Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gladnyhet til dere gluten allergikere! Toro kommer med glutenfri lasagne :)

Anonymous poster hash: d8496...3b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gladnyhet til dere gluten allergikere! Toro kommer med glutenfri lasagne :)Anonymous poster hash: d8496...3b9

Igjen? Glutenfrie pastaplater finnes allerede fra flere produsenter. Lite interessant....

Anonymous poster hash: e6072...e76

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen? Glutenfrie pastaplater finnes allerede fra flere produsenter. Lite interessant....

Anonymous poster hash: e6072...e76

Javel surpomp

Anonymous poster hash: d8496...3b9

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gladnyhet til dere gluten allergikere! Toro kommer med glutenfri lasagne :)Anonymous poster hash: d8496...3b9

Den kom ved forrige produktlansering. Ikke særlig god. Men takk for tipset, det kan jo være noen som ikke har fått den med seg og som synes den er god.

Anonymous poster hash: 54bb3...874

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har endelig sikret meg sitronyoughurten fra Tine. Fant på Kiwi! De hadde bare to pakker igjen i kjøleskapet da så mye tyder på populær sak. Gleder meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke kommet noen oversikt noe sted ennå om nye varer? Jeg har ikke sett noe :/

www.consuming.co

Tror hun har ganske bra oversikt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er spent på den nye kremosten med chili og lime, rop ut den som finner den i Trondheim!

Anonymous poster hash: d487f...302
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke sånn at hovedslippet av nye varer skulle komme rundt høstferien i år da?

Uke 38 mener jeg å huske, uten at jeg aner hvilken uke vi er i nå eller hvilken uke høstferien er i.

Og ang den hvite "brunosten" eller geitosten da, som du postet over her, så må jo det være noe ala snøfrisk? (bare i fast form vel og merke)

Ser det kommer en fyldig vaniljesaus også, jeg som trodde at vaniljesauser var meget fyldige fra før? :klo: .... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig go morgen yoghurt med mye mindre kalorier :danse:

Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1

Jeg vedder for at du skriver her når du har smakt den at du ble skuffet :Hehe:

Det er ikke så altfor mange år siden at go`morgen yoghurten ble lansert med en del mindre

sukker og kalorier, og det varte ikke mange ukene før de forsvant for godt (eller, inntil nå da).

Det slår "aldri" feil det, folket ber om sukker/fettfrie av eksisterende produkter, men når det kommer så får de jo stort sett bare pepper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vil nevne noen Ica i Oslo som har den nye jellysaken fra Freia? Jeg fant den ikke på Sandaker senter, men mulig jeg bare var dårlig til å lete.

Anonymous poster hash: 24aa2...bb6

Jeg har sett den på Storo.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte den nye 14 med blåbær i dag, den var god. Savna muslien litt, da. :P

Anonymous poster hash: 9d028...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...