Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Men er detbolledeig i den? :sjokkert:

Anonymous poster hash: 25b17...789

Rå kanelbolledeig ja:) bitene er litt større enn kakedeigen i Strawberry cheesecake, digg! Endret av toothfairy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar! :) Men bolledeig er jo hvetedeig med gjær i, jeg får ikke det helt til å rime i hodet mitt. :fnise:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte akkurat Chewy Pops Safari, den med lakris, sitron og sjokolade - smakte helt greit, laget utenpå bitene smeltet fint i munnen, og smakte helt ok. Den med lakris smakte ikke sånn veldig lakris, jeg som egentlig ikke er noen lakrisfan synes denne var helt ålreit. Den med sitron var frisk, men ikke det beste sitrongodteriet jeg har smakt. Blir nok ikke gjenkjøp selv, men kan fint spise den da jeg fikk den gratis i posten :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dorosseru

Takk for svar! :) Men bolledeig er jo hvetedeig med gjær i, jeg får ikke det helt til å rime i hodet mitt. :fnise:

HAr smakt denne isen nå, og tror ikke det var gjærdeig oppi, men samme Cookies-deig som blir brukt i Cookie dough

( med kanel istedet for sjokoladebiter ) :)

Endret av Dorosseru
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smakte akkurat Chewy Pops Safari, den med lakris, sitron og sjokolade - smakte helt greit, laget utenpå bitene smeltet fint i munnen, og smakte helt ok. Den med lakris smakte ikke sånn veldig lakris, jeg som egentlig ikke er noen lakrisfan synes denne var helt ålreit. Den med sitron var frisk, men ikke det beste sitrongodteriet jeg har smakt. Blir nok ikke gjenkjøp selv, men kan fint spise den da jeg fikk den gratis i posten :biggrin:

Fikk du mer enn 3 gule?

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du mer enn 3 gule?

Jeg har også smakt den. Det var sånn ca like mye av alle, så det var jo en del gule.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også smakt den. Det var sånn ca like mye av alle, så det var jo en del gule.

Var vel uheldig jeg da! Fikk 3 gule og sikkert 80% svarte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har smakt Philadelphia Cremoso med urter og hvitløk. Den var veldig god! Spise den sammen med kjeks. Passet fint til det. Passer nok utmerket med brød/knekkebrød også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye lacerolen med salty caramel var veldig god.Har fått en ny favoritt :)

Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha overhørt rykter og lest om hvor fantastisk melkesjokolade med Japp er, så ble jeg bittelitt skuffet. Den er for mektig, og jeg ble faktisk fort kvalm etter 100g...Må si jeg fortsatt foretrekker melkesjokolade med kvikk lunsj eller fruktnøtt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha overhørt rykter og lest om hvor fantastisk melkesjokolade med Japp er, så ble jeg bittelitt skuffet. Den er for mektig, og jeg ble faktisk fort kvalm etter 100g...Må si jeg fortsatt foretrekker melkesjokolade med kvikk lunsj eller fruktnøtt.

Likte den heller ikke. Den smaker ikke dårlig, men ble for søt - hvordan enn det er mulig vet jeg ikke. Liker heller crispo, stratos eller bare vanlig melkesjokolade.

PS, har melkesjokoladen til bergene melk gått ut..?

Anonymous poster hash: bc8a6...e25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes melkesjokoladen med japp var veldig god, men det holdt lenge med 2-3 biter. Smakte egentlig ikke japp, synes jeg, mer karamell-fudge-aktig. Synes nesten det kunne vært litt færre jappbiter i, smakte litt lite sjokolade.

0%-yoghurten med sitronsmak var kjempegod!

Anonymous poster hash: 9d028...b88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte Poppa chips creme fraiche i går, synes de var gode jeg, tipper den med paprika er enda bedre.

Jeg tenkte å den med paprika vil være best men de anmeldelsene jeg har lest (2 stk) likte ikke paprikavarianten.

Min Meny var utsolgt for creme fraiche dagen etter slipp men hadde masse paprika igjen.... :P

Endret av SoftKitty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte den heller ikke. Den smaker ikke dårlig, men ble for søt - hvordan enn det er mulig vet jeg ikke. Liker heller crispo, stratos eller bare vanlig melkesjokolade.

PS, har melkesjokoladen til bergene melk gått ut..?

Anonymous poster hash: bc8a6...e25

Ja, det tror jeg er en god stund siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fyfaen, som jeg hater Bergene Melk. Så jævlig glad for at det har gått ut!!

Smaker intet mindre enn HELVETEFUCK!

Anonymous poster hash: 60b3f...e97
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Zeroh med sitron og lime smaker godt dersom man blander den veldig svakt! Vanligvis liker jeg sterk saft, men denne synes jeg ble for søt. Den lukter liksom bedre enn den smaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...