Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Jeg har verken kjøpt eller smakt, siden sånt her er crack for meg og jeg ikke kan ha det i hus, men jeg gjør borgerplikten min og tipser andre:

Saltogeddik.jpg

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har funnet den nye Freja’en med appelsin og havsalt? I så fall, hvor? Jeg er gira på å smake 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Hot mess skrev:

Jeg har verken kjøpt eller smakt, siden sånt her er crack for meg og jeg ikke kan ha det i hus, men jeg gjør borgerplikten min og tipser andre:

Saltogeddik.jpg

:overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker eddik i potetgull men det gjør magen min helt gæren og jeg bæsjer batterisyre etterpå

 

Anonymkode: 9e038...26b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Hot mess skrev:

Jeg har verken kjøpt eller smakt, siden sånt her er crack for meg og jeg ikke kan ha det i hus, men jeg gjør borgerplikten min og tipser andre:

Saltogeddik.jpg

Herregud, nam!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Hot mess skrev:

Jeg har verken kjøpt eller smakt, siden sånt her er crack for meg og jeg ikke kan ha det i hus, men jeg gjør borgerplikten min og tipser andre:

Saltogeddik.jpg

Hvilken butikk?

Anonymkode: 56cf3...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken butikk?

Anonymkode: 56cf3...4ec

En ganske liten Rema, i en middels stor by langt fra Hovedstaden. Med andre ord bør den da finnes mange steder nå. 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje jeg må gå meg en tur med de nye Hooka skoene mine 😄

Se etter druer og sjokolade 😂

Jeg gleder meg til den tine karamel yoghurten! 🙌🏻 Tror den er «lik» pakken som lakris-yoghurten om jeg har lest riktig.

Litago med bana kommer også 🙀 gleder meg! 

Men chips med eddik, den kan de ha for seg selv 😅 jeg spiser ikke dressinger pga eddik smaken en gang 😂 men kult at det finnes for dem som elsker det 👍🏻

Endret av Ariana807
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper normalt aldri druer, men på grunn av denne tråden kjøpte jeg i går en eske med Autumn crisp. Dere har helt rett, de er kjempegode!

Nå gleder jeg meg til å teste ut salt&vinegar-varianten til Sørlandschips. Elsker potetgull med eddik. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant druer, Autumn Crisp 🙌🏻🙌🏻 Fant også cotton candy, men de var helt greie, blir ikke gjenkjøp der. Men Autumn Crisp! 🙌🏻🙌🏻 De er bare helt fantastiske! 

Fant ingen sjokolade men 2 pakker med chips fra Maarud:

https://askoservering.no/vare//?v=10297707 - denne var god, god hvitløks smak (savner hvitløks chipsen som fantes før!) og litt sting av chilli.

https://askoservering.no/vare//?v=10297708 - litt bedre, men kanskje avhengig av hva man er i humør for. Her også god smak av hvitløk, og annen løk :) 

Tok også med meg en pakke med mini-oreo fra europris. Oreo er ikke akkurat en nyhet, men disse små forsvinner farlig fort! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.9.2019 den 8.58, Hot mess skrev:

Jeg har verken kjøpt eller smakt, siden sånt her er crack for meg og jeg ikke kan ha det i hus, men jeg gjør borgerplikten min og tipser andre:

Saltogeddik.jpg

🤮

Anonymkode: 927df...ae8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spist 3 bokser autumn crisp allerede og 4 skal det bli i kveld 😂 Det er fantastisk da, de er så gode at lysten på godteri forsvinner!

Anonymkode: 922cd...363

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte fire bokser autumn crisp og en pakke cotton candy Druer i dag. Syns cotton candy druene var artige, men blir ikke gjenkjøp tror jeg. Er ikke glad i myke druer, syns skallet er så seigt. Men det var verdt pengene å prøve. Noen av de smaker mindre enn andre, men de som har smak smaker skikkelig sukkerspinn. Kommer sikkert an på hvor modne de er eller størrelsen hvor mye de smaker. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare av ren nysgjerrighet: blir dere ikke fryktelig oppblåst av å spise en pakke eller to på rappen med druer? Absolutt ingen dømming her, men jeg kan maks spise en klase før det blir konsert i magen 🤔

Anonymkode: 2b44d...5c7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.9.2019 den 21.20, Ariana807 skrev:

Fant druer, Autumn Crisp 🙌🏻🙌🏻 Fant også cotton candy, men de var helt greie, blir ikke gjenkjøp der. Men Autumn Crisp! 🙌🏻🙌🏻 De er bare helt fantastiske! 

Fant ingen sjokolade men 2 pakker med chips fra Maarud:

https://askoservering.no/vare//?v=10297707 - denne var god, god hvitløks smak (savner hvitløks chipsen som fantes før!) og litt sting av chilli.

https://askoservering.no/vare//?v=10297708 - litt bedre, men kanskje avhengig av hva man er i humør for. Her også god smak av hvitløk, og annen løk :) 

Tok også med meg en pakke med mini-oreo fra europris. Oreo er ikke akkurat en nyhet, men disse små forsvinner farlig fort! :fnise:

Så det et hvitløk det går i i høst? Passer meg utmerket :spise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare av ren nysgjerrighet: blir dere ikke fryktelig oppblåst av å spise en pakke eller to på rappen med druer? Absolutt ingen dømming her, men jeg kan maks spise en klase før det blir konsert i magen 🤔

Anonymkode: 2b44d...5c7

Her i hus har det vært konsert fra alle parter siden i går... Vi har lurt på om det var middagen vi spiste eller om det var druene :fnise:  Men er nok kanskje druene da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare av ren nysgjerrighet: blir dere ikke fryktelig oppblåst av å spise en pakke eller to på rappen med druer? Absolutt ingen dømming her, men jeg kan maks spise en klase før det blir konsert i magen 🤔

Anonymkode: 2b44d...5c7

Etter en halv boks med druer og en halv med plommer merket jeg at magen fungerte, for å si det sånn 😛

Men den var vant til det til neste dag med mer påfyll av frukt og bær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...