Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kiwi, Obs, Extra har jeg sett dem.

Anonymkode: 927df...ae8

Takk! Så veldig gode ut...

Anonymkode: e9979...323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg fått smake på gele uten sukker. Den med sitronsmak var kanskje litt bitter i smaken, sån sitron-smak-bitter, men ellers god. Den med bringebær og god. Kan nok merkes at det ikke er like søt som gele kanskje «skal» være, men synes dette er et godt sukkerfritt alternativ 😄 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freia med bringebær var skikkelig god. Dette er den første freia-nyheten jeg kan tenke meg å kjøpe flere ganger. 

Jeg har måtte holde meg unna koffein en stund pga medisiner, men nå er jeg på let etter cola Zero med fersken-smak! 

Anonymkode: a438f...500

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom Iceland her om dagen og smakte på Toblerone-is. Den var ganske god, men ikke en superfavoritt altså. Smakte i grunn som sjokoladepudding (som jeg egentlig ikke liker såå godt) med knasende sjokoladetrekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de beste isene jeg noensinne har smakt er den (relativt) nye Royal-isen Trippel Magi, den med sånn sølvtrekk og salt karamell. SYKT GOD, må holde meg unna kiosker og liknende for å ikke spise en sånn hver dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Freia med bringebær var skikkelig god. Dette er den første freia-nyheten jeg kan tenke meg å kjøpe flere ganger. 

Jeg har måtte holde meg unna koffein en stund pga medisiner, men nå er jeg på let etter cola Zero med fersken-smak! 

Anonymkode: a438f...500

Jeg har sett den colaen på Narvesen i oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, NewInTown skrev:

En av de beste isene jeg noensinne har smakt er den (relativt) nye Royal-isen Trippel Magi, den med sånn sølvtrekk og salt karamell. SYKT GOD, må holde meg unna kiosker og liknende for å ikke spise en sånn hver dag

Jeg hørte så mye godt, og var så optimistisk, at jeg kjøpte denne som dessert etter middag hos foreldrene. Tenkte det var greit å få flere vurderinger.

Altfor mye sjokolade! Det er jo mindre enn 50% is! Vi var enige om at dette prøver vi ikke igjen. 

Godt vi er forskjellige! :essen2:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fun Light Kiwi Lemon: Smaken av sitron var ikke for dominerende så kjente smaken av kiwi.
Synes den smakte litt eple og noe annet også. Nesten litt eksotisk ettersmak. Søt og frisk.
Hadde ikke så høye forventninger, men jeg likte den. Det blir gjenkjøp!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fun light mandarin var kjempegod! Minner om solrik før de tuklet med smaken 😁

Anonymkode: 922cd...363

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olw Cheez Ballz er tilbake i butikkene!

Anonymkode: 927df...ae8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.5.2019 den 23.41, batcat skrev:

Er det noen som har smakt after eight med mango/ananadsmak? 

Ja, den var frisk og god😊

På 26.4.2019 den 10.33, Mynona skrev:

Den Royal isen med sølvtrekk fikk jeg endelig smakt. Den var skuffende synes jeg. Var ok liksom. Kanskje jeg hadde for høye forventninger? Og karamellen var ikke salt. Holder meg til den vanlige Royalen jeg. 

Den med vanilje og melkesjokoladetrekk?

Hva er det sølvlaget?

Anonymkode: cde01...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.6.2019 den 16.24, AnonymBruker skrev:

Olw Cheez Ballz er tilbake i butikkene!

Anonymkode: 927df...ae8

Kjøpte en pose på rema idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, den var frisk og god😊

Den med vanilje og melkesjokoladetrekk?

Hva er det sølvlaget?

Anonymkode: cde01...fd9

 

Fløteis med karamellsmak. dyppet lagvis i salt karamell (24 %). ekte melkesjokolade (24 %) og sølvfarget overtrekk (6.8 %).

Vanskelig å si hva som er hva av ingrediensene siden de ikke spesifiserer det lag for lag.

Jeg likte den heller ikke, og mine to iselskende medsmakere likte den ikke noe bedre. Altfor mye sjokolade, mye karamell, for stor is for meg. Vanligvis er det for mye krem som kan gjøre matvarer kvalmende, her var det sjokoladen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.6.2019 den 22.29, applestories skrev:

Jeg hørte så mye godt, og var så optimistisk, at jeg kjøpte denne som dessert etter middag hos foreldrene. Tenkte det var greit å få flere vurderinger.

Altfor mye sjokolade! Det er jo mindre enn 50% is! Vi var enige om at dette prøver vi ikke igjen. 

Godt vi er forskjellige! :essen2:

Akkurat samme erfaring her! Får samme følelsen når jeg smaker de fleste Ben & Jerrys isene. Det enkle er ofte det beste, i følge mine smaksløker i alle fall 😊

Endret av Rumle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, alltid presis said:

Var innom Meny forleden og så at de hadde egne ferdigretter. Jeg har ikke sett dem før, de må da være nye? Ihvertfall så kjøpte jeg med meg biff stroganoff, og den synes jeg var kjempegod!

De har hatt det et par år, har smakt noen av dem og de fleste var gode :) 

Anonymkode: 41d15...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk smake på den sørlandschipsen med «hamburger» smak. Den var... nja... ikke ringt men ... ja ikke helt toppers. Hadde trodd den skulle være noe alle biff-chips-smak, men det lignet ikke helt på det heller 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Lite nyheter om sommeren, men for å holde liv i tråden vil jeg nevne at jeg har funnet meg en favoritt av årets is-nyheter:

 

11892_KroneIs_DUO.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp smakt Daim sitron 😐 vet ikke jeg. Den minner virkelig sitronmesig om de kjeksene som farmor alltid hadde liggende (aner ikke navn, men sitronsmak på dem), to lyse firkanta deler med mønster med en sitronkrem mellom. Det passet liksom ikke helt sammen 😐

Kjøpte bare en av de 4 typene, men Pringles Rice Infusion Tikka Masala. Den smakte virkelig tikka masala, og ... merkelig å ha d i chipsform og ikke i «mat» form 😅😂 Husker disse ris-typene fra mange år tilbake, de var gode, men langt fra disse asiatiske-smakene som jeg så nå. Husker en av de andre 3 var noe japansk bbq. Fant dem på den lokale kiwi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...