SoftKitty Skrevet 12. august 2015 #5081 Del Skrevet 12. august 2015 Har sett etter Stratosen i flere butikker men har ikke funnet den ennå... Ser veldig god ut! Smakte forresten endelig Pops Safari som kom 1. februar eller noe og de var jo kjempegode! Men skulle vært bare lakris og kanskje sjokoladekulene, de med sitron var litt kjedelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #5082 Del Skrevet 16. august 2015 Sitron yoghurten fra Tine er tilbake som limited edition. Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #5083 Del Skrevet 16. august 2015 Likte ikke den nye stratosen, kjøpte på kiwi. Har sett mørk firkløver på coop extraAnonymous poster hash: 95bdc...ef0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 20. august 2015 #5084 Del Skrevet 20. august 2015 Jeg spiste den nye stratosen nå, den var god Jeg skulle ønske de fikk den kvikklunsj blåbær her nå snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #5085 Del Skrevet 20. august 2015 Jeg spiste den nye stratosen nå, den var god Jeg skulle ønske de fikk den kvikklunsj blåbær her nå snart Jeg har funnet den på Statoil og Narvesen(der har de to for 25) Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #5086 Del Skrevet 20. august 2015 Har sett etter Stratosen i flere butikker men har ikke funnet den ennå... Ser veldig god ut! Smakte forresten endelig Pops Safari som kom 1. februar eller noe og de var jo kjempegode! Men skulle vært bare lakris og kanskje sjokoladekulene, de med sitron var litt kjedelige. Jeg syntes alle var kjempegode, men etter å ha lest på innholdsfortegnelsen blir de ikke kjøpt igjen. Neitakk til palmeolje. Anonymous poster hash: 492ff...f19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 20. august 2015 #5087 Del Skrevet 20. august 2015 Jeg har funnet den på Statoil og Narvesen(der har de to for 25) Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Jeg får lete etter dem der Er de veldig gode? Jeg er lei av de vanlige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #5088 Del Skrevet 20. august 2015 Noen som har funnet denne noe sted? Jeg har sååååå lyst til å prøve den, men verken Kiwi eller Prix her har den Dette er det kjipeste med å bo i gokk, matvareutvalget er helt patetisk. Anonymous poster hash: fd2e7...51c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #5089 Del Skrevet 20. august 2015 Noen som har funnet denne noe sted? Jeg har sååååå lyst til å prøve den, men verken Kiwi eller Prix her har den Dette er det kjipeste med å bo i gokk, matvareutvalget er helt patetisk.Anonymous poster hash: fd2e7...51c Rema og Meny har den i hvertfall. Den finnes ikke på min lokale Kiwi heller.Anonymous poster hash: ebce5...7ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #5090 Del Skrevet 20. august 2015 Noen som har funnet denne noe sted? Jeg har sååååå lyst til å prøve den, men verken Kiwi eller Prix her har den Dette er det kjipeste med å bo i gokk, matvareutvalget er helt patetisk. Anonymous poster hash: fd2e7...51c Coop Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #5091 Del Skrevet 20. august 2015 Jeg får lete etter dem der Er de veldig gode? Jeg er lei av de vanlige JA! Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 20. august 2015 #5092 Del Skrevet 20. august 2015 Jeg har sett to sånne aliminumformer med melblandinger i. Sånn instant-brød. Putt oppi 2,5dl vann rør rundt i formen og sett på heving før den skal i ovnen. Holdt på å kjøpe. Smart tenkte jeg... Så tenkte jeg meg om litt til og fant ut at det var jo (sikkert) bare en dyrere variant av de melblandingsposene. Så ikke på prisen, så vet ikke om den var dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 21. august 2015 #5093 Del Skrevet 21. august 2015 Noen som har funnet denne noe sted? Jeg har sååååå lyst til å prøve den, men verken Kiwi eller Prix her har den Dette er det kjipeste med å bo i gokk, matvareutvalget er helt patetisk. Anonymous poster hash: fd2e7...51c Denne har vært en stund og de fleste store butikker har denne Har selv funne den på coop obs, coop extra, rema 1000 og kiwi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 21. august 2015 #5094 Del Skrevet 21. august 2015 Syns blåbær kvikklunch var veldig god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #5095 Del Skrevet 22. august 2015 http://www.side2.no/aktuelt/dette-smash-produktet-tok-tre-ar-a-lage/3422834466.html Oioioi, mye å glede seg til? :-)Anonymous poster hash: db92a...8d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #5096 Del Skrevet 22. august 2015 Begge de kule-godteriene har allerede kommet på Statoilen jeg jobber, i alle fall. Anonymous poster hash: 5bc8a...fb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ennasus Skrevet 22. august 2015 #5097 Del Skrevet 22. august 2015 ÅÅ crispokulene ser gode ut!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 22. august 2015 #5098 Del Skrevet 22. august 2015 Salte ubåter gleder jeg meg til å smake En kommentar til det med at 1 av 5 nyheter er suksesser.. jeg skulle ønske det var plass til litt mer mangfold i matbutikkene, at ikke kun bestselgerene får bli :/ Men skjønner jo at det er et økonomispørsmål.. Hadde bare vært fint med litt utvalg. Lurer på hva som forsvinner nå jeg. Savner de lemonadene som jeg tror Tine hadde for noen år siden, i plastflaske, en sitron og en grapefruit.. de var gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. august 2015 #5099 Del Skrevet 22. august 2015 Oi, de salte ubåtene så veldig spennende ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 22. august 2015 #5100 Del Skrevet 22. august 2015 Gleder meg til kulane og stratosen 😍 også er det dritbra at det er uten palmeolje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå