Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Liker godt de nye god morgen zero yoghurtene. En god erstatter for orginalen som er proppet med sukker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor i butikken finner du den? Blandt hvilke varer liksom? Har aldri funnet den, men har jo smakt den i porsjonsbegrene og den er jo såååå NAM!!

Anonymous poster hash: aa433...496

I fri for hylla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har testet Hellstrøm sine ferdigretter? Ser det er ni varianter nå, men tror det bare var 2-3 som kom ved forrige vareslipp?

Jeg har smakt ovnsbakt svinenakke fra forrige vareslipp og gratinert andeconfit fra dette. Begge var utrolig gode, både når det gjaldt smak og konsistens. Det blir riktignok ikke helt det samme som hjemmelaget mat, men i motsetning til Fjordland (og lignende merker) er disse ferdigrettene virkelig en smaksopplevelse.

Enkelte av rettene kommer i en liten, ildfast form. Det hjelper på smaksopplevelsen og kan forhåpentligvis også inspirere folk til å lage mer mat hjemme, siden man får "utstyr" med på kjøpet. Har man slike former fra før av blir det vel bare ekstra rot/søppel, men synes tanken bak er god. Litt stiv pris, men synes det er verdt det med tanke på kvaliteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synnøve Findens greske yoghurt med sitron var nyyyyydelig! Smakte nesten som ostekake :sikle:

Anonymous poster hash: 9bf2c...62a

:bond::wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg smakt den nye varianten av nutrilett bar med peanut,og synes den var mye bedre en den andre varianten.Blir definitivt gjenkjøp :)



Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har testet Hellstrøm sine ferdigretter? Ser det er ni varianter nå, men tror det bare var 2-3 som kom ved forrige vareslipp?

Testet lammecocotten og oppskrytt svinenakke. Lammeretten var som en litt avansert pølsestappe, bare med kjøttrevler i stedenfor pølseterninger. Helt grei, og spiselig, men ga langt i fra noen tungeorgasme.

Skuffelsen var stor da jeg smakte på ovnsbakt svinenakke, for de kjøttbitene var umulig å tygge. Senete med, hva heter det halvbrusk? Det var så ille at jeg vurderte å ringe til "Hellstrøm ordner opp". Samme med pakke nummer to. (En ferdigporsjon er aldri nok for voksne mannfolk)

Kan ikke se store forskjellen på Hellstrøm og fjordland, men er kjempefornøyd med at utvalget i ferdigrettdisken er såpass at en ikke blir matlei. Rettene er helt greie som hverdagsmat, men setter en lista høyt, blir også fallhøyden deretter. Burde blitt priset som fjordland - bruker jo ikke dyr norsk arbeidskraft eller dyre norske råvarer.

Tror Eyvind Hellstrøm bør kritisere annet enn ferdigmat for ettertiden. For her knaser det stygt i glasshuset.

Endret av Kamikatze
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har smakt de nye gullbygg-produktene til Coop? https://coop.no/varer/gullbygg/

Jeg har smakt porsjonspakkene med havre- og bygggrøt. Jeg likte den ikke, syns "kornflakene" var for store og papp-aktige.

(jeg liker vanligvis alt av havregrøt, og liker bygg-grøten fra fjordland)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synnøve Findens greske yoghurt med sitron var nyyyyydelig! Smakte nesten som ostekake :sikle:

Anonymous poster hash: 9bf2c...62a

Enig! Ble positivt overasket :)

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har smakt kims fullkornschips. Den med paprika var faktisk veldig god, men den med urter og creme fresh var gyselig. Så fæl at jeg faktisk kastet posen, og da er jeg chipsoholiker...



Anonymous poster hash: d487f...302
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får ikke opp artikkelen :( fikk med meg at det var feilmerking av zero, men hva var feil?

Næringsinnholdet er høyere enn det som er skrevet.

yoghurt_zero_tine.jpg

Anonymous poster hash: 1f299...dcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næringsinnholdet er høyere enn det som er skrevet.

yoghurt_zero_tine.jpg

Anonymous poster hash: 1f299...dcf

Tusen takk! Men i alle dager, hvordan kan den glippen der ha skjedd? Det var jo ikke bare en feil heller! Men bra det kommer for en dag, i alle fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk! Men i alle dager, hvordan kan den glippen der ha skjedd? Det var jo ikke bare en feil heller! Men bra det kommer for en dag, i alle fall...

De hadde ikke tatt med næringsinnholdet for muslien, kun yoghurten først..skyldtes visst en beregnigsfeil i Tines dataprogram..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

http://www.side2.no/helse/tine-beklager-feilmerking-av-gomorgen-zero/8494583.html

Synes dette er dårlig.

Anonymous poster hash: 1f299...dcf

Se der ja! Jeg synes nemlig at kaloriinnholdet var usedvanlig lavt! ...Skjønte ikke hvordan de kunne få til det..Yoghurt med mûsli som har omtent samme kaloriinnhold som dobbel 0 uten mûsli.. Men der kom forklaringen :5:

Endret av Noz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet lammecocotten og oppskrytt svinenakke. Lammeretten var som en litt avansert pølsestappe, bare med kjøttrevler i stedenfor pølseterninger. Helt grei, og spiselig, men ga langt i fra noen tungeorgasme.

Skuffelsen var stor da jeg smakte på ovnsbakt svinenakke, for de kjøttbitene var umulig å tygge. Senete med, hva heter det halvbrusk? Det var så ille at jeg vurderte å ringe til "Hellstrøm ordner opp". Samme med pakke nummer to. (En ferdigporsjon er aldri nok for voksne mannfolk)

Kan ikke se store forskjellen på Hellstrøm og fjordland, men er kjempefornøyd med at utvalget i ferdigrettdisken er såpass at en ikke blir matlei. Rettene er helt greie som hverdagsmat, men setter en lista høyt, blir også fallhøyden deretter. Burde blitt priset som fjordland - bruker jo ikke dyr norsk arbeidskraft eller dyre norske råvarer.

Tror Eyvind Hellstrøm bør kritisere annet enn ferdigmat for ettertiden. For her knaser det stygt i glasshuset.

Da var du uheldig med svinenakken, for de jeg har prøvd har vært veldig møre! Eller kanskje jeg bare var heldig med de jeg spiste.. Syntes den var veldig god jeg da :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...