Gjest Dårris Skrevet 22. august 2015 #5101 Del Skrevet 22. august 2015 Åh, gleder meg til smashkulene og salte ubåter! Stratosen er allerede smakt, veldig god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 22. august 2015 #5102 Del Skrevet 22. august 2015 Smashkuler og salte ubåter vil jeg også smake på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 22. august 2015 #5103 Del Skrevet 22. august 2015 Smashkuler er sikkert gode. Men de smaker jo helt sikkert helt likt som vanlig smash. Bare en annen fasong. Crispokulene - er det bare kjeks inni de? Blir ikke det noe ala de derre Kina som var før. Eller kanskje de er enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 22. august 2015 #5104 Del Skrevet 22. august 2015 De er noen plasser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #5105 Del Skrevet 22. august 2015 Klarer ikke produsentene finne på nye ting? føler alltid det er de samme tingene som går igjen. Smash og crispo finnes jo allerede i flere varianter. Blir litt som greia med taco smak på alt, og oreo.. Anonymous poster hash: 65f7e...0eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 26. august 2015 #5106 Del Skrevet 26. august 2015 Nyhet fra hatting, glutenfrie pitabrød også uten laktose, soya, egg og nøtter 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dårris Skrevet 26. august 2015 #5107 Del Skrevet 26. august 2015 Nyhet fra hatting, glutenfrie pitabrød også uten laktose, soya, egg og nøtter Hurra! Glutenfri pitabrød er noe jeg virkelig har savnet! Hatting sine glutenfri rundstykker og havrebriks er kjempegode, det er sikker pitabrødene også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #5108 Del Skrevet 26. august 2015 Smashkuler er sikkert gode. Men de smaker jo helt sikkert helt likt som vanlig smash. Bare en annen fasong. Crispokulene - er det bare kjeks inni de? Blir ikke det noe ala de derre Kina som var før. Eller kanskje de er enda? Crispen er vel hardere enn den puffa maismassen som er i kina ser jeg for meg. Har lyst å prøve begge to, men har ikke vært på statoil på en stund. Bare der jeg har sett de til nåAnonymous poster hash: 95bdc...ef0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. august 2015 #5109 Del Skrevet 27. august 2015 Nyhet fra hatting, glutenfrie pitabrød også uten laktose, soya, egg og nøtter Leste det igår, det er en utrolig god nyhet! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 31. august 2015 #5110 Del Skrevet 31. august 2015 Side2 har kommet med oversikt over høstens nyheter: http://www.side2.no/aktuelt/dette-er-hstens-matnyheter/3423130010.html Det var mye jeg fikk lyst til å prøve. Nesten alt av snacks'en! Oreo med peanøttsmør høres rimelig godt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 31. august 2015 #5111 Del Skrevet 31. august 2015 Sjokoringer er på bildet, det har jo vært i salg i mange år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #5112 Del Skrevet 31. august 2015 Sjokoringer er på bildet, det har jo vært i salg i mange år Lese artikkelen og ikke bare se på bilder? Anonymous poster hash: c98fa...3d7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 31. august 2015 #5113 Del Skrevet 31. august 2015 Ser lovende ut! Gleder meg til å smake på grønnsakspasta og mørk Firkløver 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #5114 Del Skrevet 31. august 2015 Sjokoringer er på bildet, det har jo vært i salg i mange år Men å rette opp i skrivefeilen på pakken har de aldri klart. Anonymous poster hash: f422d...caf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 31. august 2015 #5115 Del Skrevet 31. august 2015 Hm, litt skuffet, var ikke så mye spennende. Men kommer til å teste bernaise-potetgull, salte ubåter og grønnsakspasta Så jo litt smart ut med yoghurt på sånn pose.. lurer på prisen på den versus yoghurt i beger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 31. august 2015 #5116 Del Skrevet 31. august 2015 (endret) jeg tror jeg så Grandiosa rullen og Sørlandschipsen på Kiwi i stad. Edit: jeg er helt sikker på at jeg så sørlandschpisen i stad etter en nærmere titt på bildet - jeg holdt på å kjøpe den Endret 31. august 2015 av Mynona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 31. august 2015 #5117 Del Skrevet 31. august 2015 Men å rette opp i skrivefeilen på pakken har de aldri klart. Anonymous poster hash: f422d...caf Hvilken skrivefeil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristineS Skrevet 31. august 2015 #5118 Del Skrevet 31. august 2015 Men å rette opp i skrivefeilen på pakken har de aldri klart. Anonymous poster hash: f422d...caf Feilen var retta opp på sjokoringer, men de gjør det på nytt med "sjokolade ruter". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 1. september 2015 #5119 Del Skrevet 1. september 2015 Grønnsakspasta virker spennende!! Og så liker jeg de fryste urtene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #5120 Del Skrevet 1. september 2015 Middels fornøyd med årets nyheter.. Mye kjedelig og mye som ikke passer inn i mine preferanser og kosthold.. Med det sagt: Gleder meg til å prøve skyr med cottage cheese, de nye yoghurtene fra yoplait og mørk sjokolade med firkløver! Må også teste oreo med peanøttsmør en gang, men vedder på det er sånn "gøy å smake for å ha smakt"-produkt .. Anonymous poster hash: db92a...8d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå