Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Gjest AnonGangerTo
18 hours ago, MarianneE said:

Jammen hvor selges disse cotton candy druene da?

Jeg fant de i dag på Obs. Hadde aldri hørt om de, men måtte smake i butikken. Det tok 2 sekunder for å skjønne hvorfor de er så mye omtalt i denne tråden. Makan til himmelsk smak! Det blir gjenkjøp framover. 🤤🍇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonGangerTo
18 hours ago, applestories said:

20190902_151642.thumb.jpg.fbe07fb1f6586255ce8d48deb2a2f443.jpg

Gjett hvem som fikk bli med på jobb i dag! Fant dem på Spar, tilbud på både grønne og røde, husker ikke hva de røde het.

God konsistens, mer sprø og absolutt ikke noe seigt skall.
Absolutt godkjent!

Må ta en tur på Kiwi for å kjøpe de. Kommer med tilbakemeldinger i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan legge ut bilde av de Cotton candy druene :) ? Finner dem ikke.

Men de Crisp druene har jeg spist mye av allerede. De er veldig populære noe som er bra. Da kommer de tilbake hvert år 😆

Men er det ingen flere nyheter som kommer? Nærmer seg utslipp så rart jeg ikke har sett noe ennå om nyheter som kommer. Kun sett på tine legger ut link. 

https://www.tine.no/nye-produkter

 

Endret av Sool
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sool skrev:

Noen som kan legge ut bilde av de Cotton candy druene :) ? Finner dem ikke.

 

 

image.png.bc22c1916905cc9fe0867112d4eb335f.png

Det er de beste druene, ever!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Sool skrev:

Noen som kan legge ut bilde av de Cotton candy druene :) ? Finner dem ikke.

Men de Crisp druene har jeg spist mye av allerede. De er veldig populære noe som er bra. Da kommer de tilbake hvert år 😆

Men er det ingen flere nyheter som kommer? Nærmer seg utslipp så rart jeg ikke har sett noe ennå om nyheter som kommer. Kun sett på tine legger ut link. 

https://www.tine.no/nye-produkter

 

Biola med sitron! :hoppe:

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Meadow skrev:

Extra har fått gode gamle Knott i løsvekt i smågodthylla! 

Seriøst?! Jeg kaster sjukt mye knott, kan ikke fordra de hvite men elsker de brune og grå 😍 Da kan jeg sile ut litt 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rørleggerfrue skrev:

Seriøst?! Jeg kaster sjukt mye knott, kan ikke fordra de hvite men elsker de brune og grå 😍 Da kan jeg sile ut litt 😂

Skulle likt å se deg sortere ut de hvite knottene på butikken, tror du best taktikk er å plukke en og en av brune og grå, eller ta en skje og riste ut de hvite? :bond:

Hadde jeg visst det var etterspørsel etter dette skulle jeg tipset om det. Så det sist vinter da jeg ble stående bak en minitroikapåfyller på Extra. Han fortalte at Troika, den vanlig store, var seilt opp som bestselgeren blant sjokoladene, til og med tatt over plassen til.... og jeg husker ikke hva, det var ikke noe jeg spiste. Hvorfor ble jeg ikke stående og snakke mer med ham....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, applestories skrev:

Skulle likt å se deg sortere ut de hvite knottene på butikken, tror du best taktikk er å plukke en og en av brune og grå, eller ta en skje og riste ut de hvite? :bond:

Hadde jeg visst det var etterspørsel etter dette skulle jeg tipset om det. Så det sist vinter da jeg ble stående bak en minitroikapåfyller på Extra. Han fortalte at Troika, den vanlig store, var seilt opp som bestselgeren blant sjokoladene, til og med tatt over plassen til.... og jeg husker ikke hva, det var ikke noe jeg spiste. Hvorfor ble jeg ikke stående og snakke mer med ham....

Jeg har en metode 😂 sorterer også blå/røde bær. Om jeg får med noen så overlever jeg det. Men nå kaster jeg mye hvitt, har helt dilla på knott. 

Da må jeg finne en Extra butikk. Takk 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Sool skrev:

Noen som kan legge ut bilde av de Cotton candy druene :) ? Finner dem ikke.

Men de Crisp druene har jeg spist mye av allerede. De er veldig populære noe som er bra. Da kommer de tilbake hvert år 😆

Men er det ingen flere nyheter som kommer? Nærmer seg utslipp så rart jeg ikke har sett noe ennå om nyheter som kommer. Kun sett på tine legger ut link. 

https://www.tine.no/nye-produkter

 

TINE Yoghurt Nyt Salt Karamell med Krokanstrøssel

Så ny at de ikke har bilde av den engang. Nå er ikke jeg den som etterspør stadig flere produkter med karamell, men salt karamell har jo vært en trend en stund, og Nidar har virkelig fått det til med sin Salty Caramel, så det spørs om ikke denne må bli dessert en dag.

Hvis den ser like fin ut som den høres ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet om coop har crips druene?

Anonymkode: 2f036...0bf

De fra Cevita som jeg la ut bilde av selges, ifølge Cevita, hos MENY, SPAR, Joker, Nærbutikken, CC Mat, Jacob's og KIWI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, applestories skrev:

TINE Yoghurt Nyt Salt Karamell med Krokanstrøssel

Så ny at de ikke har bilde av den engang. Nå er ikke jeg den som etterspør stadig flere produkter med karamell, men salt karamell har jo vært en trend en stund, og Nidar har virkelig fått det til med sin Salty Caramel, så det spørs om ikke denne må bli dessert en dag.

Hvis den ser like fin ut som den høres ut.

Er bilde av den? Er denne :) 

9E43764D-6B1F-4023-86A7-E71701E8292A.thumb.jpeg.607b31aa1d679f51725855cb26e324ae.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei! Jeg ser at Tine skal få ny sjokolademelk uten sukker. Håper ikke det betyr at de skal slutte med den de har nå. dDn er jo god nok slik den er. Den er og uten søtstoffer og den nye har de puttet søtstoffer i. Skuffa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, Sool skrev:

Er bilde av den? Er denne :) 

9E43764D-6B1F-4023-86A7-E71701E8292A.thumb.jpeg.607b31aa1d679f51725855cb26e324ae.jpeg

Fant bare denne notine.png.897c50526a225d0e7a52285abb0b53bb.png
Ser ikke på det som står midt og øverst på sidene jeg :fnise:
Synes ikke Tine har truffet heeelt med den brune boksen der...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, applestories skrev:

Fant bare denne notine.png.897c50526a225d0e7a52285abb0b53bb.png
Ser ikke på det som står midt og øverst på sidene jeg :fnise:
Synes ikke Tine har truffet heeelt med den brune boksen der...

😆 Er ikke en boks som fenger meg. Det frister ikke å kjøpe den. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, applestories skrev:

Skulle likt å se deg sortere ut de hvite knottene på butikken, tror du best taktikk er å plukke en og en av brune og grå, eller ta en skje og riste ut de hvite? :bond:

Hadde jeg visst det var etterspørsel etter dette skulle jeg tipset om det. Så det sist vinter da jeg ble stående bak en minitroikapåfyller på Extra. Han fortalte at Troika, den vanlig store, var seilt opp som bestselgeren blant sjokoladene, til og med tatt over plassen til.... og jeg husker ikke hva, det var ikke noe jeg spiste. Hvorfor ble jeg ikke stående og snakke mer med ham....

Enkelt å sortere, bruk to spader og dytt vekk de hvite med den ene. Gjorde det i forrige uke selv, funket fjell. Hater de hvite. 😂

Anonymkode: 2f036...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enkelt å sortere, bruk to spader og dytt vekk de hvite med den ene. Gjorde det i forrige uke selv, funket fjell. Hater de hvite. 😂

Anonymkode: 2f036...0bf

Haha alle hater de hvite tydeligvis. Jeg også. Heldig for dem som limer de og finner en haug av dem igjen i boksen😂

Anonymkode: cde01...fd9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...