Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Vent litt..  flere som la merke til at den Freiaplaten var blå? Som i firkløverblå?

Var det ikke en stor greie for et par år siden da de gjorde alle storplatene melkesjokoladegule og folk kjøpte feil når de skulle ha Firkløver, Helnøtt og Fruktnøtt?

Hvorfor endre på det nå?

---

Har snust litt rundt. Platene får ny, matt emballasje med de "gamle" fargene. Har såvidt sett dem i butikkene for noen uker siden, men da ikke satt frem i hyllene ennå. Kan se ut som de hadde litt emballasje igjen, fra før alle ble gule, som de også bruker opp nå.

Fant også noe annet spennende. :nissevink:
(håper ikke jeg får Mondelez på nakken nå)

pepper.jpg.8b06ee22fabf7602cf8b6686437e8788.jpg

Endret av applestories
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

😱😱😱😱 Pepperkakemelkesjokolade? Gøy! Og hurra det nærmer seg jul!!!

Ellers: Jeg har prøvd lakrisbrunosten og synes konseptet er gøy, smaken ikke så verst, men den var altfor klissete i konsistensen. Føltes som smøreost da den sto i romtemperatur i butikken (på en helt vanlig Rema forresten, men på egen sjokkselger sammen med en annen ost - ikke sammen med resten av ostene) og etter ei natt i kjøleskap kunne den skives men var fortsatt i kleimeste laget. Den var også litt underlig fordi salt lakris brøt mot søt brunost, og jeg ville ikke spist skivevis av den, men den er nok god å ha på en brødskive eller to en gang i blant. Ser for meg den er fin som "dessert" etter en brødskive med noe annet på til kveldsmat!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, applestories skrev:

Vent litt..  flere som la merke til at den Freiaplaten var blå? Som i firkløverblå?

Var det ikke en stor greie for et par år siden da de gjorde alle storplatene melkesjokoladegule og folk kjøpte feil når de skulle ha Firkløver, Helnøtt og Fruktnøtt?

Hvorfor endre på det nå?

---

Har snust litt rundt. Platene får ny, matt emballasje med de "gamle" fargene. Har såvidt sett dem i butikkene for noen uker siden, men da ikke satt frem i hyllene ennå. Kan se ut som de hadde litt emballasje igjen, fra før alle ble gule, som de også bruker opp nå.

Fant også noe annet spennende. :nissevink:
(håper ikke jeg får Mondelez på nakken nå)

pepper.jpg.8b06ee22fabf7602cf8b6686437e8788.jpg

Den må jeg kjøpe til jul 😂

Anonymkode: 927df...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom Coop obs, Coop mega, Coop extra, Rema1000, Kiwi og Europris på vei hjem, ingen Firkløver med appelsin eller lakrisbrunost 😓

Får bare smøre meg med tolmldighet 😅😄

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kommer også snart ut. Tror det blir en bra nyhet, de andre "verdens tynneste" variantene er i hvert fall veldig gode :) 

68758145_2624969254189687_4936258144390086656_n.jpg

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Wawi skrev:

Denne kommer også snart ut. Tror det blir en bra nyhet, de andre "verdens tynneste" variantene er i hvert fall veldig gode :) 

Den går rett på Matnyheter-handlelista, flere som har en sånn på mobilen?

Men håper virkelig ikke denne her kommer helt ennå, leeenge til jul! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, applestories skrev:

Den går rett på Matnyheter-handlelista, flere som har en sånn på mobilen?

Men håper virkelig ikke denne her kommer helt ennå, leeenge til jul! 

😍 den skal absolutt prøves!

Nei, men nå skal jeg lage det! 😊

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.8.2019 den 21.34, Eske skrev:

😱😱😱😱 Pepperkakemelkesjokolade? Gøy! Og hurra det nærmer seg jul!!!

Ellers: Jeg har prøvd lakrisbrunosten og synes konseptet er gøy, smaken ikke så verst, men den var altfor klissete i konsistensen. Føltes som smøreost da den sto i romtemperatur i butikken (på en helt vanlig Rema forresten, men på egen sjokkselger sammen med en annen ost - ikke sammen med resten av ostene) og etter ei natt i kjøleskap kunne den skives men var fortsatt i kleimeste laget. Den var også litt underlig fordi salt lakris brøt mot søt brunost, og jeg ville ikke spist skivevis av den, men den er nok god å ha på en brødskive eller to en gang i blant. Ser for meg den er fin som "dessert" etter en brødskive med noe annet på til kveldsmat!

Kan du se lakrisen i eller er den blandet helt ut? 🤔 Er litt skeptisk til dette her kjenner jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synnøve har en "ny" emmentaler ost. Jeg syns den var god. Vet ikke helt når den kom da, men står ny på pakka. 

Igår delte de ut Fanta (hurra) med appelsin "ny og bedre smak", og må si jeg faktisk syns det var en bedre smak altså. Denne er uten sukker. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Wawi skrev:

Den høres god ut, må prøves. 

Anonymkode: 2f036...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Rumle skrev:

Kan du se lakrisen i eller er den blandet helt ut? 🤔 Er litt skeptisk til dette her kjenner jeg :ler:

Ingen form for sporbar lakris, smaker mer som at de har helt Johan Bulow sin salte lakrissirup nedi brunostkjelen før de "tappet" den :) Litt rar men veldig verdt forsøket altså!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coop kommer med vegansk majones 🤩 gleder meg til å prøve! 

Anonymkode: 56cf3...4ec

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var i nærheten av en stor rema1000 i går, og jeg fikk napp 🙌🏻🙌🏻

Lakris-ost ble prøvd, og ikke likt helt 😅😂 Skulle ønske lakrisen ikke var salt, men søt lakris, da tror jeg denne osten kunne vært himmelsk 😍

Fant en chips også, en Maarud Rifla Pepper & Cheddar (Rema1000 har enerett på den), er den ny? Handler hele tiden på rema men har aldri sett denne før. Den var nå god :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, AnonymBruker said:

Er denne ny, kan ikke huske å ha sett den før ?

Bilderesultat for go'morgen shake

Den kom vel i fjor eller muligens i februar i år. Tror den er borte igjen da, har ikke sett den på veldig lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AthenaRavenLuna
Akkurat nå, SoftKitty skrev:

Den kom vel i fjor eller muligens i februar i år. Tror den er borte igjen da, har ikke sett den på veldig lenge.

Jeg så den på Extra i går, kanskje den er tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, SVK said:

Så disse i butikken:

dream-marshmallows-bringebar-100g?pid=Di

dream-marshmallows-karamell-100g?pid=Dip

Jeg er glad jeg ikke så dem :ler: De så faktisk veldig gode ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.8.2019 den 18.52, AnonymBruker skrev:

Er denne ny, kan ikke huske å ha sett den før ?

Bilderesultat for go'morgen shake

Nei, ikke ny men veldig god😍

Anonymkode: 4aa38...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...