Gjest Inggolf Skrevet 24. april 2015 #4821 Del Skrevet 24. april 2015 Friste-mail fra Orkla i dag. Er de eventyrkjeksene noe lignende dinosaurkjeks, mon tro? http://www.orkla.no/cs/Om-oss/Nyheter/Nyheter-i-mai Jeg så de Gjendekjeksene og når jeg ser ting som har ny innpakning så sjekker jeg automatisk hveeeer eneste gang vekta på produktet ...ofte så er det fortsatt flere av gammel versjon fortsatt der, så jeg får sammenliknet dem, i 99% av tilfellene så har ny pakning mistet mistenkelig mye vekt!! I dette Gjende-tilfellet; HELE 40 GRAM! Det irriterer meg skikkelig at dette bare få la gå hver eneste gang.. Virker ikke som at noen legger merke til det.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2015 #4822 Del Skrevet 24. april 2015 Når kommer den derre Premium med kokos egentlig?? Jeg fant den på bunnpris for noen uker siden Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. april 2015 #4823 Del Skrevet 24. april 2015 Jeg fant den på bunnpris for noen uker siden Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Jeg har speidet etter den i mange butikker, men jeg har visst trege nærbutikker her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2015 #4824 Del Skrevet 25. april 2015 Da skal jeg løpe innom Freia-kiosken så snart jeg kan! Der må den være!! Også se denne Høres da veldig kvalmt ut! Potetsalat med bernaise-smak. Yuk. Får mer til å tenke på dag-gamle kokte poteter med kalde rester av bernaise :/Anonymous poster hash: db92a...8d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. april 2015 #4825 Del Skrevet 25. april 2015 Når kommer den derre Premium med kokos egentlig?? Kjøpte den på Ica idag. Den falt i smak ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 25. april 2015 #4826 Del Skrevet 25. april 2015 Jeg har vært innom 3 butikker uten å finne kokos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cammiebella Skrevet 25. april 2015 #4827 Del Skrevet 25. april 2015 Friste-mail fra Orkla i dag. Er de eventyrkjeksene noe lignende dinosaurkjeks, mon tro?http://www.orkla.no/cs/Om-oss/Nyheter/Nyheter-i-mai Det er figurer med Gjendekjekssmak. 😊 ikke noe spesielt, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 25. april 2015 #4828 Del Skrevet 25. april 2015 Det er figurer med Gjendekjekssmak. 😊 ikke noe spesielt, altså. Det var det jeg oppdaget nå... Maks skuffa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 25. april 2015 #4829 Del Skrevet 25. april 2015 Kjøpte Lakerol strawberry & lime i dag, god den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 25. april 2015 #4830 Del Skrevet 25. april 2015 Såg plutselig for meg Kvikk lunsj kjeks! Lurer på om det snart blir ein nyheit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 26. april 2015 #4831 Del Skrevet 26. april 2015 Såg plutselig for meg Kvikk lunsj kjeks! Lurer på om det snart blir ein nyheit. ...Jammen, det er jo kjeks! Og sjokolade! Og kjeks! Men nå ble jeg nysgjerrig, hvordan skulle de blitt i kjeksform? Kanskje du skal sende inn et forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 26. april 2015 #4832 Del Skrevet 26. april 2015 Kokos premium-sjokoladen var skikkelig god, forøvrig! Ikke for søt, som jeg synes noen kokosting blir! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #4833 Del Skrevet 26. april 2015 Skuffet over United cheese og go morgen sitron og lime. De smakte så vanvittig LITE.Anonymous poster hash: ebce5...7ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. april 2015 #4834 Del Skrevet 26. april 2015 Kokos premium-sjokoladen var skikkelig god, forøvrig! Ikke for søt, som jeg synes noen kokosting blir! Null problem med å spise hele sjokoladen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 26. april 2015 #4835 Del Skrevet 26. april 2015 Skuffet over United cheese og go morgen sitron og lime. De smakte så vanvittig LITE.Anonymous poster hash: ebce5...7ed Den var FÆL Måtte bare kaste den, og jeg er ikke å regne som kresen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 26. april 2015 #4836 Del Skrevet 26. april 2015 ...Jammen, det er jo kjeks! Og sjokolade! Og kjeks! Men nå ble jeg nysgjerrig, hvordan skulle de blitt i kjeksform? Kanskje du skal sende inn et forslag! Haha, kanskje det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 26. april 2015 #4837 Del Skrevet 26. april 2015 Jeg syns den blå zero go morgen yoghurten med ananas og kokos var god. Kjøpte bonaqua igår med jordbær/kiwi smak. Ikke sett den før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #4838 Del Skrevet 26. april 2015 Smakte Kicks med bringebær i går, den smakte nam! Ja,den var kjempegod Kesam med bringebær,freia cookieglede og Maarud potetgull med holidaysmak var også gode:) Noen som har prøvd softisen fra piano,eller hobby med colasmak?Anonymous poster hash: e402e...bd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2015 #4839 Del Skrevet 26. april 2015 Også se denne Å herregud! Når kommer denne? Vilhavilhavilha! Anonymous poster hash: f8779...3f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. april 2015 #4840 Del Skrevet 26. april 2015 Null problem med å spise hele sjokoladen.... Klarte bare en liten bit jeg. Synes bounty er mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå