Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Freia Premium sjokolade kuler i appelsin smakte himmelsk ! Den med bringebær var også god men appelsin var utrolig god ! Den med bringebær smaker veldig likt vilt sine kuler med bær 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonGangerTo
14 hours ago, Sool said:

Freia Premium sjokolade kuler i appelsin smakte himmelsk ! Den med bringebær var også god men appelsin var utrolig god ! Den med bringebær smaker veldig likt vilt sine kuler med bær 😊

Var meget fristet til å kjøpe de i går men jeg lot være da jeg så på prisen, 40 kr /15-20 småkuler. Frekk du er, Freia! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo
On 11. september 2018 at 1:58 PM, Lauv said:

 

 

Oh Lord! Den skal prøves!

Delte den nye appelsin Troika-en med min samboer i går. Lite appelsinsmak og kjedelig. Blir ikke gjenkjøp! 

Endret av AnonGangerTo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crispo med karamell var litt skuffende...for lite crisp og karamell til at jeg skjønte poenget. Var som å spise en feilprodusert Daim hvor halvparten av knekken var borte og det var ramlet inn noen crisp-smuler. Var god altså, men blir nok ikke gjenkjøp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det er et nytt produkt, men jeg smakte nylig på Ehrman proteinpudding med lakrissmak. Den selges blant annet på Coop obs. 

Grei nok, men for tam for min smak. Den smaker også litt for mye av anis og hostesaft. Selv foretrekker jeg heller saltlakris. 

 

31711472_225361304896478_835419416222393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så på snap, kims french fries med sour cream & onion! 
Noen som har sett hvor de har den?

Anonymkode: 2f036...0bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så på snap, kims french fries med sour cream & onion! 
Noen som har sett hvor de har den?

Anonymkode: 2f036...0bf

Er disse tilbake!? 🙀🙀Elsket dem før dem forsvant for mange år tilbake!!

Må ha øynene åpne for den! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så på snap, kims french fries med sour cream & onion! 
Noen som har sett hvor de har den?

Anonymkode: 2f036...0bf

 

1 minutt siden, Ariana807 skrev:

Er disse tilbake!? 🙀🙀Elsket dem før dem forsvant for mange år tilbake!!

Må ha øynene åpne for den! 

Jeg så den på Meny i går 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så på instagram at freia nå har en reklame hvor man kan komme med forslag til smaker. De viste blant annet en med ananas og lime. Og da tenkte jeg at ja! Det vil jeg ha! elsker kombinasjonen sjokolade og frukt. 

Anonymkode: 8bbd9...23a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så på instagram at freia nå har en reklame hvor man kan komme med forslag til smaker. De viste blant annet en med ananas og lime. Og da tenkte jeg at ja! Det vil jeg ha! elsker kombinasjonen sjokolade og frukt. 

Anonymkode: 8bbd9...23a

Smaker i hva?

Anonymkode: cde01...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Smaker i hva?

Anonymkode: cde01...fd9

Smaker til sånne store plater:)

Anonymkode: 8bbd9...23a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 9/13/2018 at 7:38 PM, sofie777 said:

Den blir problematisk. Spiser så og si ikke is om vinteren og drikker bare julebrus i desember. Men sikkert god kombo. Lurer på hvilken julebrussmak de har brukt.

Siden Hennig-Olsen is holder til i Kristiansand, så ser jeg for meg at de bruker julebrus fra CB, det er jo tross alt det som er den ekte julebrusen ;)

Anonymkode: 3348b...7b5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter her i utlandet og er kjempemisunnelig hver gang denne tråden dukker opp! 

Anonymkode: cae92...e23

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg så på instagram at freia nå har en reklame hvor man kan komme med forslag til smaker. De viste blant annet en med ananas og lime. Og da tenkte jeg at ja! Det vil jeg ha! elsker kombinasjonen sjokolade og frukt. 

Anonymkode: 8bbd9...23a

Ananas og lime? Yesssssss! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så på instagram at freia nå har en reklame hvor man kan komme med forslag til smaker. De viste blant annet en med ananas og lime. Og da tenkte jeg at ja! Det vil jeg ha! elsker kombinasjonen sjokolade og frukt. 

Anonymkode: 8bbd9...23a

Mange har foreslått Appelsinkrokant siden den gjorde et kortvarig besøk på tidlig-/midt-2000-tall. Den er populær i Sverige, men de satser ikke på den her.

Ananas og lime må selvsagt være en mer mainstream og sikker investering enn appelsin. Limited edition, regner jeg med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den nye crispoen var kjempegod, jeg! Ellers har jeg smakt av nytt:

Troika: helt ok, men kjedelig. Blir nok ikke kjøpt igjen. Den var dessuten litt annerledes enn originalen, litt fastere, sjokoladen drysset ikke eller smeltet så fort. 

Sjokolade med safari: kjedelig. 

Urge:veldig ubestemmelig, men bedre enn sukkerfri original. Kjøper nok en gang til. 

Noen som har funnet lakris yoghurten? 

Endret av neon_sun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...