applestories Skrevet 20. august 2019 #9741 Del Skrevet 20. august 2019 (endret) Vent litt.. flere som la merke til at den Freiaplaten var blå? Som i firkløverblå? Var det ikke en stor greie for et par år siden da de gjorde alle storplatene melkesjokoladegule og folk kjøpte feil når de skulle ha Firkløver, Helnøtt og Fruktnøtt? Hvorfor endre på det nå? --- Har snust litt rundt. Platene får ny, matt emballasje med de "gamle" fargene. Har såvidt sett dem i butikkene for noen uker siden, men da ikke satt frem i hyllene ennå. Kan se ut som de hadde litt emballasje igjen, fra før alle ble gule, som de også bruker opp nå. Fant også noe annet spennende. (håper ikke jeg får Mondelez på nakken nå) Endret 20. august 2019 av applestories 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eske Skrevet 20. august 2019 #9742 Del Skrevet 20. august 2019 😱😱😱😱 Pepperkakemelkesjokolade? Gøy! Og hurra det nærmer seg jul!!! Ellers: Jeg har prøvd lakrisbrunosten og synes konseptet er gøy, smaken ikke så verst, men den var altfor klissete i konsistensen. Føltes som smøreost da den sto i romtemperatur i butikken (på en helt vanlig Rema forresten, men på egen sjokkselger sammen med en annen ost - ikke sammen med resten av ostene) og etter ei natt i kjøleskap kunne den skives men var fortsatt i kleimeste laget. Den var også litt underlig fordi salt lakris brøt mot søt brunost, og jeg ville ikke spist skivevis av den, men den er nok god å ha på en brødskive eller to en gang i blant. Ser for meg den er fin som "dessert" etter en brødskive med noe annet på til kveldsmat! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #9743 Del Skrevet 20. august 2019 2 timer siden, applestories skrev: Vent litt.. flere som la merke til at den Freiaplaten var blå? Som i firkløverblå? Var det ikke en stor greie for et par år siden da de gjorde alle storplatene melkesjokoladegule og folk kjøpte feil når de skulle ha Firkløver, Helnøtt og Fruktnøtt? Hvorfor endre på det nå? --- Har snust litt rundt. Platene får ny, matt emballasje med de "gamle" fargene. Har såvidt sett dem i butikkene for noen uker siden, men da ikke satt frem i hyllene ennå. Kan se ut som de hadde litt emballasje igjen, fra før alle ble gule, som de også bruker opp nå. Fant også noe annet spennende. (håper ikke jeg får Mondelez på nakken nå) Den må jeg kjøpe til jul 😂 Anonymkode: 927df...ae8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 21. august 2019 #9744 Del Skrevet 21. august 2019 Var innom Coop obs, Coop mega, Coop extra, Rema1000, Kiwi og Europris på vei hjem, ingen Firkløver med appelsin eller lakrisbrunost 😓 Får bare smøre meg med tolmldighet 😅😄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wawi Skrevet 21. august 2019 #9745 Del Skrevet 21. august 2019 Denne kommer også snart ut. Tror det blir en bra nyhet, de andre "verdens tynneste" variantene er i hvert fall veldig gode 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 21. august 2019 #9746 Del Skrevet 21. august 2019 1 time siden, Wawi skrev: Denne kommer også snart ut. Tror det blir en bra nyhet, de andre "verdens tynneste" variantene er i hvert fall veldig gode Den går rett på Matnyheter-handlelista, flere som har en sånn på mobilen? Men håper virkelig ikke denne her kommer helt ennå, leeenge til jul! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. august 2019 #9747 Del Skrevet 22. august 2019 (endret) 3 timer siden, applestories skrev: Den går rett på Matnyheter-handlelista, flere som har en sånn på mobilen? Men håper virkelig ikke denne her kommer helt ennå, leeenge til jul! 😍 den skal absolutt prøves! Nei, men nå skal jeg lage det! 😊 Endret 22. august 2019 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. august 2019 #9748 Del Skrevet 22. august 2019 På 20.8.2019 den 21.34, Eske skrev: 😱😱😱😱 Pepperkakemelkesjokolade? Gøy! Og hurra det nærmer seg jul!!! Ellers: Jeg har prøvd lakrisbrunosten og synes konseptet er gøy, smaken ikke så verst, men den var altfor klissete i konsistensen. Føltes som smøreost da den sto i romtemperatur i butikken (på en helt vanlig Rema forresten, men på egen sjokkselger sammen med en annen ost - ikke sammen med resten av ostene) og etter ei natt i kjøleskap kunne den skives men var fortsatt i kleimeste laget. Den var også litt underlig fordi salt lakris brøt mot søt brunost, og jeg ville ikke spist skivevis av den, men den er nok god å ha på en brødskive eller to en gang i blant. Ser for meg den er fin som "dessert" etter en brødskive med noe annet på til kveldsmat! Kan du se lakrisen i eller er den blandet helt ut? 🤔 Er litt skeptisk til dette her kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 22. august 2019 #9749 Del Skrevet 22. august 2019 Synnøve har en "ny" emmentaler ost. Jeg syns den var god. Vet ikke helt når den kom da, men står ny på pakka. Igår delte de ut Fanta (hurra) med appelsin "ny og bedre smak", og må si jeg faktisk syns det var en bedre smak altså. Denne er uten sukker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #9750 Del Skrevet 22. august 2019 19 timer siden, Wawi skrev: Denne kommer også snart ut. Tror det blir en bra nyhet, de andre "verdens tynneste" variantene er i hvert fall veldig gode Den høres god ut, må prøves. Anonymkode: 2f036...0bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eske Skrevet 22. august 2019 #9751 Del Skrevet 22. august 2019 21 timer siden, Rumle skrev: Kan du se lakrisen i eller er den blandet helt ut? 🤔 Er litt skeptisk til dette her kjenner jeg Ingen form for sporbar lakris, smaker mer som at de har helt Johan Bulow sin salte lakrissirup nedi brunostkjelen før de "tappet" den Litt rar men veldig verdt forsøket altså! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #9752 Del Skrevet 23. august 2019 Er denne ny, kan ikke huske å ha sett den før ? Anonymkode: 927df...ae8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #9753 Del Skrevet 23. august 2019 Coop kommer med vegansk majones 🤩 gleder meg til å prøve! Anonymkode: 56cf3...4ec 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 24. august 2019 #9754 Del Skrevet 24. august 2019 Jeg var i nærheten av en stor rema1000 i går, og jeg fikk napp 🙌🏻🙌🏻 Lakris-ost ble prøvd, og ikke likt helt 😅😂 Skulle ønske lakrisen ikke var salt, men søt lakris, da tror jeg denne osten kunne vært himmelsk 😍 Fant en chips også, en Maarud Rifla Pepper & Cheddar (Rema1000 har enerett på den), er den ny? Handler hele tiden på rema men har aldri sett denne før. Den var nå god 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 24. august 2019 #9755 Del Skrevet 24. august 2019 Så disse i butikken: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 24. august 2019 #9756 Del Skrevet 24. august 2019 21 hours ago, AnonymBruker said: Er denne ny, kan ikke huske å ha sett den før ? Anonymkode: 927df...ae8 Den kom vel i fjor eller muligens i februar i år. Tror den er borte igjen da, har ikke sett den på veldig lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 24. august 2019 #9757 Del Skrevet 24. august 2019 Akkurat nå, SoftKitty skrev: Den kom vel i fjor eller muligens i februar i år. Tror den er borte igjen da, har ikke sett den på veldig lenge. Jeg så den på Extra i går, kanskje den er tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 24. august 2019 #9758 Del Skrevet 24. august 2019 3 hours ago, SVK said: Så disse i butikken: Jeg er glad jeg ikke så dem De så faktisk veldig gode ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #9759 Del Skrevet 24. august 2019 På 23.8.2019 den 18.52, AnonymBruker skrev: Er denne ny, kan ikke huske å ha sett den før ? Anonymkode: 927df...ae8 Nei, ikke ny men veldig god😍 Anonymkode: 4aa38...abd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest middagshøyden Skrevet 24. august 2019 #9760 Del Skrevet 24. august 2019 (endret) .. Endret 19. mars 2020 av middagshøyden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå