AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #3581 Del Skrevet 3. september 2014 Jeg har sett den på Storo. Tuusen takk for svar! Anonymous poster hash: 24aa2...bb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 3. september 2014 #3582 Del Skrevet 3. september 2014 Noen nyheter fra TIne. Go' morgen zero med mango høres bra ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 3. september 2014 #3583 Del Skrevet 3. september 2014 Håper det kommer Go' morgen yoghurt med bringebær uten kunstig søtning også Til deg litt over her: Snøfrisk finnes i fast form, denne nye er sikkert litt det samme ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 4. september 2014 #3584 Del Skrevet 4. september 2014 Jo, men dette var svar til sjokolade med nonstop Mm den spragleknasen ER veldig godt altdå! Herregud tenk boble med nonstop.. Omg <3 det hadde vært no. Men syns den nye til freia er veldig innafor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 4. september 2014 #3585 Del Skrevet 4. september 2014 Laktosefri ekstra lettmelk? Å jeg som hadde håpa på helmelk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 4. september 2014 #3586 Del Skrevet 4. september 2014 Den nye Freia-sjokoladen må være den morsomste jeg har spist Man trenger ikke ekstra smågodt ved siden av, i hvert fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. september 2014 #3587 Del Skrevet 4. september 2014 http://www.side2.no/aktuelt/her-er-hstens-matnyheter/8481823.html 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 4. september 2014 #3588 Del Skrevet 4. september 2014 De nye 14 gresk yoghurtene med kun 90 kcal tror jeg må prøves! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #3589 Del Skrevet 4. september 2014 Laktosefri ekstra lettmelk? Å jeg som hadde håpa på helmelk Enig. Og så er det typisk at det kommer massevis av nye fettfrie produkter, men ingen som er MED en del fett, men UTEN sukker. Skulle tro det var et marked for det snart? Anonymous poster hash: 9d028...b88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Express Skrevet 4. september 2014 #3590 Del Skrevet 4. september 2014 Æsj, Grandiosa pizzarull så veldig ekkelt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 4. september 2014 #3591 Del Skrevet 4. september 2014 Og ang den hvite "brunosten" eller geitosten da, som du postet over her, så må jo det være noe ala snøfrisk? (bare i fast form vel og merke) Til deg litt over her: Snøfrisk finnes i fast form, denne nye er sikkert litt det samme ja Hvit geitost er nok bare en hvitost ystet på ren geitemelk, akkurat som at gulost er ystet på kumelk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 4. september 2014 #3592 Del Skrevet 4. september 2014 Å så bra, Nutrilettbar med peanøtt kommer med 40% redusert sukkerinnhold! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #3593 Del Skrevet 4. september 2014 Eg synes den fiskeburgeren fra Fjorland hørtes spennende ut Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #3594 Del Skrevet 4. september 2014 I dag kom jeg over en ny variant av Nutrilett bar med kokosfyll og sjokoladetrekk over. Den var skikkelig god! Smaker som Bounty. Jeg liker ikke så godt de andre variantene, men denne blir jeg nok å kjøpe igjen Husker du hvor mange kalorier det var per bar? Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Via Skrevet 4. september 2014 #3595 Del Skrevet 4. september 2014 Kanskje et litt spesifikt spørsmål, men noen som vet om de har Freia Jelly Popp på Ultra på Ski Storsenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rådyr Skrevet 4. september 2014 #3596 Del Skrevet 4. september 2014 Laktosefri ekstra lettmelk? Å jeg som hadde håpa på helmelk Du kan vel bare tilsette litt fløte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 4. september 2014 #3597 Del Skrevet 4. september 2014 Hvit geitost er nok bare en hvitost ystet på ren geitemelk, akkurat som at gulost er ystet på kumelk. Helt riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #3598 Del Skrevet 4. september 2014 Fant 4pk sitron yoghurt fra tine i dag. Bare synd det er limited edition.Anonymous poster hash: 65f7e...0eb Men kom den nå?Kan nemlig ikkje se den på oversikten på Tine sine sider hvor de har ein oversikt over nye produkter de kjem med denne høsten Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 4. september 2014 #3599 Del Skrevet 4. september 2014 Helt riktig. Jepp. Og ekte hvit geitost er ordentlig skarp i smaken, ganske annerledes enn den milde Snøfrisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. september 2014 #3600 Del Skrevet 5. september 2014 (endret) Har endelig sikret meg sitronyoughurten fra Tine. Fant på Kiwi! De hadde bare to pakker igjen i kjøleskapet da så mye tyder på populær sak. Gleder meg :D Endelig! Denne har vært savnet! Det fantes jo sitronyoghurt tidligere men det er mange år siden. Denne yoghurten har gått unna her hjemme. Den er kjempe god! Endret 5. september 2014 av MarianneE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå