sweety pie Skrevet 2. mars 2015 #4601 Del Skrevet 2. mars 2015 Den melkesjokolade japp-plata var bare sinnsyk god. Spiste hele plata 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. mars 2015 #4602 Del Skrevet 3. mars 2015 (endret) Har noen funnet de nye ostepopene fra Olw ennå? Jeg har vært mange steder, blant annet to Ultra-butikker og en Ica Supermarked. Finner dem ikke! Jeg kjøpte på Kiwi for ca to uker siden. Tynne, sprø ostepop i oransj pose. Endret 3. mars 2015 av MarianneE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. mars 2015 #4603 Del Skrevet 3. mars 2015 Jeg kjøpte på Kiwi for ca to uker siden. Tynne, sprø ostepop i oransj pose. Men dette er vel superchips-ostepopen fra maarud, ikke den fra olw? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. mars 2015 #4604 Del Skrevet 3. mars 2015 Men dette er vel superchips-ostepopen fra maarud, ikke den fra olw? Er det? Asså jeg så bare ostepopen og fikk tunelsyn og enset ingenting annet... Skal ikke se bort ifra at du har rett.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The damned Skrevet 3. mars 2015 #4605 Del Skrevet 3. mars 2015 (endret) Cola life er ikke noe jeg kommer til å kjøpe igjen. Skikkelig tam smak og savnet den gode cola-smaken. Endret 3. mars 2015 av The damned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 3. mars 2015 #4606 Del Skrevet 3. mars 2015 (endret) Når Melange først skal lansere nydesign på sin flytende margarin så hadde det kanskje vært en ide å lage et litt mer solid lokk på tuten? Det detter jo av hver gang jeg skal åpne en ny flaske. Hrmpf. Er det bare jeg som er ekstra hardhendt eller er disse lokkene som jeg mistenker, ekstra skjøre? Endret 3. mars 2015 av toothfairy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 3. mars 2015 #4607 Del Skrevet 3. mars 2015 Non-food innlegg. Når Melange først skal lansere nydesign på sin flytende margarin så hadde det kanskje vært en ide å lage et litt mer solid lokk på tuten? Det detter jo av hver gang jeg skal åpne en ny flaske. Hrmpf. Er det bare jeg som er ekstra hardhendt eller er disse lokkene som jeg mistenker, ekstra skjøre? Undring: Hvorfor kjøper du flytende Melange? Hva brukes det til? Det er et produkt jeg har sett i butikken men aldri forstått poenget med. Ang dårlige korker som er "ny og bedre" er jeg helt enig med deg. Dustete emballasje er jo ødeleggende for hele produktopplevelsen. Sånn som de nye syltetøylokkene med sånn ring rundt, en overivrig unge som skrur og skrur litt mye på en sånn, og så er ikke glasset tett lengre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ennasus Skrevet 3. mars 2015 #4608 Del Skrevet 3. mars 2015 Undring: Hvorfor kjøper du flytende Melange? Hva brukes det til? Det er et produkt jeg har sett i butikken men aldri forstått poenget med. Ang dårlige korker som er "ny og bedre" er jeg helt enig med deg. Dustete emballasje er jo ødeleggende for hele produktopplevelsen. Sånn som de nye syltetøylokkene med sånn ring rundt, en overivrig unge som skrur og skrur litt mye på en sånn, og så er ikke glasset tett lengre. Mine foreldre bruker det til steking ihvertfall, og til å smøre panner med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #4609 Del Skrevet 3. mars 2015 Har smakt de 3 nye salatene fra Delikat: Coleslaw, byggrynsalat og bulgursalat. Coleslawen var grei nok, men kommer ikke til å kjøpe igjen. Liker byggryn, men salaten var litt kjedelig. Bulgursalaten hadde gjort seg bedre varm som hovedrett med bønner, tror jeg får prøve resten av denne på godt brød med smør til frokost. Anonymous poster hash: f8779...3f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 3. mars 2015 #4610 Del Skrevet 3. mars 2015 Undring: Hvorfor kjøper du flytende Melange? Hva brukes det til? Det er et produkt jeg har sett i butikken men aldri forstått poenget med. Ang dårlige korker som er "ny og bedre" er jeg helt enig med deg. Dustete emballasje er jo ødeleggende for hele produktopplevelsen. Sånn som de nye syltetøylokkene med sånn ring rundt, en overivrig unge som skrur og skrur litt mye på en sånn, og så er ikke glasset tett lengre. Jeg baker en del og synes denne er super siden den går rett i deigen uten at du trenger å smelte smør for så å vente på at det skal avkjøle. Samme greie med sauser. Bruker den også til å smøre former og til å steke kylling i. Så den er et allsidig hjelpemiddel på kjøkkenet for oss latsabber dyr er den heller ikke. Noget udrøy kanskje, men pytt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #4611 Del Skrevet 3. mars 2015 Når Melange først skal lansere nydesign på sin flytende margarin så hadde det kanskje vært en ide å lage et litt mer solid lokk på tuten? Det detter jo av hver gang jeg skal åpne en ny flaske. Hrmpf. Er det bare jeg som er ekstra hardhendt eller er disse lokkene som jeg mistenker, ekstra skjøre? Vi har ikke hatt noe problem med de.Anonymous poster hash: 75fb3...ef4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veritaserum Skrevet 3. mars 2015 #4612 Del Skrevet 3. mars 2015 omg Poppa potetchips, med creme fraiche og persille er sykt god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 4. mars 2015 #4613 Del Skrevet 4. mars 2015 Da får vi håpe ingen kjøper de så dem setter ned prisen igjen Anonymous poster hash: fc1d8...737 Sjekket prisen i dag. 39,60kr skal de ha på Kiwi. Drøy økning fra ca 23kr. Polarbrød er i alle fall utelukket for min del nå ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 4. mars 2015 #4614 Del Skrevet 4. mars 2015 Hatting har kommet med noen glutenfrie, fine rundstykker også i tillegg til havrestykkene. Kjempegode! Er slutt på de halvstekte fra Schär nå, ja. Hatting sine er jo såååå mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 4. mars 2015 #4615 Del Skrevet 4. mars 2015 Hvis noen synes de små sjokoladekjeksene er litt i dyreste laget (husker ikke vanlig pris), så fant jeg Ritz og LU-sjokoladene til ca. 11 kroner på Rimi i dag. Grei nok pris for prøving, synes jeg. Kjøpte, men har ikke prøvd (siden jeg gikk fra tannlegen akkurat da...). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 4. mars 2015 #4616 Del Skrevet 4. mars 2015 http://www.oetker.no/no-no/vaare-produkter/pizzaburger/produktsortiment.html Haha, måtte prøve denne.. var grei nok men blir nok ikke gjenkjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 4. mars 2015 #4617 Del Skrevet 4. mars 2015 http://www.oetker.no/no-no/vaare-produkter/pizzaburger/produktsortiment.html Haha, måtte prøve denne.. var grei nok men blir nok ikke gjenkjøp. Prøvde den tidligere i uken og fulgte oppskriften, men den var iskald inni, så det blir nok ikke gjenkjøp her heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffejenta30 Skrevet 5. mars 2015 #4618 Del Skrevet 5. mars 2015 Cottage cheese i boks med pære/eple-syltetøy var kjempegodt! Helt enig! Knallgod Den andre da makte syntetisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ennasus Skrevet 5. mars 2015 #4619 Del Skrevet 5. mars 2015 Igår fikk jeg tilbudsavis fra rema1000. Også hadde de en side med nyeheter. Men på den siden var det ilde av en Nugatti-crisp boks? Den er vel ikke ny? Har den vært borte og kommet tilbake? ELler fått mindre boks ellerno? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffejenta30 Skrevet 5. mars 2015 #4620 Del Skrevet 5. mars 2015 Noen som vet mer om når i mars Stratos med nøtter kommer? Står like håpefull foran sjokoladehyllen, men har stort sett klart å ha viljestyrke nok til ikke å ta med noe annet...enn så lenge. Lengter etter denne sjokoladen! Og appelsin og krokan- sjokoladen. men mistenker det kun er jeg i hele landet som spiste den.... . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå