Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Annonse

:sikle: Likte veldig godt MUST Dark Shots fra Malaco, Lakriskuler med seigt lakrispulver inni. Eneste dumme er at det går fort unna, et tygg og man er hekta :fnise:

Jeg er også fullstendig hekta på dem! De har nok vært på markedet et halvt års tid, men nå ser jeg flere og flere butikker begynner å ta dem inn. Bra for juliane, og ikke fullt så bra for slankingen til juliane! :fnise:

De nye melkedrømmene er himmelske! Helt herlig :)

Nytt potetgull (hvor man må foreslå navn, grønn pose) smakte ikke, vil ikke bli kjøpt igjen:\

Har også smak god morgen jogurt med cappucino og nøtter (?), men den smakte liksom ingenting :(

• 4 måneder senere...

Denne tråden er vel aktuell igjen nå :jepp:

Noen som har smakt noen av nyhetene enda?

I aftenposten stod det noe om en ny skyr, gleder meg til å se hva det blir for noe! Jeg så også et bilde av en ny stor dent (oj?) et sted, men husker ikke hvor. I ukesavisen til meny er det en noen nye produkter.

Håper folk gidder å bidra med sine erfaringer med de nye produktene!

Annonse

Gjest Mahareth

Walters no 7, med pekannøtter og chili - sååååååå god!

Den var skremmende god ja :sukk:

Ellers har det kommet en ny grandiosa, lakris-seigmenn, salte biler (eller er de egentlig nye?) og en ny stratos-plate, som jeg tror bare er vanlig stratos i ny fasong. Dette er ihvertfall det jeg har lagt merke til ;)

Annonse

Jeg heier på Starbuck's sine søte kaffemelkedrikker. Iskaffe med forskjellige smaker og hører rykter om at frappen deres også har kommet i noen butikker. Frappen til Starbucks er elsk!!

De har vært i "min" butikk siden jul, og ja det er elsk - men jeg greier ikke helt å betale en femtilapp for en liiiiiten flaske med drikke....

Jeg heier på Starbuck's sine søte kaffemelkedrikker. Iskaffe med forskjellige smaker og hører rykter om at frappen deres også har kommet i noen butikker. Frappen til Starbucks er elsk!!

Smakte Seattle Latte idag, snadder!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...