Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Gjest Inggolf

Synes egentlig det er dårlig at leverandørene ikke skriver noe på nettsidene sine eller reklamerer for mye produkter. Har ikke peiling på noe som vil kommei butikkene nå, bortsett fra det som allerede har blitt nevnt her. Hadde vært så fint å ha en oversikt :)

Anonymous poster hash: ed562...cf0

Det kommer alltid i massevis, samt artikler om hva som forsvinner pga for dårlig salg.

Men disse artiklene pleier å dukke opp nærmere utslippsdato, så innen et par uker så er de nok

å finne :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer alltid i massevis, samt artikler om hva som forsvinner pga for dårlig salg.

Men disse artiklene pleier å dukke opp nærmere utslippsdato, så innen et par uker så er de nok

å finne :tommelopp:

Har ikke pleid å finne mer enn et par artikler hver gang, jeg:P Ikke alle som er like flinke til å oppdatere nettsidene sine heller. Og de artiklene har jeg først sett etter at jeg har oppdaget nesten alle nyhetene selv. Synes de kunne være tidligere ute.

Anonymous poster hash: ed562...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er yoplait med sitron/tranebær tilgjengelig igjen :) dumt den bare er sesongvariant!

Den med sitron smakte såpe, skikkelig vond :/

Anonymous poster hash: 4b74a...0c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde asparges og grønnkål. Hadde et håp om at ananas og eple skulle overskygge grønnsakssmaken, men dengang ei. Blir med den ene slurken! :haar:

Synes denne var god jeg :) man kjøper vel ikke asparges- og grønnkål-juice for at det skal smake kun eple og ananas. Skal jo smake litt sunt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud den nye platen med japp var utrolig god! Ny favoritt! :wow:

:(

Den inneholder gluten så jeg får bare lese om den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ennasus

:(

Den inneholder gluten så jeg får bare lese om den...

Så det er helt umulig å ta bare ÈN rute dersom man har glutenallergi/cølaki osv? (hvis det er det du har da..) :(

Endret av Ennasus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er helt umulig å ta bare ÈN rute dersom man har glutenallergi/cølaki osv? (hvis det er det du har da..) :(

Umulig er det ikke, total innholdet av gluten er ikke høyt men over 20 ppm (under 20 regnes som glutenfritt) er det så da holder jeg meg langt unna.

Selvom jeg hadde tatt en bit og ikke blitt syk kan det på sikt være skadelig.

Dessuten er det så mye godt ellers i verden uten gluten så det gjør meg ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ennasus

Umulig er det ikke, total innholdet av gluten er ikke høyt men over 20 ppm (under 20 regnes som glutenfritt) er det så da holder jeg meg langt unna.

Selvom jeg hadde tatt en bit og ikke blitt syk kan det på sikt være skadelig.

Dessuten er det så mye godt ellers i verden uten gluten så det gjør meg ingenting.

Det er jo sant! Schär(?) har en kjekssjokolade (typ kvikklunsj) som er helt vanvittig god! Mye bedre enn kjekssjokoladene som faktisk inneholder gluten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Cola Life var faktisk ganske god, men den inneholder ganske mye sukker og har stevia lengst nede på innholdsfortegnelsen. Men det at den inneholder 35% mindre kalorier enn vanlig cola er allikevel positivt, og et greit alternativ for folk som holder seg unna kunstige søtningsstoffer.

Men helt ærlig var jeg mest ivrig fordi jeg trodde den kun inneholdt stevia, men regner med at smaken hadde blitt for skarp for folk flest om den ikke hadde hatt sukker til å runde av smaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så Japp-platen på Rimi ved Leutenhaven for en time siden.

Takk takk, da blir det en tur dit etterpå! :wow:

Anonymous poster hash: 96549...3cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Evt. hvor i Trondheim? :)

Anonymous poster hash: 96549...3cf

Jeg kjøpte den på Bunnpris Rosenborg. Den var god, men litt for søt for meg. Så mannen slukte resten av platen, han er en skikkelig sjokoholiker ;)

Anonymous poster hash: d487f...302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Den nye jappsjokoladen var dødsgod! Men den være kald. Tok en bit mens den var varm, det var litt kvalmende. Men kald er den helt fantastisk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...