Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Nå er jeg skikkelig lei! Har lett etter denne greske yoghurten med sitron i all evighet, uten hell! Har sett på 2 ulike Meny butikker, 2 Rimier og en Bunnpris. Skjønner ikke helt hvor dere får tak i den?

Kiwi har jeg kjøpt på

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg skikkelig lei! Har lett etter denne greske yoghurten med sitron i all evighet, uten hell! Har sett på 2 ulike Meny butikker, 2 Rimier og en Bunnpris. Skjønner ikke helt hvor dere får tak i den?

Jeg har kun funnet den på Kiwi og Eurospar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sjekke ut Kiwi ;)

Hvor bor du? I Tromsø har jeg kun funnet den på 7/11

Anonymous poster hash: a5d18...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oslo :)

Kjøpte den på Kiwi Vålerenga for 2-3(?) uker siden. Altså, håper jeg tenker på riktig vare nå. Den som er omtalt som ostekakeaktig? For den var det :)

Anonymous poster hash: 24aa2...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitronyoughurten er billigst på Kiwi. 15 kroner 👍

Anonymous poster hash: d8496...3b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglepetra

Sitronyoughurten er billigst på Kiwi. 15 kroner 👍

Anonymous poster hash: d8496...3b9

Takk, jeg skal sjekke ut Kiwi på vei hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglepetra

:strix: Den greske yoghurten med sitron smak var helt nydelig :wow: levde opp til mine forventninger! Det blir definitivt gjenkjøp. Jeg fant den på Kiwi, takk for tips.

Endret av Vinglepetra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det var litt spørsmål om hvor i Oslo man kunne finne hvit Sjokoklem; så den på Meny Bjølsen i dag på tilbud, tror den kostet 20 kroner :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det var litt spørsmål om hvor i Oslo man kunne finne hvit Sjokoklem; så den på Meny Bjølsen i dag på tilbud, tror den kostet 20 kroner :)

Åh, takk! :) Har vært der flere ganger, men nå har de altså endelig fått den inn :)

Anonymous poster hash: 24aa2...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan alltid stole på Kiwi, slår aldri feil. Elsker den butikken for at de alltid har nyhetene jeg har lyst på :hug::handle:

Oppdaget i går Synnøve gresk med kiwi. Og det er *kremt* nettopp Kiwi som har denne i 3-pakk til 40 kroner. Begerne er samme størrelse som sitronyougurten. Må testes ut i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan alltid stole på Kiwi, slår aldri feil. Elsker den butikken for at de alltid har nyhetene jeg har lyst på :hug::handle:

Oppdaget i går Synnøve gresk med kiwi. Og det er *kremt* nettopp Kiwi som har denne i 3-pakk til 40 kroner. Begerne er samme størrelse som sitronyougurten. Må testes ut i dag!

Den er det lenge siden kom ;) men er enig med du! Kiwi er min faste butikk.

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.wasa.no/produkter/knekkebrod/rugknekke-biter/

Disse smakte jeg i dag, gode!

Måtte også prøve en av de nye isene fra Hennig Olsen, Inspira.Den med peanøtt og karamell var god,mye karamellsaus og masse smak av peanøtt (nesten litt mye peanøtt for min del :P )

http://www.hennig-olsen.no/iskremkategori/dessertis/

Endret av Clavel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Smakte to nye ting i går, Holiday Fresh Dipmix og Tine Iskaffe Julelatte. Synes fresh dipmixen var bedre enn den i pulverform :) Og iskaffen var kjempegod synes jeg, smakte skikkelig jul! Blir definitivt gjenkjøp av den flere ganger før jul :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Kom Polly sjokoladebaren ved forrige vareslipp? Den var ihvertfall dødsgod!

Mener den kom nå i høst, men mulig jeg tar feil.

Den er kjempegod i hvert fall ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen smakt en av Coop sine nye sukkerfrie saft? Hvilken smak kan anbefales? Nå har de dem på tilbud på Coop Obs :)



Anonymous poster hash: fc1d8...737
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I dag fant jeg hvit sjokoklem på Meny Carl Berner :) men syns den smakte mer sjokoladekjeks enn hvit sjokolade..ikke gjenkjøp, som jo er like greit :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...