Meadow Skrevet 1. september 2019 #9781 Del Skrevet 1. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvor har du funnet det? og har du bilde av dem? fikk ikke prøvd dem sist, da jeg aldri fant dem Anonymkode: 2f036...0bf Kjøpte på fredag, på Meny. Spiste de opp, fant ny kurv på Kiwi på lørdag. Spist opp de også 😅 Men de er grønne, store og rundere i formen enn vanlige druer. Boksene jeg fant var tydelig merket med navnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 1. september 2019 #9782 Del Skrevet 1. september 2019 13 minutter siden, Meadow skrev: Autumn Crisp- druer er tilbake Har gått og tenkt jeg må lete meg tilbake i tråden til når det var dere snakket om dem - navnet tilsa jo at det burde være i butikkene snart, men nektet litt å tro at det var gått et helt år Håper de kommer hit ut på bygda i vest også denne gang! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krampus Skrevet 1. september 2019 #9783 Del Skrevet 1. september 2019 Er så klar for autumn crisp!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 1. september 2019 #9784 Del Skrevet 1. september 2019 Og jeg HAR så mye luft i magen Forbaskede druer ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. september 2019 #9785 Del Skrevet 2. september 2019 Kjøpte to esker i dag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eske Skrevet 2. september 2019 #9786 Del Skrevet 2. september 2019 Cotton Candy-druene er også tilbake, og jeg er så barnslig at jeg synes de er enda bedre enn Autumn Crisp 😋 Har vel kjøpt fem kurver på Extra på altfor kort tid... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 2. september 2019 #9787 Del Skrevet 2. september 2019 Dagbladet skriver at Grandiosa kommer i kjøttfri variant, Big One og Peppes Pizza kommer med nye frosne varianter, og sistnevnte kommer med flere pizzabunner og pizzadressing. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. september 2019 #9788 Del Skrevet 2. september 2019 22 minutter siden, applestories skrev: Dagbladet skriver at Grandiosa kommer i kjøttfri variant, Big One og Peppes Pizza kommer med nye frosne varianter, og sistnevnte kommer med flere pizzabunner og pizzadressing. Den så god ut, må helt klart testes ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. september 2019 #9789 Del Skrevet 2. september 2019 4 timer siden, Eske skrev: Cotton Candy-druene er også tilbake, og jeg er så barnslig at jeg synes de er enda bedre enn Autumn Crisp 😋 Har vel kjøpt fem kurver på Extra på altfor kort tid... Jammen hvor selges disse cotton candy druene da? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krampus Skrevet 2. september 2019 #9790 Del Skrevet 2. september 2019 I dag kjørte jeg 40 minutter for å lete etter Druer. (fant ingen...) Jeg skjemmes 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #9791 Del Skrevet 2. september 2019 Kiwi har disse crispy druene dere skriver om Anonymkode: 8bbd9...23a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 2. september 2019 #9792 Del Skrevet 2. september 2019 Må smake disse druene dere raver sånn om en dag. Høres vanvittig gode ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 2. september 2019 #9793 Del Skrevet 2. september 2019 Gjett hvem som fikk bli med på jobb i dag! Fant dem på Spar, tilbud på både grønne og røde, husker ikke hva de røde het. God konsistens, mer sprø og absolutt ikke noe seigt skall. Absolutt godkjent! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 2. september 2019 #9794 Del Skrevet 2. september 2019 1 minutt siden, Salka skrev: Må smake disse druene dere raver sånn om en dag. Høres vanvittig gode ut! Ikke helt den livsendrende opplevelsen jeg fikk inntrykk av at det var, men kan anbefale å prøve om du kommer over dem 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #9795 Del Skrevet 2. september 2019 Nå har jeg også kjøpt meg druer! Måtte forte meg inn på butikken etter jobb 😅 Sykt gode!! Anonymkode: beca9...7aa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #9796 Del Skrevet 2. september 2019 Tror jeg har sett Autumn Crisp på meny 🤔 Må Ta en tur og lete. Cotton Candy druer fant jeg på Rema, de er farlig gode 😋 Anonymkode: c9e41...eee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eske Skrevet 2. september 2019 #9797 Del Skrevet 2. september 2019 1 time siden, MarianneE skrev: Jammen hvor selges disse cotton candy druene da? Jeg kjøpte som sagt på Extra men ser ei over her har funnet på Rema og, der har ikke jeg vært på ei stund Blir tur på Spar i morgen for å kjøpe Autumn Crisp da, må jo sammenligne i år også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krampus Skrevet 2. september 2019 #9798 Del Skrevet 2. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kiwi har disse crispy druene dere skriver om Anonymkode: 8bbd9...23a Her har de ikke kommet ennå. Har ikke smakt cotton candy druene, de er jeg spent på. Men fant ingen av noen av dem. Sjekket spar, rema, extra, Prix, joker og kiwi. Men det kan være fordi det var mandag morgen, her pakker de ut varer på mandager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 3. september 2019 #9799 Del Skrevet 3. september 2019 6 timer siden, applestories skrev: Dagbladet skriver at Grandiosa kommer i kjøttfri variant, Big One og Peppes Pizza kommer med nye frosne varianter, og sistnevnte kommer med flere pizzabunner og pizzadressing. Jeg har også lyst til å teste den en av dagene, ser digg ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 3. september 2019 #9800 Del Skrevet 3. september 2019 Extra har fått gode gamle Knott i løsvekt i smågodthylla! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå