sofie777 Skrevet 10. september 2015 #5201 Del Skrevet 10. september 2015 Har noen sett de fryste urtene til Findus enda? Anonymous poster hash: 97c76...ebe Jeg var på Spar i dag og spurte etter dem, men det hadde blitt forsinkelse fra Findus, så de er ikke i butikkene enda, men kommer nok snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 10. september 2015 #5202 Del Skrevet 10. september 2015 (endret) http://www.dagbladet.no/2015/09/09/tema/mat/matsiden/aller/dinside/41025088/ Her er noen flere nyheter listet opp Endret 10. september 2015 av SoftKitty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 10. september 2015 #5203 Del Skrevet 10. september 2015 Det kommer bare flere og flere nyheter! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #5204 Del Skrevet 10. september 2015 Spennende produktslipp i år altså. Her er min liste over ting jeg skal smake: Salatkylling av kyllingfilet! Hvis næringsinnholdet ligner Coop sin, så er dette et gullprodukt i min hverdag! Yoplait med eplesmak. Yoplait vaniljeyoghurt i stor størrelse Tine 14 gresk yoghurt (begge smakene) Skyr med cottage cheese (begge smakene) Mørk firkløver Fyrste urter fra Findus Fun light høykonsentrert Noen av de nye typene woksauser skal også testes! Teriakykrydder Umamikrydder Etter hvert må jeg vel også prøve stratos melky, men får bli med firkløveren i første omgang. Den frister mest av snopenyhetene! Anonymous poster hash: db92a...8d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #5205 Del Skrevet 10. september 2015 Prøvde Stratos Melky i dag. Ble egentlig ganske skuffet. Er veldig glad i Kinder Maxi og den typen sjokolader, men synes Stratos-en var litt for mye sjokolade i forhold til melkekremfyll. Blir nok ikke gjenkjøp. Noen som har prøvd den i storplate? Har et lite håp om at det kanskje er litt mer krem der, siden rutene ikke er lite "oppblåste" som boblene i den små varianten. Anonymous poster hash: f422d...caf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2015 #5206 Del Skrevet 10. september 2015 Prøvde Stratos Melky i dag. Ble egentlig ganske skuffet. Er veldig glad i Kinder Maxi og den typen sjokolader, men synes Stratos-en var litt for mye sjokolade i forhold til melkekremfyll. Blir nok ikke gjenkjøp. Noen som har prøvd den i storplate? Har et lite håp om at det kanskje er litt mer krem der, siden rutene ikke er lite "oppblåste" som boblene i den små varianten.Anonymous poster hash: f422d...caf Jeg smakte storplata i dag, og ble egentlig ganske skuffet. Jeg syntes den smakte helt vanlig sjokolade. Kjente ikke så mye til den melkekremen egentlig. Anonymous poster hash: 73cfe...f0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #5207 Del Skrevet 11. september 2015 Har noen sett camembert light noe sted? Stod på listen at det skal komme..? Høres ut som en drøm som går i oppfyllelse.. Anonymous poster hash: 861d4...1ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffejenta30 Skrevet 11. september 2015 #5208 Del Skrevet 11. september 2015 I dag har jeg smakt den nye Synnøve gresk yoghurt vanilje med granola med havre, chia og quinoa. absolutt godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 11. september 2015 #5209 Del Skrevet 11. september 2015 (endret) Den blåbær kvikk lunsj var ikke noe god /: Jeg hadde for store forventninger Endret 11. september 2015 av Jacklost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #5210 Del Skrevet 11. september 2015 Den blåbær kvikk lunsj var ikke noe god /: Jeg hadde for store forventninger Jeg syntes den var kjempegod, jeg. Luktet godt også. Anonymous poster hash: 492ff...f19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 11. september 2015 #5211 Del Skrevet 11. september 2015 I forgårs prøvde jeg potetchipsen med kantarellsmak. Jeg spiser sjeldent potetchips, men er veldig glad i kantareller,så jeg ble nysgjerrig på å prøve. Chipsen var helt grei, men ikke noen favoritt. Smaken minnet meg litt om Toro posesaus med sjampinjong og kantarell. Foretrekker selvplukkede ekte kantareller fra skauen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #5212 Del Skrevet 11. september 2015 Bearnaise chipsen smakte veldig lite bearnaise.. Om den i det hele tatt smakte bearnaise i det hele tatt.. Skuffa Anonymous poster hash: 65f7e...0eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirby Skrevet 11. september 2015 #5213 Del Skrevet 11. september 2015 Rema på Strømmen Storsenter hadde en del is jeg ikke har sett før, et italiensk merke jeg ikke husker navnet på og vet ikke om er ny; Funky Frozen Yoghurt og Kulinaris, alle i 500ml bokser. Eller er dette kanskje ikke nytt? Pleier ikke å handle på den Remaen. De hadde også stor Stratos Melky! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 11. september 2015 #5214 Del Skrevet 11. september 2015 I dag fant jeg gresk yoghurt med sitron fra synnøve i stort beger! Og også 4-pakning med den greske vanlije yoghurten deres. De salte ubåtene fra Nidar var kjedelige, de smakte nesten ikke salt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 11. september 2015 #5215 Del Skrevet 11. september 2015 Så de nye minde platene på meny grorud, men kjøpte ikke pga laaaang kø Og nå angrer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 11. september 2015 #5216 Del Skrevet 11. september 2015 fant også denne på Coop: http://www.cloetta.no/varemerker-og-produkter/malaco/godt--blandet/godt--blandet-supersalt/ :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 11. september 2015 #5217 Del Skrevet 11. september 2015 (endret) hva er greia med gresk yoghurt? Har sett det flere ganger, men aldri kjøpt det. Før nå. Den var på tilbud og jeg har ikke spist middag å to dager, så why not. Og den var super god! Kjøpte synnøve, gresk yoghurt med jordbær. Mmmm himmelsk! kommer aldri til å kjøpe vanlig yoghurt igjen! De blir litt for sure for meg, men denne var bare helt perfekt! Konsistensen er litt mer kremete, men det passer perfekt til smaken :D Hva er greia med de, er det smaken som gjør at de er så populære? Edit: 150g med gresk yoghurt var ufattelig mettende! Er det usunt? Sunt? Hva er greia, den er langt ifra det samme som vanlig yoghurt som er tynn, harde frukt biter og smaker som sur melk. Endret 11. september 2015 av imperio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. september 2015 #5218 Del Skrevet 11. september 2015 Hatting glutenfrie pitabrød... Jeg besvimte nesten av glede av den første biten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah Dee Skrevet 11. september 2015 #5219 Del Skrevet 11. september 2015 fant også denne på Coop: http://www.cloetta.no/varemerker-og-produkter/malaco/godt--blandet/godt--blandet-supersalt/ :D Oi, denne må jeg lete etter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 11. september 2015 #5220 Del Skrevet 11. september 2015 fant også denne på Coop: http://www.cloetta.no/varemerker-og-produkter/malaco/godt--blandet/godt--blandet-supersalt/ :D No way. Nå skal det jaktes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå