Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Den 14 med 90 kalorier var kjempe god med mango og pasjonsfrukt! Skal absolutt kjøpe den flere ganger

Jeg måtte kaste den, så vond var den. Og jeg elsker "alle" melkeprodukter og fruktsmaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har testet Hellstrøm sine ferdigretter? Ser det er ni varianter nå, men tror det bare var 2-3 som kom ved forrige vareslipp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken streifet meg, men rømme skal jo være så bra når noe er sterkt.

Men takk, den naturelle varianten må jo ha de samme egenskapene regner jeg med.

Får prøve det ut!

Anonymous poster hash: d9d3e...742

Hvis du synes der er tilsatt for mye smak, så er det naturlig å tilsette det som allerede er der uten smak. Så creme fraiche er nok det mest naturlige valget, men om du allerede har rømme i hus så fungerer nok det også veldig bra :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smakte den Go' Morgen Zero med Bringebær, og jeg synes egentlig at den var for søt :sjokkert: ...merkelig nok, mtp på at den er uten sukker - men med søtning isteden. Smaken var litt uvant liksom. Tror ikke jeg kommer til å kjøpe igjen.

Men de derre nye '14-produktene, de var ganske okei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte den Go' Morgen Zero med Bringebær, og jeg synes egentlig at den var for søt :sjokkert: ...merkelig nok, mtp på at den er uten sukker - men med søtning isteden. Smaken var litt uvant liksom. Tror ikke jeg kommer til å kjøpe igjen.

Nå har jeg også smakt den, jeg synes selve yoghurten var god men at mûslien var grusom!

Er ikke noe glad i mûslien i de røde, lilla og lysegrønne variantene, men denne her var verst...

Er det samme mûsli i mangovarianten som i den med bringbær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes noen kan begynne å produsere en yoghurt som er med mindre sukker i stedet for alle de nye med kunstig søtning, smaker jo virkelig ikke godt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes noen kan begynne å produsere en yoghurt som er med mindre sukker i stedet for alle de nye med kunstig søtning, smaker jo virkelig ikke godt.

De originale 14-yoghurtene er det mindre sukker i og ingen kunstig søtning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg også smakt den, jeg synes selve yoghurten var god men at mûslien var grusom!

Er ikke noe glad i mûslien i de røde, lilla og lysegrønne variantene, men denne her var verst...

Er det samme mûsli i mangovarianten som i den med bringbær?

Har mangovarianten i kjøleskapet, jeg tror det er samme muslien ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De originale 14-yoghurtene er det mindre sukker i og ingen kunstig søtning.

Takk for tips! Synes å huske det syltetøyet nedi var så søtt jeg, men skal gi den en sjanse til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Synes å huske det syltetøyet nedi var så søtt jeg, men skal gi den en sjanse til :)

Det fine med den er at du kan blande i så mye av syltetøyet du vil når du spiser. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I går smakte jeg denne:

http://www.kims.no/Produkter/KiMs/Nyhet!-KiMs-Pulled-Pork

Nå har ikke jeg smakt pulled pork,men dette smakte bare grillkrydder.. anbefales ikke

Føler alle nye chipser enten smaker grillkrydder eller sour cream... På tide å finne på noe nytt kanskje?

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte Polly sjokoladen-baren med karamell i går. Var god den. Men tror ikke det blir gjenkjøp. Var litt for mye av det gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørlandschips med tomat og basilikum, NAM! :sikle: Andre som har smakt den?



Anonymous poster hash: 585f9...034
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...