Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

16 hours ago, Raptuza said:

Ein supergod is frå Diplom Is! Selges på Rema

18322.jpg

Den er rett og slett utrolig skuffende, sammenlignet med Häagen Dazs’ Salted Caramel! 🥺

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 timer siden, Raptuza skrev:

Ein supergod is frå Diplom Is! Selges på Rema

18322.jpg

Jeg syns de er altfor små og overpriset. Koster like mye som Ben&Jerrys, som smaker MYYYYYYE bedre!

Anonymkode: 4aa38...abd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns de er altfor små og overpriset. Koster like mye som Ben&Jerrys, som smaker MYYYYYYE bedre!

Anonymkode: 4aa38...abd

Enig, jeg synes ikke dette merket er noe godt i det hele tatt. Den er tung og smaker som en samensurium av sukker uten rene smaker. 

Glad jeg fikk en smaksprøve på butikken før jeg kjøpte den selv.

Anonymkode: cde01...fd9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raptuza

Eg trudde denne var ny i år...ny for meg i alle fall. Og eg har smakt den frå Haagen Dasz og, men den blir trumfa av Wanted her i heimen! For øvrig einig i at boksane er altfor små og kostar for mykje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant Hennig Olsen Sakte Kjærna Pistasjis først nå og synes ikke den var noe særlig, men skal få spist den opp!  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 2.6.2019 den 15.01, fro skrev:

Den er rett og slett utrolig skuffende, sammenlignet med Häagen Dazs’ Salted Caramel! 🥺

Å fy søren den har jeg ikke spist på hvertfall....6 år. Men da spiste jeg mye av den! Vet du om noe sted de har den nå? Den er så absurd god! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, bippo said:

Å fy søren den har jeg ikke spist på hvertfall....6 år. Men da spiste jeg mye av den! Vet du om noe sted de har den nå? Den er så absurd god! 

Jeg kjøper den jevnlig på Meny i Stavanger 😊

Anonymkode: dac5f...475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøper den jevnlig på Meny i Stavanger 😊

Anonymkode: dac5f...475

Takk! Da er den hvertfall ikke ute av produksjon! 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant endelig denne i helgen, og gikk mot mine prinsipper om ikke å kjøpe noe som ikke er priset. De hadde fått plass både i hyllen og i sjokkselgere, men ikke spor av pris. 39,90 viste det seg å være for 100 gram.

Følte egentlig at det smakte mest prim, det er ikke noe man spiser så ofte så det var et interessant "gjensyn". Spiser opp pakken, men kjøper ikke mer før den eventuelt er på tilbud.

Kornmo.png.d5960c7d1d03a9310c5a5055b349d883.png

805940961_20190601_170454(1).jpg.cd9695950cba4b8b01c54de3fe89fcc4.jpg

Endret av applestories
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^^ jeg synes Kornmo matpakkebar var god, overraskende "saftig", kunne tenkt mer mer brunost-smak. Men litt dyr, ja. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.6.2019 den 18.39, Mynona skrev:

Smakte Daim med sitronsmak i dag. Ikke noe voldsom kraftig sitronsmak egentlig. 

Denne har jeg også smakt nå, men jeg vet ikke helt, synes det var en merkelig kombinasjon?

Har også prøvd Synnøves greske kokosyogurt (usikker på når denne egentlig kom, kanskje det egentlig ikke er en nyhet?) og den likte jeg virkelig ikke. Smakte altfor mye Skyr for meg, klarte ikke spise mer enn 2-3 skjeer! 

Skuffelse nummer 3 var den nye snickersen med mer karamell. Trodde jeg ville elske den, men den er jo ikke i nærheten av å være like god som den vanlige (sikkert fordi de har ofret endel av nougat(?) for å få plass til mer karamell.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns de flow ostekake yoghurtene er så gode! Men umulig å få tak i. Hvis jeg finner er det gjerne den med sitron, men jeg liker den med jordbær best. 

Syns og Freia bringebær sjokoladeplate er god. Minner om melkedrøm som fantest for mange år siden. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.6.2019 den 22.40, Raptuza skrev:

Ein supergod is frå Diplom Is! Selges på Rema

18322.jpg

Den med lakris derimot er FARLIG GOD. Det er den blå

Anonymkode: c9f24...9d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd disse?

image.jpeg.d9fd6c8be56a68401c1bb4d7d3f2ea64.jpegimage.jpeg.d6e41b1275a8a679987b3946e0826f6b.jpeg

Anonymkode: 927df...ae8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har prøvd disse?

image.jpeg.d9fd6c8be56a68401c1bb4d7d3f2ea64.jpegimage.jpeg.d6e41b1275a8a679987b3946e0826f6b.jpeg

Anonymkode: 927df...ae8

Hvor?

Anonymkode: e9979...323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor?

Anonymkode: e9979...323

Kiwi, Obs, Extra har jeg sett dem.

Anonymkode: 927df...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det bare kommer nyheter på godteri-fronten og i usunn-mat-kategorien, eller er det bare nærbutikkene som ikke er flinke nok til å ta inn produktnyheter i "normal" mat? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, NewInTown skrev:

Syns det bare kommer nyheter på godteri-fronten og i usunn-mat-kategorien, eller er det bare nærbutikkene som ikke er flinke nok til å ta inn produktnyheter i "normal" mat? :)

Kanskje de fleste prøver mye nytt av godteri og chips, men holder seg til de samme middagene?

Litt kjedelig for oss som er stikk motsatt og spiser de samme sjokoladene som alltid og sjelden spiser chips, men gjerne prøver mye nytt i matveien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...