Gjest NozMonster Skrevet 8. februar 2012 #341 Del Skrevet 8. februar 2012 Om den var fra gjennomsiktig plastflaske så er det vel BAMAs nye juser. Testet den nye IFA'en i dag, sitron. Veldig syntetisk. Men så likte jeg jo heller ikke de andre pastillene med bærsmak. Har sett KIMS har kommer med potetgull med barbequesmak, gleder meg til å teste den i helgen. Må begrense meg på godistestinga nå, så ikke vekten går for mye opp, er jo tross alt nytt slipp i sommer det er vel Tine som har kommet med mange nye juicer.. blant annet eple og mangojuice Under hvilket varemerke? Jeg har savna kalv i butikkene i mange år, så det var på tide. http://coop.no/Varer/merkevarer/smak-forskjellen/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 8. februar 2012 #342 Del Skrevet 8. februar 2012 Oisann, takk for den linken, NozMonster. Der var det mye som må prøves. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #343 Del Skrevet 8. februar 2012 det er vel Tine som har kommet med mange nye juicer.. blant annet eple og mangojuice http://coop.no/Varer/merkevarer/smak-forskjellen/ BAMA har også kommet med mange nye juser. På min Rema står de langt unna Tine sine, kan sjekke hvilke typer neste gang jeg er innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #344 Del Skrevet 8. februar 2012 Bama har kommet med to nye appelsinjuser med og uten fruktkjøtt, en druejus, en grapefruktjus og en tropisk jus. Koster rett under 30 kr for en liter. Grapefruktjusen er nydelig, bedre enn Tine sin. Skal teste den tropiske senere, den står i kjøleskapet :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 8. februar 2012 #345 Del Skrevet 8. februar 2012 Var det mye salt kjeks i din? Det kan jo hende jeg var uheldig. Prøvde den nye smash-sjokoladen i går, og ble også skuffet. Altfor lite salt kjeks! Jeg kunne nesten like gjerne ha kjøpt vanlig melkesjokolade. Da er den lille sjokolade med smash mye bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 8. februar 2012 #346 Del Skrevet 8. februar 2012 Bama har kommet med to nye appelsinjuser med og uten fruktkjøtt, en druejus, en grapefruktjus og en tropisk jus. Koster rett under 30 kr for en liter. Grapefruktjusen er nydelig, bedre enn Tine sin. Skal teste den tropiske senere, den står i kjøleskapet :D Det var denne jeg også testet! Og er helt enig, den var kjempe god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 9. februar 2012 #347 Del Skrevet 9. februar 2012 Den nye skyren er jo en sånn med müsli, det er jeg jo egentlig ikke interessert i. Nedtur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
casting Skrevet 9. februar 2012 #348 Del Skrevet 9. februar 2012 Etter å ha vært innom både Bunnpris og hele tre Narvesen kiosker fikk jeg tak I melkebart. Og smaken var en real nedtur! Altfor søt og kvalmende, den såkalte melkekremen hadde ikke krem konsistens I det hele tatt! Nei, jeg holder meg til melkerull jeg. Den greske go morgen Youghurten var ikke så ille, helt ok faktisk. Helt enig, melkebart var fæl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 9. februar 2012 #349 Del Skrevet 9. februar 2012 Den nye smashen var ikke god! Jeg synes den smakte som størknet smeltet sjokolade... Nei, holder meg til vanlig smash :D Kjøpte en ny doc tidligere denne uken med mintsmak, men synes den smakte helt lik den grønne docen.. Har også testet ut den nye store stratosen og den var veldig god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #350 Del Skrevet 9. februar 2012 Den nye smashen var ikke god! Jeg synes den smakte som størknet smeltet sjokolade... Nei, holder meg til vanlig smash :D Kjøpte en ny doc tidligere denne uken med mintsmak, men synes den smakte helt lik den grønne docen.. Har også testet ut den nye store stratosen og den var veldig god Har også testet den nye Docen, den smaker litt forskjellig men man kjenner det kun dersom man også har en grønn Doc å smatte på Hadde ikke kjent det dersom vi ikke hadde hatt en pose av de grønne hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 9. februar 2012 #351 Del Skrevet 9. februar 2012 Har også testet den nye Docen, den smaker litt forskjellig men man kjenner det kun dersom man også har en grønn Doc å smatte på Hadde ikke kjent det dersom vi ikke hadde hatt en pose av de grønne hjemme. Synes de smaker helt likt som de gamle, hvite halslinsene, jeg. Men jeg mener å huske at de kom i eske før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 9. februar 2012 #352 Del Skrevet 9. februar 2012 Etter å ha testet "Melkebart" har jeg nå kommet til den konklusjonen, at jeg må kjøpe kinderegg-sjokolade med sånn melkefyll for å sammenlikne dem. Dette er ikke noe jeg kommer til å ta lett på, så sammenlikningen må foregå over tid, og til ulike tidspunkt og ukedager... :sleike: 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. februar 2012 #353 Del Skrevet 9. februar 2012 Etter å ha testet "Melkebart" har jeg nå kommet til den konklusjonen, at jeg må kjøpe kinderegg-sjokolade med sånn melkefyll for å sammenlikne dem. Dette er ikke noe jeg kommer til å ta lett på, så sammenlikningen må foregå over tid, og til ulike tidspunkt og ukedager... :sleike: Vi venter i spenning på konklusjonen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 27. mars 2012 #354 Del Skrevet 27. mars 2012 ikke at det heeelt er 1.februar, meeeen denne tråden fungerer vel til å bruke til å informere om at jeg har sett noen nye små-iser idag? (evt. comeback av) Mars Extra Is Bounty Is!! ( det er vel en comeback!?) Snickers Is ( det stod nyhet på den, så kanskje den bare er anderledes?) og sist men ikke minst, og den som høres aller aller best ut: Twix Is 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 27. mars 2012 #355 Del Skrevet 27. mars 2012 Etter å ha testet "Melkebart" har jeg nå kommet til den konklusjonen, at jeg må kjøpe kinderegg-sjokolade med sånn melkefyll for å sammenlikne dem. Dette er ikke noe jeg kommer til å ta lett på, så sammenlikningen må foregå over tid, og til ulike tidspunkt og ukedager... :sleike: nå Kamikatze? har du utfunnet en konklusjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 27. mars 2012 #356 Del Skrevet 27. mars 2012 Sparkling Ice tea fra Tine. Har alle fått med seg det??? nam ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 27. mars 2012 #357 Del Skrevet 27. mars 2012 Diplom-is har kommet med to nye, Lollipop spinn og Royal hasselnøtt (se her). Hennig-Olsen har også noen nyheter, tror jeg må prøve Champis hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 27. mars 2012 #358 Del Skrevet 27. mars 2012 Diplom-is har kommet med to nye, Lollipop spinn og Royal hasselnøtt (se her). Hennig-Olsen har også noen nyheter, tror jeg må prøve Champis hvertfall. mhmm, den Snack-isen har jeg sett, og den ser skikkelig digg ut! ser for meg crispo med vaniljeis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123sport Skrevet 27. mars 2012 #359 Del Skrevet 27. mars 2012 ikke at det heeelt er 1.februar, meeeen denne tråden fungerer vel til å bruke til å informere om at jeg har sett noen nye små-iser idag? (evt. comeback av) Mars Extra Is Bounty Is!! ( det er vel en comeback!?) Snickers Is ( det stod nyhet på den, så kanskje den bare er anderledes?) og sist men ikke minst, og den som høres aller aller best ut: Twix Is er disse i butikkene? har ikke sett de! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 27. mars 2012 #360 Del Skrevet 27. mars 2012 er disse i butikkene? har ikke sett de! prøv 7/11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå