Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

20 timer siden, Sool skrev:

Da har jeg prøvd den nye troika ! Klarte ikke vente til lørdag :) Den var ingen høydare for å si det slik. Lite smak egentlig smakte ganske likt den vanlige. 

Så kjedelig. Men må smake likevel, jeg elsker den vanlige. Skjønner godt at du ikke klarte å vente til lørdag, det hadde aldri jeg klart heller. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Salka skrev:

Så kjedelig. Men må smake likevel, jeg elsker den vanlige. Skjønner godt at du ikke klarte å vente til lørdag, det hadde aldri jeg klart heller. :) 

Ja ble veldig skuffet :( Elsker troika men elsker appelsin mer så trodde virkelig dette ville bli en hit. Gi gjerne en tilbakemelding på hva du syns ! Smak er så individuelt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått smakt på både den nye crispo og den med safari kjeks. Skuffet.

Den med safari kjeks smakte egentlig sjokolade med vanlig kjeks ikke noe smak av safari. Minner om kvikk lunsj platen.

Den med crispo er god men ikke noe spennende. Er veldig lik den gamle crispo. Cola med raspberry var forresten utrolig god ! Gjenkjøp :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20180912_172024.thumb.jpg.99e78ee657795ec54d3490087ba16427.jpg

Fant disse på Coop Marked i dag, ikke helt pakket ut og plassert ennå men de gikk heldigvis gjennom kassa :P

Har hørt om Happy Hippo før, da var det noen som savnet dem i Norge, så forhåpentligvis er det noen som blir glade for å se dem. De kostet 44-45 kroner.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, applestories skrev:

20180912_172024.thumb.jpg.99e78ee657795ec54d3490087ba16427.jpg

Fant disse på Coop Marked i dag, ikke helt pakket ut og plassert ennå men de gikk heldigvis gjennom kassa :P

Har hørt om Happy Hippo før, da var det noen som savnet dem i Norge, så forhåpentligvis er det noen som blir glade for å se dem. De kostet 44-45 kroner.

Hurra 😄 Men ikke helt fornøyd med prisen 😛 Tror de er billigere på Normal - i hvertfall de butikkene som har det inne 😄 

 

 

Testet den nye Urgen idag - smaken minner meg litt om en litt "pinglete" San são, men den var god 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, applestories skrev:

20180912_172024.thumb.jpg.99e78ee657795ec54d3490087ba16427.jpg

Fant disse på Coop Marked i dag, ikke helt pakket ut og plassert ennå men de gikk heldigvis gjennom kassa :P

Har hørt om Happy Hippo før, da var det noen som savnet dem i Norge, så forhåpentligvis er det noen som blir glade for å se dem. De kostet 44-45 kroner.

Disse finner man på Dropsen, og i Kinder Sjokolade Kalender (eller kanskje fant dem før i kalenderen 🤔). De er helt fantastisk gode!! 

Men dyre! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 25.6.2018 den 14.42, AnonymBruker skrev:

Is disse nye? Soyaiskaffe, fant på meny. Den med karamell var kjempegod! Har aldri sett plantebasert iskaffe før

IMG_1839.JPG

Anonymkode: 922cd...363

Den med karamell er sykt god. Har kun funnet den på Meny Krøgenes i Arendal men har spurt på Meny her om de kan ta den inn. Ingen kunstig søtning og helt melkefri :)

Anonymkode: 46d4e...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakt den nye crispoen og safarisjokoladen.

Crispoplata syntes jeg ikke var så god. Likte safariplaten, den ga litt følelsen av å spise kjekskuler (<3), men ble liitt for søt til å være perfekt. Men kommer nok til å kjøpe den igjen, og igjen, og igjen 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stella Rose
1 time siden, Lisanna skrev:

Smakt den nye crispoen og safarisjokoladen.

Crispoplata syntes jeg ikke var så god. Likte safariplaten, den ga litt følelsen av å spise kjekskuler (<3), men ble liitt for søt til å være perfekt. Men kommer nok til å kjøpe den igjen, og igjen, og igjen 😅

Hvor fant du de? Har ikke sett dem noe sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Salka skrev:

Så kjedelig. Men må smake likevel, jeg elsker den vanlige. Skjønner godt at du ikke klarte å vente til lørdag, det hadde aldri jeg klart heller. :) 

Som den jeg lagde altså:

   På 2.9.2018 den 11.48,  Bixity skrev: 

Denne måååå jeg prøve! Elsker troika, og jeg elsker appelsingele kombinert med sjokolade, så denne har jo virkelig potensiale i mine øyne 😍 

Jeg er også glad i troika. Og kombinasjonen sjokolade og appelsin. Jeg pleier å lage hjemmelagd troika hver jul, men enten jordbær eller bringebærgele -og der blir stor suksess. Sist jul gjorde jeg et forsøk med appelsin - det ble bare helt OK. Ettersom jeg ikke har problemer med å lage vanlig troika tror jeg heller ikke det skyldes at jeg gjorde noe «feil». Men for all del, folk har ulik smak og det er mulig denne lanseringen er mye bedre enn min 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Mormont skrev:

Kom over dette bildet på Facebook-siden til Hennig-Olsen. Må raide butikkene 😍

 

616E608D-E655-45DC-9C93-18D0B62D5DC2.jpeg

Oi, så tidlig?😮

Anonymkode: cde01...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Mormont skrev:

Kom over dette bildet på Facebook-siden til Hennig-Olsen. Må raide butikkene 😍

 

616E608D-E655-45DC-9C93-18D0B62D5DC2.jpeg

Den blir problematisk. Spiser så og si ikke is om vinteren og drikker bare julebrus i desember. Men sikkert god kombo. Lurer på hvilken julebrussmak de har brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mormont skrev:

Kom over dette bildet på Facebook-siden til Hennig-Olsen. Må raide butikkene 😍

 

616E608D-E655-45DC-9C93-18D0B62D5DC2.jpeg

Gleder Meg til å smake den, men satser på Sørlandsis  med karamellsmak og crispkuler først!😋

Anonymkode: 65c8b...ccb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.9.2018 den 18.36, AnonymBruker skrev:

Syns den smakte litt som krokanrull! 

Anonymkode: 8bbd9...23a

Så deilig a😍 Elsker krokanrull. Tenk å få den i stor plate. Gleder meg til å smake den🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, Mormont skrev:

Kom over dette bildet på Facebook-siden til Hennig-Olsen. Må raide butikkene 😍

 

Julebrus-is? Neeii takk! Blir helt feil for meg :P

8 timer siden, Butter skrev:

Som den jeg lagde altså:

   På 2.9.2018 den 11.48,  Bixity skrev: 

Denne måååå jeg prøve! Elsker troika, og jeg elsker appelsingele kombinert med sjokolade, så denne har jo virkelig potensiale i mine øyne 😍 

Jeg er også glad i troika. Og kombinasjonen sjokolade og appelsin. Jeg pleier å lage hjemmelagd troika hver jul, men enten jordbær eller bringebærgele -og der blir stor suksess. Sist jul gjorde jeg et forsøk med appelsin - det ble bare helt OK. Ettersom jeg ikke har problemer med å lage vanlig troika tror jeg heller ikke det skyldes at jeg gjorde noe «feil». Men for all del, folk har ulik smak og det er mulig denne lanseringen er mye bedre enn min 

Hvilken oppskrift bruker du på hjemmelagd troika?

Jeg kjøpte inn alle ingrediensene for et par år siden, men mellom alle julekakene, rullesying, syltefleskoking, peppekerkakelandsbylaging og alt annet ble det en "vi får ta det igjen en annen gang". Kan ikke huske om jeg har oppskriften fra den gang, men skal definitift prioritere det i år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://kiwi.no/Tema/hverdagsokonomi/over-60-nyheter-kommer-i-din-lokale-butikk--hva-blir-din-nye-favoritt/?utm_source=Agillic&utm_medium=email&utm_campaign=KIWI+Ukens+UKE+37+2018

Kiwi har en oversikt over nye varer. Er par av de syns jeg at jeg har sett før, men mye nytt! 

Anonymkode: d5f00...54e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, applestories skrev:

Julebrus-is? Neeii takk! Blir helt feil for meg :P

Hvilken oppskrift bruker du på hjemmelagd troika?

Jeg kjøpte inn alle ingrediensene for et par år siden, men mellom alle julekakene, rullesying, syltefleskoking, peppekerkakelandsbylaging og alt annet ble det en "vi får ta det igjen en annen gang". Kan ikke huske om jeg har oppskriften fra den gang, men skal definitift prioritere det i år :)

Husker ikke helt hvilken jeg har brukt med både trines matblogg og det søte liv han. Tror de er ganske like. Bare byttet ut bringebær eller jordbærgelen med appelsin den ene gangen. Gjør ikke det igjen. Forresten er det jo ikke så mye å «lage», det er mer kjevle, smelte osv. Tar bare litt tid for alle lagene må stivne mellom hver gang. Også er selve dyppingen litt «klinete».

Ja det er mye som lages til jul, men troika er jo egentlig ikke så julete så det kan jo lages året rundt 😄 (blir bare alltid at det er til jul jeg gjør det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://kiwi.no/Tema/hverdagsokonomi/over-60-nyheter-kommer-i-din-lokale-butikk--hva-blir-din-nye-favoritt/?utm_source=Agillic&utm_medium=email&utm_campaign=KIWI+Ukens+UKE+37+2018

Kiwi har en oversikt over nye varer. Er par av de syns jeg at jeg har sett før, men mye nytt! 

Anonymkode: d5f00...54e

Freia Premium Perler med appelsin 😍

Nå vet jeg ha jeg skal lete etter i morgen!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...