Sommernatt Skrevet 11. september 2015 #5221 Del Skrevet 11. september 2015 Smakte Freia Firkløver med mørk sjokolade i dag. Synes den var veldig god! Vanligvis kan jeg kaste i meg en halv plate på no time, mens denne holdt det med to rader før det var nok, ser på det som positivt 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2015 #5222 Del Skrevet 11. september 2015 Har prøvd den nye ris sjokoladen til minde,men helt ærlig kan man lik så godt kjøpe den plata de selger på europri (sunrice tror jeg den heter) til litt over 20 kroner,for den fra Minde var virkelig ikke så god at det var verdt å betale over 40 kroner for. Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dårris Skrevet 11. september 2015 #5223 Del Skrevet 11. september 2015 Sørlandschips nypotet med paprika var skikkelig digg! Masse deilig krydder på, naaaaam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 11. september 2015 #5224 Del Skrevet 11. september 2015 Er hekta på nypotet med creme fraiche og gressløk Men jeg spiser de så fort at jeg rekker ikke å smake den gode smaken. Vurderer å hoppe på bussen og kjøpe meg et par poser i morgen Skal prøve kantarellen også. Hei jeg heter Imperio og jeg er en potetgulliholiker. Det at det er limited edition gir meg rett til å spise så mange poser jeg bare vil i uken. Tar det som en utfordring. Det å bytte ut middag og kveldsmat med en pose nypotet er også innafor Jeg bor alene, og ingen kommer til å vite om det, så lenge du ikke sladrer *gir deg et ondt og truende blikk*. Og ja, jeg har allerede hoppet over frokost, middag og kveldsmat en dag denne uken for å spise en pose potetgull med god samvittighet. Hasjtægg Yolo Hæsjtægg overtrøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. september 2015 #5225 Del Skrevet 11. september 2015 Er hekta på nypotet med creme fraiche og gressløk Men jeg spiser de så fort at jeg rekker ikke å smake den gode smaken. --- 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 11. september 2015 #5226 Del Skrevet 11. september 2015 hørtes dumt ut da jeg leste det om igjen. Vet jo at det smaker godt, har jo fått med meg det. Men det går så fort i svingene at jeg får ikke tid til å nyyyyteee det hæsjtægg overtrøtt x2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. september 2015 #5227 Del Skrevet 11. september 2015 hørtes dumt ut da jeg leste det om igjen. Vet jo at det smaker godt, har jo fått med meg det. Men det går så fort i svingene at jeg får ikke tid til å nyyyyteee det hæsjtægg overtrøtt x2 Haha lo mest fordi jeg kjente meg så til de grader igjen i beskrivelsen når jeg spiser noe jeg virkelig elsker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 11. september 2015 #5228 Del Skrevet 11. september 2015 Haha lo mest fordi jeg kjente meg så til de grader igjen i beskrivelsen når jeg spiser noe jeg virkelig elsker vokst opp i et hjem hvor søsken kom og tok alt. Så frykten for at noen skal komme å stjele potetgullposen min er fortsatt til stedet. Så her sitter jeg og tviholder på posen og pakker den i meg så fort som fy, for det kan jo komme noen inn døren som vil stjele den fra meg. Nom nom, tror jeg må hoppe på bussen i morgen gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. september 2015 #5229 Del Skrevet 12. september 2015 vokst opp i et hjem hvor søsken kom og tok alt. Så frykten for at noen skal komme å stjele potetgullposen min er fortsatt til stedet. Så her sitter jeg og tviholder på posen og pakker den i meg så fort som fy, for det kan jo komme noen inn døren som vil stjele den fra meg. Nom nom, tror jeg må hoppe på bussen i morgen gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. september 2015 #5230 Del Skrevet 12. september 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ennasus Skrevet 12. september 2015 #5231 Del Skrevet 12. september 2015 De nye crispokulene syntes jeg var veldig gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 12. september 2015 #5232 Del Skrevet 12. september 2015 Er det noen som har sett oreo med peanutbutter? At den skulle være så vanskelig å finne syntes jeg er rart, når butikken har utvalgt av 15 forskjellige pakkninger av den vanlige oreoen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dårris Skrevet 12. september 2015 #5233 Del Skrevet 12. september 2015 Er hekta på nypotet med creme fraiche og gressløk Men jeg spiser de så fort at jeg rekker ikke å smake den gode smaken. Vurderer å hoppe på bussen og kjøpe meg et par poser i morgen Skal prøve kantarellen også. Hei jeg heter Imperio og jeg er en potetgulliholiker. Det at det er limited edition gir meg rett til å spise så mange poser jeg bare vil i uken. Tar det som en utfordring. Det å bytte ut middag og kveldsmat med en pose nypotet er også innafor Jeg bor alene, og ingen kommer til å vite om det, så lenge du ikke sladrer *gir deg et ondt og truende blikk*. Og ja, jeg har allerede hoppet over frokost, middag og kveldsmat en dag denne uken for å spise en pose potetgull med god samvittighet. Hasjtægg Yolo Hæsjtægg overtrøtt Enig, det var dødsgodt! Vet ikke om jeg tør smake den med kantarell, den høres litt vel spesiell ut selv om jeg liker kantarell til middag. Det med bearnaise står jeg også over. Du bør smake sørlandschips sitt nypotetpottis også, skikkelg digg! Har kjøpt med havsalt også, men ikke smakt enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ennasus Skrevet 12. september 2015 #5234 Del Skrevet 12. september 2015 Idag fikk jeg en pakke fra tine med deres nye produkt greske yoghurter, god morgen blåbær, lag din egen is, forskjellige biola og lett creme fraiche! Skal oppdatere når jeg har prøvd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #5235 Del Skrevet 12. september 2015 Enig, det var dødsgodt! Vet ikke om jeg tør smake den med kantarell, den høres litt vel spesiell ut selv om jeg liker kantarell til middag. Det med bearnaise står jeg også over. Du bør smake sørlandschips sitt nypotetpottis også, skikkelg digg! Har kjøpt med havsalt også, men ikke smakt enda. Du må prøve det ut. Selv er jeg hekta Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 12. september 2015 #5236 Del Skrevet 12. september 2015 Såg smash og crispo-kulene i dag. Kjøpte dei ikkje for posen var alt for liten i forhold til prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2015 #5237 Del Skrevet 12. september 2015 Idag fikk jeg en pakke fra tine med deres nye produkt greske yoghurter, god morgen blåbær, lag din egen is, forskjellige biola og lett creme fraiche! Skal oppdatere når jeg har prøvd Wow, hvor får man slike pakker?Anonymous poster hash: 861d4...1ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ennasus Skrevet 12. september 2015 #5238 Del Skrevet 12. september 2015 (endret) Wow, hvor får man slike pakker?Anonymous poster hash: 861d4...1ef Fant denne artikkelen også sendte jeg mail om at jeg ville prøve http://www.mynewsdesk.com/no/tine-sa/pressreleases/fristende-hoestnyheter-fra-tine-1207708 Endret 12. september 2015 av Ennasus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. september 2015 #5239 Del Skrevet 12. september 2015 Potetgull med smak av bearnaise er prøvd. Overraskende godt- selvom jeg er usikker på den smaken av bearnaise. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 12. september 2015 #5240 Del Skrevet 12. september 2015 Da har jeg kjøpt potetgull med bearnaise, skal smake den i kveld. Jeg mener å huske at jeg prøvde en med samme type smak fra Sverige for noen år siden... usikker på om jeg likte den eller ikke. Også kjøpte jeg crispokuler... 25kr for 80g, jadda. Hmm... minner meg om maltesers. Disse er litt mer knas i denne enn maltesers. Jeg elsker maltesers, så disse var kjempe gode. Men prisen var litt stiv for så lite, så kommer nok ikke til å kjøpe deg igjen, dersom den ikke på kommer tilbud til 10-15kr. Kjøper heller en stor pose maltesers i sverige enn denne. Men ikke noe galt med smaken ihvertfall Vi har fått sour patch kids, 25 kr for en standard pose, aner ikke hvor mye det er i den. Men fy flate de er gode! Så de tilfeldig forrige uke, bruker aldri å gå til den godtehyllen hos nærbutikken. Er ikke så glad i sukker bomber, seige godteri og ihvertfall ikke surt. Men disse er sykt gode! Smakte de første gang i usa og ble hekta, og jeg hater virkelig sure godteri! 25kr for en vanlig pose, og den posen er mer enn nok i for den prisen. Ble sjokkert over prisen faktisk. Poser slik som dette; http://www.myamericanmarket.com/components/com_virtuemart/shop_image/product/SOUR_PATCH_KIDS_400.jpgikke de små avlange med bare 10 biter i. Aner ikke når de kom i vanlig butikk, for jeg bruker jo aldri å sjekke den hyllen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå