Gjest Nenya82 Skrevet 13. januar 2012 #201 Del Skrevet 13. januar 2012 Smakte den posen med SOHO i i dag,og jeg syns ikke den smakte som jeg husker den.Var mye surere på en måte så ble litt skuffet,men kanskje er det jeg som husker feil.Dumt i hvertfall,for den var jo så god husker jeg De andre bitene var ganske gode eller bamsemums overlot jeg til samboer å spise opp,men absolutt noe jeg kan kjøpe igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 13. januar 2012 #202 Del Skrevet 13. januar 2012 Melkekrem som den som er i påskeeggene? I såfall så er det genialt, et egg er litt for mye for meg men det er jo godt også(spiser ikke mye sjokkis), så en slik greie vil være perfekt! Ja, vil tro det. Har ikke smakt den selv enda da. Også har det kommet melkesjokolade med toppris, i store plater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 14. januar 2012 #203 Del Skrevet 14. januar 2012 Hvilken butikk i Oslo har Maarud-ostepopen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. januar 2012 #204 Del Skrevet 14. januar 2012 Freia kommer med en ny sjokolade, Melkebart. Samme prinsipp som Smil, bare med melkekrem (tror jeg) istedet for karamell Denne har kommet, for den lå i julestrømpa mi. Og den er veeeeldig god!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2012 #205 Del Skrevet 14. januar 2012 Kjøpte toppris melkesjokolade og melkebart på mix idag. Ooomg.. Kjempenammis! Men tror nok jeg bare holder meg til den orginale topprisen. Litt gøyere å spise den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 14. januar 2012 #206 Del Skrevet 14. januar 2012 Det har kommet/kommer en ny Dent Oi med smak av jordbær og pomelo. Ganske god. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #207 Del Skrevet 15. januar 2012 Hvilken butikk i Oslo har Maarud-ostepopen? Har sett den hos ICA på Hasle torg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 15. januar 2012 #208 Del Skrevet 15. januar 2012 Er det en nettside hvor årets nyheter blir presentert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 15. januar 2012 #209 Del Skrevet 15. januar 2012 Har sett den hos ICA på Hasle torg. Takk, da kan det hende de har den på andre større Icaer også, kanskje. Hasle er litt upraktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 15. januar 2012 #210 Del Skrevet 15. januar 2012 Er det en nettside hvor årets nyheter blir presentert? Det pleier å komme en artikkel i en av nettavisene rundt 1. februar hvor de nevner noen av nyhetene. Ellers står det ofte under produktnyheter på produsentenes sider (men det står hvertfall ikke før 1. februar). Det blir sikkert lagt ut linker i denne tråden etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #211 Del Skrevet 15. januar 2012 Det har kommet/skal komme en ny Smash som ser ut som den Stratos-plata med 4 biter tror den het smash fingers (?)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 15. januar 2012 #212 Del Skrevet 15. januar 2012 Det har kommet en ny Stratos plate. Stratos dobbel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 15. januar 2012 #213 Del Skrevet 15. januar 2012 Kims har også en ny chips eller to. En ny traktorchipsvariant, med (for mye) salt, og sourcream and onion. Sistnevnte er veldig god! Jeg tror ihvertfall de er nye, de var ihvertfall nye både i butikken jeg jobber i, og den jeg handler i Den nye Freia-sjokoladen høres fantastisk ut, den må prøves! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #214 Del Skrevet 16. januar 2012 Hvilken butikk i Oslo har Maarud-ostepopen? Men den smaker jo ikke like godt som den gamle! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 16. januar 2012 #215 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg husker ikke den gamle slik den er beskrevet i den tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 16. januar 2012 #216 Del Skrevet 16. januar 2012 Plukket med meg en "Melkebart" fra butikken i dag, og den var gooood Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nenya82 Skrevet 16. januar 2012 #217 Del Skrevet 16. januar 2012 Plukket med meg en "Melkebart" fra butikken i dag, og den var gooood Åh,må plukke med meg en sånn en jeg også snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #218 Del Skrevet 17. januar 2012 Fant Melkebart og Smash Fingers i dag. Melkebart var uuutrolig god! Smash Fingers var kjedelig, kommer ikke til å kjøpe igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 18. januar 2012 #219 Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg har også fått smakt Melkebart nå, og jeg ble egentlig ganske skuffet. Den var veldig søt, og den hvite kremen inni var tørr. Kommer ikke til å kjøpe den igjen. Den kan ikke sammenliknes med påskeeggene til Freia, de er fantastiske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 22. januar 2012 #220 Del Skrevet 22. januar 2012 Tine kommer med en ny brunost. Den heter Millom og er en blanding av fløtemysost og gudbransdalost. Jeg likte den kjempegodt. Ny favoritt her hjemme på ristet brød og vafler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå