Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cola Life var faktisk ganske god, men den inneholder ganske mye sukker og har stevia lengst nede på innholdsfortegnelsen. Men det at den inneholder 35% mindre kalorier enn vanlig cola er allikevel positivt, og et greit alternativ for folk som holder seg unna kunstige søtningsstoffer.

Men helt ærlig var jeg mest ivrig fordi jeg trodde den kun inneholdt stevia, men regner med at smaken hadde blitt for skarp for folk flest om den ikke hadde hatt sukker til å runde av smaken.

Som du sier så tror jeg at hvis den bare hadde vært søtet med stevia, så hadde den blitt for skarp for de fleste :) Men grunnen til at stevia (mest sannsynligvis) står nederst på ingredienselista er fordi det er så syyykt søtt i små mengder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

ZeroH! Kommer med en ny smak på saft - Sitron og lime

Superchips har kommet i ostepop

:danse:

Yesss!! Har drukket så mange flasker med Zeroh nå at jeg nesten er litt lei :ler: Passer perfekt med en ny smak!

Endret av Noz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ZeroH! Kommer med en ny smak på saft - Sitron og lime

Superchips har kommet i ostepop

:danse:

Superchips-ostepop'en smakte dritt! Fysj! Kjøp heller vanlig ostepop og spis litt mindre. ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superchips-ostepop'en smakte dritt! Fysj! Kjøp heller vanlig ostepop og spis litt mindre. ...

Blæ. Er veldig glad i vanlig ostepop (fra olw), så blir nok ikke å bytte til superchipsen. Synes du forresten potetgullene fra superchips smaker godt? :) (må bare spørre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæ. Er veldig glad i vanlig ostepop (fra olw), så blir nok ikke å bytte til superchipsen. Synes du forresten potetgullene fra superchips smaker godt? :) (må bare spørre)

Ja, de liker jeg. :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BabyBlue

Som du sier så tror jeg at hvis den bare hadde vært søtet med stevia, så hadde den blitt for skarp for de fleste :) Men grunnen til at stevia (mest sannsynligvis) står nederst på ingredienselista er fordi det er så syyykt søtt i små mengder :P

Aha! Det tenkte jeg ikke på, hahah :laugh: Men gir selvsagt mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh den stratosen med hvitt fyll! :daane: Hvorfor i alle dager ble den tatt ut? :(

Fordi den ikke solgte nok, tipper jeg. Som Soho. "Alle" ville ha den tilbake. Nå (før jul, i alle fall) kaster butikkene restlageret etter deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Hva? Er soho borte igjen? Dårlig gjort!

Enig. Folk må gi den en sjanse! Første biten var jeg helt "æææsj!", men etter noen biter til skjønte jeg fullt og helt hvorfor folk ville ha den tilbake. Mmmm... :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Folk må gi den en sjanse! Første biten var jeg helt "æææsj!", men etter noen biter til skjønte jeg fullt og helt hvorfor folk ville ha den tilbake. Mmmm... :wow:

Hva smaker den egentlig?

Anonymous poster hash: ca204...646

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva smaker den egentlig?

Anonymous poster hash: ca204...646

Jeg synes den smaker som en dårlig og litt sur versjon av Melkedrøm med bringebær og yoghurt.

*savner Melkedrøm* :trist:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Hva smaker den egentlig?

Anonymous poster hash: ca204...646

har aldri skjønt hva man skal svare på sånne spørsmål.. hva smaker daim liksom? :ler:

eller kvikk lunsj.....:vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har aldri skjønt hva man skal svare på sånne spørsmål.. hva smaker daim liksom? :ler:

eller kvikk lunsj.....:vetikke:

Kanskje ikke lett for deg å forklare da...men man kan få en viss indikasjon av forklaring se...

Anonymous poster hash: ca204...646

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som har sett Jappsjokoladen i Bergen?:)

Anonymous poster hash: 2394b...635

Rema på Laksevåg Senter hadde den inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett Jappsjokoladen i Bergen?:)Anonymous poster hash: 2394b...635

Jeg kjøpte den på Bunnpris Lindvik på Landås :)

Anonymous poster hash: 96147...256

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Hva smaker den egentlig?

Anonymous poster hash: ca204...646

Den er litt spesiell i smaken, litt sur og søt på samme tid. Mektig, men frisk. Nå er det lenge siden jeg har smakt den, men den er ganske unik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...