Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Safari-sjokoladen ble en gedigen skuffelse. Kvalmende søt, lignet ikke på Freia Kjekskuler i det hele tatt. Synd, for den er etterlengtet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fant Alpro iskaffe med karamell på Kiwi her i byen i går. Så da er det håp for at flere tar den inn. Kun kiwi og meny jeg har sett den til nå. Den med hasselnøtt har jeg ikke sett i butikk enda.

Smakte cola uten sukker rasberry i går. Sier bare styr unna med mindre du vil ha assosiasjoner til fjortissfylla med bacardi razz og cola som blandevann :spy: gikk i vasken etter to slurker.

Sprite uten sukker lime og cranberry smakte forholdsvis likt som sprite med et hint av "noe annet ". Den drakk jeg opp.

Anonymkode: 46d4e...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, MarianneE skrev:

Gul troika var ikke så dum, gitt!

 

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Troika med appelsinsmak! Jaaa! Den var virkelig god! 

Anonymkode: 9c2d5...55b

 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns Troika med appelsin smakte som Jaffakjeks. Litt skuffende.

Anonymkode: 2291e...2f6

Elsker Jaffa-cakes, synes den var rågod!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns Troika med appelsin smakte som Jaffakjeks. Litt skuffende.

Anonymkode: 2291e...2f6

Hvilke Jaffakjeks?

Det er så mange versjoner der ute, og de har ulik smak og konsistens. Smakte mini-jaffa fra Europris i går, de smaker ikke som deres vanlige størrelse, den smakte som da jeg var 14 for 20 år siden, og Jaffakjeks på skoletur var den største luksus som fantes 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fant Alpro iskaffe med karamell på Kiwi her i byen i går. Så da er det håp for at flere tar den inn. Kun kiwi og meny jeg har sett den til nå. Den med hasselnøtt har jeg ikke sett i butikk enda.

Smakte cola uten sukker rasberry i går. Sier bare styr unna med mindre du vil ha assosiasjoner til fjortissfylla med bacardi razz og cola som blandevann :spy: gikk i vasken etter to slurker.

Sprite uten sukker lime og cranberry smakte forholdsvis likt som sprite med et hint av "noe annet ". Den drakk jeg opp.

Anonymkode: 46d4e...76a

Jeg likte egentlig begge brus nyhetene. Kommer nok ikke til å kjøpe noen av dem igjen, da jeg er en Pepsi Max person og småbrus er litt for dyre. Colen minnet meg om bringebær drops! Oh the memories! 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møllerens relanserer "En form for baking" i sortene havrebrød og kornbrød. De ser litt annerledes ut enn sist, men ser ut til å fungere på samme måte. De var helt greie da, men pris på Rema opp mot 40 kroner for et minibrød gjør at denne fruktfrokost- knekkebrødlunsjspisende forbrukeren ikke kommer til å prøve før de kommer på tilbud.

Nybakt brød med kaviar 😋

...kanskje legge ved bildet jeg tok...

20180916_144913.thumb.jpg.b45ab8b712ad3663d27d73077dc4d998.jpg

Endret av applestories
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg smakt litt sjokoladenyheter!

Troika med appelsin: Min må ha vært feilprodusert, for laget med nougat var veldig ujevnt. Noen steder ganske tykt, andre steder nesten ikke-eksisterende. Den smakte heller ikke helt riktig, og var veldig tørr. Marsipanen og sjokoladen utenpå var som de skulle. Appelsingeleen var god. Pga dårlig nougat smakte totalen best der det ikke var nougat. Kanskje jeg prøver en gang til senere.

Safari-plate: Meh. Sjokoladen var god og kjeksen smakte sånn safari-kjeks smaker, men det ble litt kjedelig. Jeg kjøper heller kjeks og sjokolade hver for seg.

Krispo karamell: Jeg likte den veldig godt, men synes bitene med krisp forstyrret inntrykket litt. 

Anonymkode: e4c7c...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå fått smake begge de store platene.

Safari: den likte jeg. Vet ikke om selve safarikjekssmaken kom så veldig godt frem, men likte veldig godt krunsjen kjeksen gav sjokoladen.

Crispo: den ble veldig søt. Kanskje om jeg hadde vært i humør for den... men crispo orginal er så god i seg selv at den egentlig ikke trenger noe mer enn hva den har.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor fant du den?:)

Anonymkode: 00f45...66f

På Meny :) Har smakt den. Var egentlig sjokolade is med cookie dough og kjeks biter :) Den var helt grei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sool skrev:

På Meny :) Har smakt den. Var egentlig sjokolade is med cookie dough og kjeks biter :) Den var helt grei. 

Hvilken som helst meny eller var det en bestemt en?:)

Anonymkode: 00f45...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte Nyt Lakrisyoghurten i dag. Yoghurten var god, men strøsselet var veeeldig søtt.

Anonymkode: 58700...079

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken som helst meny eller var det en bestemt en?:)

Anonymkode: 00f45...66f

Så den på meny bogstadveien :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne var tam i smaken syns jeg. Sprite med agurk smakte friskere, men denne nyheten var ikke bra. Ikke gjenkjøp. 

image.jpg

Endret av Sool
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Rumle said:

 

Spent på denne! :spise:S%C3%B8rlandsis-karamell-1160x800-580x40

Og julebrusis? :overrasket: Noen som har prøvd den?

 

Antar det er den samme som selges i isbarer. I tilfelle: den er helt nydelig. :sikle:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Rumle said:

Tror du?! Gleder meg! :hoppendeglad:

Jeg vet selvsagt ikke, men produktbeskrivelsen høres veldig lik ut. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Rumle skrev:

 

Spent på denne! :spise:S%C3%B8rlandsis-karamell-1160x800-580x40

 

Åh ❤ vann i munnen! Lurer på når den kommer i butikkene! Elsker is, elsker karamell :yvonne:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...