Gjest Bobler Skrevet 3. februar 2012 #301 Del Skrevet 3. februar 2012 ble du fristet nå bobler?? du fikk litt vann i munnen tror jeg Ja veldig!! Har mest lyst på tyggis med smaken av torsk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 3. februar 2012 #302 Del Skrevet 3. februar 2012 Ja veldig!! Har mest lyst på tyggis med smaken av torsk! naaaam! deilig! om de hadde lansert brokkoli med pølsesmak, appelsin med sure føtter-smak (smågodt) og poteter med tyrkisk pepper smak, så hadde kanskje barna blitt supersunne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 3. februar 2012 #303 Del Skrevet 3. februar 2012 Etter å ha vært innom både Bunnpris og hele tre Narvesen kiosker fikk jeg tak I melkebart. Og smaken var en real nedtur! Altfor søt og kvalmende, den såkalte melkekremen hadde ikke krem konsistens I det hele tatt! Nei, jeg holder meg til melkerull jeg. Den greske go morgen Youghurten var ikke så ille, helt ok faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #304 Del Skrevet 4. februar 2012 Smakte også den nye tyggisen i dag, med en katt eller noe uten på. Den det ikke står hva den smaker på. Den var ekkel. Hadde en sterk smak som minnet om pepper. Jeg tenkte chili når jeg prøvde den. En virkelig merkelig smak altså. Har nå testet sørlandschips rifla med havsalt, litt kjedelig egentlig. For tiden er det ingenting som vinner over maaruds retropotetgull heller, så kanskje ikke rett tidspunkt å teste på? Ang tacosmak (jeg er tubeosttesteren tidligere), husker jeg testet toro sin tacolasagne da den kom. Fysj og pføy! Var da det slo meg at "taco"smaken holder på å ta over samfunnet altså. Og tacosmak er jo så foskjellig etter hva vi har i tacoen, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg går på gang på gang. Er nok bare hektet på å teste nyheter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilde1 Skrevet 4. februar 2012 #305 Del Skrevet 4. februar 2012 Høres interessant ut! Er den med eller uten sukker? Uten:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 4. februar 2012 #306 Del Skrevet 4. februar 2012 Uten:-) Hurra! Gjett hvem som skal på skyrjakt til uken! :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 4. februar 2012 #307 Del Skrevet 4. februar 2012 Jeg prøvde dette laksepålegget fra Staburet i går, og likte det godt. Er fra før glad i de andre laksepåleggene, så jeg tenkte denne måtte være vel verdt et forsøk. Prøvde også Bjellands fiskeboller som nå selges på boks i ferdig hvit saus. Det smakte helt greit, men jeg foretrekker å lage sausen selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 4. februar 2012 #308 Del Skrevet 4. februar 2012 Fant riflet sørlandschips med smak av creme fraiche eller noe i den duren. Det var iallefall innmari godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 4. februar 2012 #309 Del Skrevet 4. februar 2012 Jeg har smakt den nye pæreskyen og syns den var veldig god Har og smakt Toppris platen og likte den veldig godt. Håper det kommer en peanutt kube plate og! Ellers har jeg ikke smakt så mye nytt ennå, fra denne runden. Apropo safari kjeks, "ny og bedre oppskrift", jeg ble såå skuffet. De har ødelagt mine elskverdige safari kjeks og gjort så de smaker skikkelig vondt. Hmf! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. februar 2012 #310 Del Skrevet 4. februar 2012 Jeg har også smakt Topprisplaten nå, og synes den var helt ok, heldigvis ikke så god som jeg hadde fryktet! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nenya82 Skrevet 4. februar 2012 #311 Del Skrevet 4. februar 2012 Jeg har smakt den nye pæreskyen og syns den var veldig god Har og smakt Toppris platen og likte den veldig godt. Håper det kommer en peanutt kube plate og! Ellers har jeg ikke smakt så mye nytt ennå, fra denne runden. Apropo safari kjeks, "ny og bedre oppskrift", jeg ble såå skuffet. De har ødelagt mine elskverdige safari kjeks og gjort så de smaker skikkelig vondt. Hmf! Jeg vet og pakken er mindre tror jeg. Pleide alltid å kjøpe de før,for de var så gode også fikk man mye for pengene. Synd når de skal ødelegge noe som allerede er perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 4. februar 2012 #312 Del Skrevet 4. februar 2012 Prøvde den nye grandisen i går, helt grei til nattmat i fylla, men ikke noe bedre enn all annen ferdigpizza. Skal prøve en til i natt, med ekstra ost og løk på, kanskje det hjelper. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 4. februar 2012 #313 Del Skrevet 4. februar 2012 Ang tacosmak (jeg er tubeosttesteren tidligere), husker jeg testet toro sin tacolasagne da den kom. Fysj og pføy! Var da det slo meg at "taco"smaken holder på å ta over samfunnet altså. Og tacosmak er jo så foskjellig etter hva vi har i tacoen, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg går på gang på gang. Er nok bare hektet på å teste nyheter ja ikke sant! det er ingen bestemt smak som heter taco! det blir jo som å lage en pizza med smak av tapas!! taco ost, taco pizza, taco kjøttboller, taco lasagne...... ja til bare vanlig taco!! Jeg vet og pakken er mindre tror jeg. Pleide alltid å kjøpe de før,for de var så gode også fikk man mye for pengene. Synd når de skal ødelegge noe som allerede er perfekt om den er mindre ja! den er omtrent halve størrelsen skal jeg si deg! før var den jo 250 gram! den mindre pakken med mindre størrelse koster også 10 kr mer enn den gamle store pakken! bare legg merke til det alle sammen- alt som kommer nytt, kommer i mindre pakninger!! topprissjokoladen er bare 190 gram! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #314 Del Skrevet 4. februar 2012 den greske yogurten var yummy ^^ veldig sur da. men synes det er bra den er uten sukker, eller, nøttecrispen inneholder 2% sukker. men det går greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 4. februar 2012 #315 Del Skrevet 4. februar 2012 den greske yogurten var yummy ^^ veldig sur da. men synes det er bra den er uten sukker, eller, nøttecrispen inneholder 2% sukker. men det går greit. Mmm kan tenke meg at den er god, særlig om man tilsetter litt honning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #316 Del Skrevet 5. februar 2012 http://www.vg.no/mat-og-drikke/artikkel.php?artid=10077598 Her er noen produkter som fikk slakt, helt enig i den jævla grandisen, ser for vassen ut til å prøve en gang. Kakerøra fikk 1, da trenger jeg ikke å prøve den, hørtes ikke bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. februar 2012 #317 Del Skrevet 5. februar 2012 Det var en grei link Har lyst å smake den nye brunosten, Millom - artig navn! Den Strandaskinken må vel på listen også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 5. februar 2012 #318 Del Skrevet 5. februar 2012 Smash fingers var en skuffelse.. Nesten ingen salt maiskjeks, jo. Synes den var kjempegod, mye bedre enn vanlig smash Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #319 Del Skrevet 5. februar 2012 Synes den var kjempegod, mye bedre enn vanlig smash Var det mye salt kjeks i din? Det kan jo hende jeg var uheldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 5. februar 2012 #320 Del Skrevet 5. februar 2012 Den nye Dent Oi med tropisk smak var kjempegod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå