Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Meadow skrev:

Har prøvd å finne karamell-yoghurten, kanskje jeg er for tidlig ute? 

Tine selv skriver at de skal vere i butikk fra den 16. Det er då som er offisiell slippdato, noen produsenter er nok strengere på det enn andre, og noen butikker er strengere enn andre.

Regner med det kommer seg i løpet av uken - de tar jo litt tid å rydde plass i hyllene til det nye som kommer. Da begynner vi også kanskje å se hva som kommer til å forsvinne og eventuelt må hamstres litt av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sørlandschips med eddik var syyykt god 😳 vi pleier aldri klare å spise opp hele chips posen, men denne forsvant på null komma niks 

Anonymkode: 56cf3...4ec

Har aldri turt å smake på eddik chips, hva smaker det? Høres grelt ut. 

Anonymkode: cde01...fd9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Har aldri turt å smake på eddik chips, hva smaker det? Høres grelt ut. 

Anonymkode: cde01...fd9

Det smaker chips med eddik. Og det er utrolig godt!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sørlandschips med eddik var syyykt god 😳 vi pleier aldri klare å spise opp hele chips posen, men denne forsvant på null komma niks 

Anonymkode: 56cf3...4ec

Enig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri turt å smake på eddik chips, hva smaker det? Høres grelt ut. 

Anonymkode: cde01...fd9

Jeg prøvde det først for et par år siden fordi jeg var sikker på at jeg ikke ville like kombinasjonen, viste seg at det er sjokkerende godt! :jepp:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Potetgull med eddik er fantastisk! Beste smaken. Men man må være forberedt på at det svir litt på leppa. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Francoise skrev:

Potetgull med eddik er fantastisk! Beste smaken. Men man må være forberedt på at det svir litt på leppa. 

Er rimelig godt å dyppe pommes frites i eddik også. Veldig vanlig i en del andre land, men her skal vi liksom bare bade det i ketchup.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sandin skrev:

Er rimelig godt å dyppe pommes frites i eddik også. Veldig vanlig i en del andre land, men her skal vi liksom bare bade det i ketchup.

Hvilken land?

Anonymkode: cde01...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken land?

Anonymkode: cde01...fd9

UK f.eks. 

Anonymkode: 4ab92...a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sandin skrev:

Er rimelig godt å dyppe pommes frites i eddik også. Veldig vanlig i en del andre land, men her skal vi liksom bare bade det i ketchup.

I helt vanlig eddik? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så Skyr med eple, og Luftig Skyr med kirsebær på butikken i går.

Høres dødsgodt ut, men dessverre for meg som har diabetes var begge med sukker. :sur: 

Anonymkode: fff2e...c46

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå prøvd Litago med banansplit som er Limited edition. Jeg er veldig glad i Litago og egentlig veldig glad i banan litagoen de hadde for en god stund siden. Tenkte derfor kanskje jeg ville like denne. 

Jeg klarer egentlig ikke helt å sette ord på hva den smaker. Men den er svakere i smaken enn Litago å den smaker egentlig banansplit 😆 men syns den var litt svak i smaken. 

Den var liksom litt sånn meeeeh. Blir ikke gjenkjøp. Den smaker litt utvannet på en måte. Nei aner ikke. Samboer syns den smakte litt som en light Litago.

Fant den på Coop Extra :) 

 

Endret av Sool
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg følger Coop Mega Storo på Insta (da de legger ut bilder av nyheter), og de har nå fått inn Freja med appelsin og havsalt 😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor fant dere Sørlandschips med eddik? 

Jeg har vært innom både Rema 1000 og Coop Obs her i Tromsø for å finne den, men uten hell. Det var på fredag så får prøve igjen denne uka. Jeg elsker chips med eddik😍

Anonymkode: 02b6d...18f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor fant dere Sørlandschips med eddik? 

Jeg har vært innom både Rema 1000 og Coop Obs her i Tromsø for å finne den, men uten hell. Det var på fredag så får prøve igjen denne uka. Jeg elsker chips med eddik😍

Anonymkode: 02b6d...18f

Rema 1000 Veita i sentrum har den. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...