Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Gjest Nenya82

Smakte den posen med SOHO i i dag,og jeg syns ikke den smakte som jeg husker den.Var mye surere på en måte så ble litt skuffet,men kanskje er det jeg som husker feil.Dumt i hvertfall,for den var jo så god husker jeg :)

De andre bitene var ganske gode eller bamsemums overlot jeg til samboer å spise opp,men absolutt noe jeg kan kjøpe igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Melkekrem som den som er i påskeeggene? I såfall så er det genialt, et egg er litt for mye for meg men det er jo godt også(spiser ikke mye sjokkis), så en slik greie vil være perfekt!

Ja, vil tro det. Har ikke smakt den selv enda da.

Også har det kommet melkesjokolade med toppris, i store plater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freia kommer med en ny sjokolade, Melkebart. Samme prinsipp som Smil, bare med melkekrem (tror jeg) istedet for karamell :)

Denne har kommet, for den lå i julestrømpa mi.

Og den er veeeeldig god!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte toppris melkesjokolade og melkebart på mix idag. Ooomg.. Kjempenammis! Men tror nok jeg bare holder meg til den orginale topprisen. Litt gøyere å spise den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken butikk i Oslo har Maarud-ostepopen?

Har sett den hos ICA på Hasle torg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett den hos ICA på Hasle torg.

Takk, da kan det hende de har den på andre større Icaer også, kanskje. Hasle er litt upraktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en nettside hvor årets nyheter blir presentert? :)

Det pleier å komme en artikkel i en av nettavisene rundt 1. februar hvor de nevner noen av nyhetene. Ellers står det ofte under produktnyheter på produsentenes sider (men det står hvertfall ikke før 1. februar).

Det blir sikkert lagt ut linker i denne tråden etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har kommet/skal komme en ny Smash som ser ut som den Stratos-plata med 4 biter

tror den het smash fingers (?))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Kims har også en ny chips eller to. En ny traktorchipsvariant, med (for mye) salt, og sourcream and onion. Sistnevnte er veldig god!

Jeg tror ihvertfall de er nye, de var ihvertfall nye både i butikken jeg jobber i, og den jeg handler i :lol:

Den nye Freia-sjokoladen høres fantastisk ut, den må prøves!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Nenya82

Plukket med meg en "Melkebart" fra butikken i dag, og den var gooood :nigo:

Åh,må plukke med meg en sånn en jeg også snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant Melkebart og Smash Fingers i dag. Melkebart var uuutrolig god! Smash Fingers var kjedelig, kommer ikke til å kjøpe igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Jeg har også fått smakt Melkebart nå, og jeg ble egentlig ganske skuffet. Den var veldig søt, og den hvite kremen inni var tørr. Kommer ikke til å kjøpe den igjen.

Den kan ikke sammenliknes med påskeeggene til Freia, de er fantastiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tine kommer med en ny brunost. Den heter Millom og er en blanding av fløtemysost og gudbransdalost. Jeg likte den kjempegodt. Ny favoritt her hjemme på ristet brød og vafler. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...