Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

22 timer siden, SPOCA skrev:

Jeg handler mye i nettbutikken i Meny, og der har de en liste over alle nyheter:

https://meny.no/kampanje/nyheter-7380

Der fant jeg blant annet disse:

 

Gleder meg til å prøve nytt i helgen! :) 

Meny!

Fant plutselig ut at jeg skal en tur til Bergen, hadde ikke tenkt på at det er Meny der! Takk for tips! :mynona:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte denne i dag. Den var god! Elsker vingummi med syrlig smak. Syns atpåtil at den ikke hadde en veldig kunstig ettersmak som så mye annet slikt godteri har. Anbefales 😊

 

Vill-friske-frukter-600x600.png

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er denne ny? Har ikke sett den før. Kjempegod var den! Mye bedre enn pops. Rausere mengde sjokolade og kjeksen inni var litt mer kompakt enn den i pops. Dødsgod!

IMG_2016.JPG

Anonymkode: 922cd...363

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er denne ny? Har ikke sett den før. Kjempegod var den! Mye bedre enn pops. Rausere mengde sjokolade og kjeksen inni var litt mer kompakt enn den i pops. Dødsgod!

IMG_2016.JPG

Anonymkode: 922cd...363

Ja, den er ny. Så den for første gang i går på Coop Marked, og får ikke helt ristet av meg følelsen av at den er av merket Coop, selv om det er tydelig at den kommer fra Minde. Minner kanskje om noe fra Coop? Eller noen andre - Nidar hadde (har?) noe som het Knaz - de var gode.

Jeg tenkte også på Pops, ser reklame for den hele tiden men er ikke sikker på smaken. Kjøpte ikke - har fortsatt nyheter fra forrige slipp i skapet så har ikke kjøpt godteri på en stund.

Veel.. de perlene med appelsin og mørk sjokolade måtte jeg sikre meg i tilfelle de forsvinner. :tongue: men de blir nok liggende en stund de også - elsker nyheter i matvarer, men i godteri er jeg et vanemenneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, applestories skrev:

 Ja, den er ny. Så den for første gang i går på Coop Marked, og får ikke helt ristet av meg følelsen av at den er av merket Coop, selv om det er tydelig at den kommer fra Minde. Minner kanskje om noe fra Coop? Eller noen andre - Nidar hadde (har?) noe som het Knaz - de var gode.

Jeg tenkte også på Pops, ser reklame for den hele tiden men er ikke sikker på smaken. Kjøpte ikke - har fortsatt nyheter fra forrige slipp i skapet så har ikke kjøpt godteri på en stund.

Veel.. de perlene med appelsin og mørk sjokolade måtte jeg sikre meg i tilfelle de forsvinner. :tongue: men de blir nok liggende en stund de også - elsker nyheter i matvarer, men i godteri er jeg et vanemenneske.

Jeg kjøpte den på Spar så eksklusivt for Coop kan det ikke være. Blir uansett gjenkjøp her i gården, spesielt den originale røde pops har så kjip kjekskjerne sammenlignet med denne.

Anonymkode: a674a...2de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Smakte Toro Mac And Cheese ! 🤢 Sett bort fra produktet i seg selv var posen full av smådyr. Så den dagen ente med mye dobesøk🤮 Vet faktisk ikke om jeg kommer til å kjøpe produktet på nytt eller Toro sine produkter. Det kan vel skje men jeg tviler på at dette er eneste tilfelle. Så de av dere som skal prøve produktet. Sjekk pulveret først. Vet ikke om det kommer av dårlig håndtering eller uflaks. Eller Toro leverandøren men tror ikke det er så uvanlig i pulver produkter. Men ekkelt var det.

Anonymkode: 20491...27d

Nei, fy faen! 😫 Håper at du meldte ifra til Toro?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/14/2018 at 8:44 PM, Sool said:

Freia Premium sjokolade kuler i appelsin smakte himmelsk ! Den med bringebær var også god men appelsin var utrolig god ! Den med bringebær smaker veldig likt vilt sine kuler med bær 😊

Hvilken sjokolade er dette?

Anonymkode: 24d93...f98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøpte den på Spar så eksklusivt for Coop kan det ikke være. Blir uansett gjenkjøp her i gården, spesielt den originale røde pops har så kjip kjekskjerne sammenlignet med denne.

Anonymkode: a674a...2de

Ikke esklusivt for Coop, men av merket Coop. Som nevnt vet jeg ikke jeg hvorfor jeg fikk den følelsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2018 den 14.01, Rumle skrev:

 

Spent på denne! :spise:S%C3%B8rlandsis-karamell-1160x800-580x40

Og julebrusis? :overrasket: Noen som har prøvd den?

 

 

På 20.9.2018 den 17.52, AnonymBruker skrev:

Kjøpte den med sjokolade på kiwi i går. Kostet  44,90. De nye boksene inneholder 1,4 l. 

Anonymkode: dc1ca...766

De inneholder faktisk bare 1,25 liter 😕  Jeg kjøpte den nye Sørlandsis med Eggelikør og bjørnebær - nydelig! MEN, jeg mener den kosta 79 eller 89 kroner på Spar. Det er mye for halvert størrelse av det som før var et vanlig "hverdagsismerke" det... 

----------------------------------------------

Ellers:

Freia Premium Perler: Bringebær var greie, appelsin var nyyydelig!

Troika Appelsin: Smakte Jaffa Cakes, men det liker jeg, så tommel opp!

Julebrusis: Kjempegod! Smakte som bare bedre champagnebrus. 

Safariplata: Meeegaskuffa. Den smakte sjokolade med innrørt kjeksstøv - tørr og med lite smak. 

Soft Shake Lakris: God - men ikke bedre enn Wanted Lakris. Unødvendig svart og - den gir misfarging i begge ender og vitner om en helt annen lakrissmak enn den milde lakrissmaken den hadde.

Sukkefri sjokoladepudding fra Tine: Faktisk veldig god. Merket ikke enorm forskjell fra den originale. 

Blomkålsuppa av Kiwi sine ferdige middagsretter: Blæææææhhh! Den smakte bare kjip fløte med et snev av blomkålvann. Kjempeekkel (og jeg er veldig glad i blomkålsuppe, også Toro sin).


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Eske said:

 

De inneholder faktisk bare 1,25 liter 😕  Jeg kjøpte den nye Sørlandsis med Eggelikør og bjørnebær - nydelig! MEN, jeg mener den kosta 79 eller 89 kroner på Spar. Det er mye for halvert størrelse av det som før var et vanlig "hverdagsismerke" det... 

----------------------------------------------
 

Er 65 på Menys nettbutikk. Ser også der at vanlig Sørlandsis med vaniljesmak koster 43 for 2 liter og den med ekte vanilje koster 64 for 1,25 liter. Literprisen blir 21 og 51 så ganske stor forskjell!

Eggelikør og bjørnebær. 

https://meny.no/varer/dessert/is/dessertis/sorlandsis-7041017690009

Ekte vanilje

https://meny.no/varer/dessert/is/dessertis/sorlandsis-7041017640004

Vaniljesmak

https://meny.no/varer/dessert/is/dessertis/sorlandsis-7041017600008

Vet ikke om det er annet vaniljen som er forskjell eller om de har gjort andre endringer de ikke har skrevet på pakken. 

Endret av SVK
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som er interessert i «ekspertenes» mening :

https://www.dagbladet.no/mat/aerlig-talt-toro---kan-man-kalle-dette-bearns/70203912

 

Men savnet jo noen produkter som safari og crispo plata da :) men mange andre nyheter jeg ikke har sett nevnt her :) 

Og gleder meg sykt til å prøve lanris yoghurten!! Men er redd jeg kan bli skuffet av høye forventninger 😬

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg prøvde den nye Sørlandsisen med karamell og salte crispkuler i dag, og jeg ble faktisk skuffet. Jeg elsker is, men denne var tam. Den smakte for lite karamell og de salte kulene tilførte egentlig ikke noe.

Jeg kommer nok til å spise opp boksen, men det blir ikke gjenkjøp. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte den nye Colaen uten sukker med bringebærsmak i dag. Minner med om russetid hvor man blandet cola og Bacardi Razz. Helt OK, men jeg foretrekker den uten ekstra smakstilsetning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...