Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

ble du fristet nå bobler?? :ler:

du fikk litt vann i munnen tror jeg ;)

Ja veldig!! :spise:

Har mest lyst på tyggis med smaken av torsk!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

Ja veldig!! :spise:

Har mest lyst på tyggis med smaken av torsk!

naaaam! deilig! :fnise:

om de hadde lansert brokkoli med pølsesmak, appelsin med sure føtter-smak (smågodt) og poteter med tyrkisk pepper smak, så hadde kanskje barna blitt supersunne :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglepetra

Etter å ha vært innom både Bunnpris og hele tre Narvesen kiosker fikk jeg tak I melkebart. Og smaken var en real nedtur! Altfor søt og kvalmende, den såkalte melkekremen hadde ikke krem konsistens I det hele tatt! Nei, jeg holder meg til melkerull jeg.

Den greske go morgen Youghurten var ikke så ille, helt ok faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte også den nye tyggisen i dag, med en katt eller noe uten på. Den det ikke står hva den smaker på. Den var ekkel. Hadde en sterk smak som minnet om pepper.

Jeg tenkte chili når jeg prøvde den. En virkelig merkelig smak altså.

Har nå testet sørlandschips rifla med havsalt, litt kjedelig egentlig. For tiden er det ingenting som vinner over maaruds retropotetgull heller, så kanskje ikke rett tidspunkt å teste på?

Ang tacosmak (jeg er tubeosttesteren tidligere), husker jeg testet toro sin tacolasagne da den kom. Fysj og pføy! Var da det slo meg at "taco"smaken holder på å ta over samfunnet altså. Og tacosmak er jo så foskjellig etter hva vi har i tacoen, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg går på gang på gang. Er nok bare hektet på å teste nyheter :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøvde dette laksepålegget fra Staburet i går, og likte det godt. Er fra før glad i de andre laksepåleggene, så jeg tenkte denne måtte være vel verdt et forsøk. Prøvde også Bjellands fiskeboller som nå selges på boks i ferdig hvit saus. Det smakte helt greit, men jeg foretrekker å lage sausen selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har smakt den nye pæreskyen og syns den var veldig god :)

Har og smakt Toppris platen og likte den veldig godt. Håper det kommer en peanutt kube plate og!

Ellers har jeg ikke smakt så mye nytt ennå, fra denne runden.

Apropo safari kjeks, "ny og bedre oppskrift", jeg ble såå skuffet. De har ødelagt mine elskverdige safari kjeks og gjort så de smaker skikkelig vondt. Hmf!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også smakt Topprisplaten nå, og synes den var helt ok, heldigvis ikke så god som jeg hadde fryktet! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nenya82

Jeg har smakt den nye pæreskyen og syns den var veldig god :)

Har og smakt Toppris platen og likte den veldig godt. Håper det kommer en peanutt kube plate og!

Ellers har jeg ikke smakt så mye nytt ennå, fra denne runden.

Apropo safari kjeks, "ny og bedre oppskrift", jeg ble såå skuffet. De har ødelagt mine elskverdige safari kjeks og gjort så de smaker skikkelig vondt. Hmf!

Jeg vet og pakken er mindre tror jeg.

Pleide alltid å kjøpe de før,for de var så gode også fikk man mye for pengene.

Synd når de skal ødelegge noe som allerede er perfekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Prøvde den nye grandisen i går, helt grei til nattmat i fylla, men ikke noe bedre enn all annen ferdigpizza. Skal prøve en til i natt, med ekstra ost og løk på, kanskje det hjelper. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Ang tacosmak (jeg er tubeosttesteren tidligere), husker jeg testet toro sin tacolasagne da den kom. Fysj og pføy! Var da det slo meg at "taco"smaken holder på å ta over samfunnet altså. Og tacosmak er jo så foskjellig etter hva vi har i tacoen, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg går på gang på gang. Er nok bare hektet på å teste nyheter :)

ja ikke sant! det er ingen bestemt smak som heter taco!

det blir jo som å lage en pizza med smak av tapas!! :daane:

taco ost, taco pizza, taco kjøttboller, taco lasagne......

ja til bare vanlig taco!! :fnise:

Jeg vet og pakken er mindre tror jeg.

Pleide alltid å kjøpe de før,for de var så gode også fikk man mye for pengene.

Synd når de skal ødelegge noe som allerede er perfekt :)

om den er mindre ja! den er omtrent halve størrelsen skal jeg si deg! før var den jo 250 gram! den mindre pakken med mindre størrelse koster også 10 kr mer enn den gamle store pakken!

bare legg merke til det alle sammen- alt som kommer nytt, kommer i mindre pakninger!! topprissjokoladen er bare 190 gram!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

den greske yogurten var yummy ^^

veldig sur da. men synes det er bra den er uten sukker, eller, nøttecrispen inneholder 2% sukker. men det går greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den greske yogurten var yummy ^^

veldig sur da. men synes det er bra den er uten sukker, eller, nøttecrispen inneholder 2% sukker. men det går greit.

Mmm kan tenke meg at den er god, særlig om man tilsetter litt honning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var en grei link :) Har lyst å smake den nye brunosten, Millom - artig navn! :jepp: Den Strandaskinken må vel på listen også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smash fingers var en skuffelse.. Nesten ingen salt maiskjeks, jo. :tristbla:

Synes den var kjempegod, mye bedre enn vanlig smash :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den var kjempegod, mye bedre enn vanlig smash :)

Var det mye salt kjeks i din? Det kan jo hende jeg var uheldig. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...