. Men de selges kun på coop 🙂

Melon og pasjon er også god, smaker som Melon yoghurten fra Tine. Denne selges kun på kiwi

Haha utgjort. Jeg fant nemlig fersken hos Rema - så da må man på skikkelig storrunde da... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapt referat av det jeg har testet så langt 😅

Battery zero twisted: helt ok, minner meg litt om cider. 
Solo pære fersken: denne var god! Men bare god helt iskald. 
Maarud nacho cheese: ikke god :( skuffa
Kims biff: kjedelig!
Fjordland vegetar stroganoff: smaker om vanlig Fjordland stroganoff 
Fjordland vegetar thai: helt grei. Skulle vært mer sopp og mindre svære gulrøtter. 
Skyr bringebær og pasjon: kjempegod! Gjenkjøp. 
Skyr Melon og pasjon: smaker som Melon yoghurten til tine. God. 
Urge holyday: æsj. Denne var vond. 
Safari sjoko vanilje: smaker billig oreo blanda med Kjeks. Ikke så god. 
S merke chewy salt lakris: veldig god!! Men skulle vært mer av laget utenpå og litt mykere så hadde de vært perfekt. 
Red Bull winter: denne var vond!  Var lite kullsyre i boksen jeg kjøpe men kan hende det var jeg som var uheldig. 
Maxin protein bites: fantastisk gode. Mange gjenkjøp. 
Ferks og ferdig butter chicken: kyllingen var god. Smaken på sausen var også fin. Men den hadde mye harde grønnsaker i deg og de var ikke gode i det hele tatt. Hadde de vært myke eller most så hadde den vært mye bedre!

Endret av Lisanna
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...