Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Den melkesjokolade japp-plata var bare sinnsyk god. Spiste hele plata 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har noen funnet de nye ostepopene fra Olw ennå? Jeg har vært mange steder, blant annet to Ultra-butikker og en Ica Supermarked. Finner dem ikke!

Jeg kjøpte på Kiwi for ca to uker siden.

Tynne, sprø ostepop i oransj pose. :)

Endret av MarianneE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte på Kiwi for ca to uker siden.

Tynne, sprø ostepop i oransj pose. :)

Men dette er vel superchips-ostepopen fra maarud, ikke den fra olw?
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dette er vel superchips-ostepopen fra maarud, ikke den fra olw?

:klo:

Er det? Asså jeg så bare ostepopen og fikk tunelsyn og enset ingenting annet...

Skal ikke se bort ifra at du har rett....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Cola life er ikke noe jeg kommer til å kjøpe igjen. Skikkelig tam smak og savnet den gode cola-smaken.

Endret av The damned
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Melange først skal lansere nydesign på sin flytende margarin så hadde det kanskje vært en ide å lage et litt mer solid lokk på tuten? Det detter jo av hver gang jeg skal åpne en ny flaske. Hrmpf. Er det bare jeg som er ekstra hardhendt eller er disse lokkene som jeg mistenker, ekstra skjøre?

Endret av toothfairy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Non-food innlegg.

Når Melange først skal lansere nydesign på sin flytende margarin så hadde det kanskje vært en ide å lage et litt mer solid lokk på tuten? Det detter jo av hver gang jeg skal åpne en ny flaske. Hrmpf. Er det bare jeg som er ekstra hardhendt eller er disse lokkene som jeg mistenker, ekstra skjøre?

Undring: Hvorfor kjøper du flytende Melange? Hva brukes det til?

Det er et produkt jeg har sett i butikken men aldri forstått poenget med.

Ang dårlige korker som er "ny og bedre" er jeg helt enig med deg. Dustete emballasje er jo ødeleggende for hele produktopplevelsen. Sånn som de nye syltetøylokkene med sånn ring rundt, en overivrig unge som skrur og skrur litt mye på en sånn, og så er ikke glasset tett lengre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ennasus

Ang dårlige korker som er "ny og bedre" er jeg helt enig med deg. Dustete emballasje er jo ødeleggende for hele produktopplevelsen. Sånn som de nye syltetøylokkene med sånn ring rundt, en overivrig unge som skrur og skrur litt mye på en sånn, og så er ikke glasset tett lengre.

Mine foreldre bruker det til steking ihvertfall, og til å smøre panner med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har smakt de 3 nye salatene fra Delikat: Coleslaw, byggrynsalat og bulgursalat. Coleslawen var grei nok, men kommer ikke til å kjøpe igjen. Liker byggryn, men salaten var litt kjedelig. Bulgursalaten hadde gjort seg bedre varm som hovedrett med bønner, tror jeg får prøve resten av denne på godt brød med smør til frokost.

Anonymous poster hash: f8779...3f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg baker en del og synes denne er super siden den går rett i deigen uten at du trenger å smelte smør for så å vente på at det skal avkjøle. Samme greie med sauser. Bruker den også til å smøre former og til å steke kylling i. Så den er et allsidig hjelpemiddel på kjøkkenet for oss latsabber :) dyr er den heller ikke. Noget udrøy kanskje, men pytt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har ikke hatt noe problem med de.

Anonymous poster hash: 75fb3...ef4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får vi håpe ingen kjøper de så dem setter ned prisen igjen ;)

Anonymous poster hash: fc1d8...737

Sjekket prisen i dag. 39,60kr skal de ha på Kiwi. Drøy økning fra ca 23kr. Polarbrød er i alle fall utelukket for min del nå ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest crazycatlady

Hatting har kommet med noen glutenfrie, fine rundstykker også i tillegg til havrestykkene. Kjempegode! Er slutt på de halvstekte fra Schär nå, ja. :) Hatting sine er jo såååå mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen synes de små sjokoladekjeksene er litt i dyreste laget (husker ikke vanlig pris), så fant jeg Ritz og LU-sjokoladene til ca. 11 kroner på Rimi i dag. Grei nok pris for prøving, synes jeg. Kjøpte, men har ikke prøvd (siden jeg gikk fra tannlegen akkurat da...).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cottage cheese i boks med pære/eple-syltetøy var kjempegodt!

Helt enig! Knallgod :) Den andre da makte syntetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ennasus

Igår fikk jeg tilbudsavis fra rema1000. Også hadde de en side med nyeheter. Men på den siden var det ilde av en Nugatti-crisp boks? Den er vel ikke ny?

Har den vært borte og kommet tilbake? ELler fått mindre boks ellerno? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet mer om når i mars Stratos med nøtter kommer? Står like håpefull foran sjokoladehyllen, men har stort sett klart å ha viljestyrke nok til ikke å ta med noe annet...enn så lenge. Lengter etter denne sjokoladen!
Og appelsin og krokan- sjokoladen. men mistenker det kun er jeg i hele landet som spiste den.... .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...