Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fant battery rasberry uten sukker på rema 1000 i dag, kjempe godt! 😍 skikkelig godteri smak av den! 

Anonymkode: 56cf3...4ec

ÆÆÆÆH kult! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oj, det så jo fantastisk ut! :hjerter: Hvilken butikk fant du det i? 

Anonymkode: fff2e...c46

Tror ikke den er kommet i butikk helt enda. Fikk den av en leverandør på jobben. Men er nok straks rundt hjørnet. 😍

Anonymkode: 2fd96...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke den er kommet i butikk helt enda. Fikk den av en leverandør på jobben. Men er nok straks rundt hjørnet. 😍

Anonymkode: 2fd96...4d9

Takk for svar - skal holde øynene åpne! 😋

Anonymkode: fff2e...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, sofie777 skrev:

Jeg vet ikke akkurat for Trondheim, men jeg kjøpte den på Rema 1000 akkurat nå

Er det sprøe kjeks eller er det cookie dough? :) 

Anonymkode: 4aa38...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det sprøe kjeks eller er det cookie dough? :) 

Anonymkode: 4aa38...abd

Tror det var nærmere den sprøe konsistensen Safari-kjeks har. Det var innblandet i røren til sjokoladen, så jeg måtte kjenne etter at det var noe der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Safari-sjokoladen var kjempegod 😍 Skikkelig kjeks inni, blir gjenkjøp! Litt som den Freia (?) kjekskuler, men bedre - ikke like «tørr» om dere skjønner? 

Anonymkode: 971bd...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Safari-sjokoladen var kjempegod 😍 Skikkelig kjeks inni, blir gjenkjøp! Litt som den Freia (?) kjekskuler, men bedre - ikke like «tørr» om dere skjønner? 

Anonymkode: 971bd...263

Syns den smakte litt som krokanrull! 

Anonymkode: 8bbd9...23a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.9.2018 den 10.27, Rumle skrev:

Mange spennende nyheter fra Tine https://www.ntbinfo.no/pressemelding/hostens-nye-produkter-fra-tine?publisherId=3244612&releaseId=17754332

Havre-iskaffen gleder jeg meg til å prøve! Og lakris-yogurt, det måtte jo komme :laugh:

Det har kommer proteinpudding med lakris også. Var så skeptisk men den var faktisk god! Så lakris fungerer godt både som iskrem og pudding. Men som yogurt... Ser bare for meg at den blir for flytende. Som å skule drikke lakris nesten

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lill3My skrev:

Det har kommer proteinpudding med lakris også. Var så skeptisk men den var faktisk god! Så lakris fungerer godt både som iskrem og pudding. Men som yogurt... Ser bare for meg at den blir for flytende. Som å skule drikke lakris nesten

Hmm, dette var nytt for meg! Høres ikke så godt ut :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kavli kommer med noen nyheter.

Må si min umiddelbare reaksjon på smøreost med curry og ananas ikke var udelt positiv, men gleder meg til å høre hva folk synes om den når den nå kommer ut i butikkene.

Kavli.png.b5976aac404652eea056932cff0db21d.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, applestories skrev:

Kavli kommer med noen nyheter.

Må si min umiddelbare reaksjon på smøreost med curry og ananas ikke var udelt positiv, men gleder meg til å høre hva folk synes om den når den nå kommer ut i butikkene.

Kavli.png.b5976aac404652eea056932cff0db21d.png

Det der er jo fra mai-slippet? Har sett alle fire i butikken for lengst. ;) 

Anonymkode: fff2e...c46

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, applestories skrev:

Kavli kommer med noen nyheter.

Må si min umiddelbare reaksjon på smøreost med curry og ananas ikke var udelt positiv, men gleder meg til å høre hva folk synes om den når den nå kommer ut i butikkene.

Kavli.png.b5976aac404652eea056932cff0db21d.png

Disse har vært i butikkene lenge allerede som det skrives ovenfor. Smøreosten var litt rar, klarer ikke helt sette fingeren på hvorfor, mulig det var konsistensen som var litt... smeltet plastikk aktig? Men den fungerte veldig godt til kyllingwraps, jeg er ikke så glad i sterk karrismak, så den passet fint til meg siden den er så mild. 2 åringen likte den også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det der er jo fra mai-slippet? Har sett alle fire i butikken for lengst. ;) 

Anonymkode: fff2e...c46

 

6 timer siden, neon_sun skrev:

Disse har vært i butikkene lenge allerede som det skrives ovenfor. Smøreosten var litt rar, klarer ikke helt sette fingeren på hvorfor, mulig det var konsistensen som var litt... smeltet plastikk aktig? Men den fungerte veldig godt til kyllingwraps, jeg er ikke så glad i sterk karrismak, så den passet fint til meg siden den er så mild. 2 åringen likte den også. 

😳😱😵

Her klipper og limer jeg bilder, men klarer ikke få med meg at det er feil måned 🤣

Har ikke sett de to første, og de to siste på bildet trodde jeg var kommet i annen størrelse... Jaja, har ikke sett smøreosten selv om den kom i mai. Synes de siste derfra har hatt litt plastkonsistens, men jeg er jo glad i karri. Får ta på meg briller og lete bedre når jeg skal på en større butikk!

Endret av applestories
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.9.2018 den 15.06, Ariana807 skrev:

Det jeg har smakt av nyheter:

Chips med karamelisert rødløk 🤤🤤 helt fantastisk! Farlig god! 

Soft Shake Salt Lakris (aprilspøken som ble ekte), fantastisk god!!! Var bare en liten prosentandel lakris tilsatt, men helt eksakt riktig mengde! Var is med gød smak av lakris uten at det ble for salt (som jeg fryktet det kunne bli). Så utrolig svart ut også, så at de har tilsatt kull-farge, fint estetisk, men anbefalt å ta seg en ekstra kikk i speilet etter å ha spist den! Hang svart farge igjen i munnviken og i sprekker i leppene 😂😂 men super god. Dyr, men var innom bensinstasjonen og kjøpte med 2 stk til denne uken, etter den første jeg prøvde i helga som var. En ligger enda i frysen og skal nytes i kveld! 

Prøvde nylig den Salt Karamel Yoghurt til Synnøve, men sjokolade biter. Den var ikke god. Kastet den uten å spise opp. Salt karamel er godt, men ikke når den er for samt. Må være søt/salt, de hadde ikke en god kombo. Ble helt feil 😵😵

Gleder meg til Tine skn lakris yoghurt, men samme frykt der, at den blir alt for salt og fæl 😬 som synnøve sin salt karamell yoghurt.

54ABFDD0-9CC9-4A7E-9DBC-9512A2D49B94.jpeg

Så du i toalettet etter at du hadde spist denne? Haha. Litt for mye kull! 

Anonymkode: 5d7cd...475

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.9.2018 den 15.06, Ariana807 skrev:

Det jeg har smakt av nyheter:

Chips med karamelisert rødløk 🤤🤤 helt fantastisk! Farlig god! 

Soft Shake Salt Lakris (aprilspøken som ble ekte), fantastisk god!!! Var bare en liten prosentandel lakris tilsatt, men helt eksakt riktig mengde! Var is med gød smak av lakris uten at det ble for salt (som jeg fryktet det kunne bli). Så utrolig svart ut også, så at de har tilsatt kull-farge, fint estetisk, men anbefalt å ta seg en ekstra kikk i speilet etter å ha spist den! Hang svart farge igjen i munnviken og i sprekker i leppene 😂😂 men super god. Dyr, men var innom bensinstasjonen og kjøpte med 2 stk til denne uken, etter den første jeg prøvde i helga som var. En ligger enda i frysen og skal nytes i kveld! 

Prøvde nylig den Salt Karamel Yoghurt til Synnøve, men sjokolade biter. Den var ikke god. Kastet den uten å spise opp. Salt karamel er godt, men ikke når den er for samt. Må være søt/salt, de hadde ikke en god kombo. Ble helt feil 😵😵

Gleder meg til Tine skn lakris yoghurt, men samme frykt der, at den blir alt for salt og fæl 😬 som synnøve sin salt karamell yoghurt.

54ABFDD0-9CC9-4A7E-9DBC-9512A2D49B94.jpeg

Så du i toalettet etter at du hadde spist denne? Haha. Litt for mye kull! 

Anonymkode: 5d7cd...475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du i toalettet etter at du hadde spist denne? Haha. Litt for mye kull! 

Anonymkode: 5d7cd...475

Jupp.

Finner man svart i doskåla er det er tegn på blødning i tarmen og kreft. Men tenkte «jeg spiste jo den der isen i går 🤔🤔 får vente noen dager før jeg får totalt panikk» 😂😂

Men den er sinnsykt god den isen!!!! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Sool skrev:

Denne er ny også :) og fant skyr luftig sitron 

 

Det må jeg prøve - takk for tips! :sikle:

Anonymkode: fff2e...c46

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...