Roadrunner Skrevet 21. desember 2023 Forfatter #19441 Del Skrevet 21. desember 2023 Det er sommer, det er sol og det er fredag! Nope... Prøver på nytt: Det er vinter, det er regn og det er torsdag... Trøtt fuggel etter lang og innholdsrik dag i går, og mistenker at det fort blir litt sent i kveld også (pakking og forberedelser til avreise i morgen). Men jeg tror jeg har sånn tålig kontroll på jobb, jeg har treningstøy i bilen (styrketime booket i ettermiddag), og så får jeg bare være litt displinert når jeg kommer hjem og ta unna det som må gjøres. Bør være relativt grei skuring bare jeg kommer i gang Finfin ettermiddag og kveld i går med nydelig mat, koselig selskap og god underholdning. Fornøyd fuggel landet i senga rundt 23:30, veldig klar for litt julefri snart. Skal jobbe i romjula, men får i det minste et par ekstra fridager, og satser på å ta hjemmekontor så mye som mulig i romjula. Litt roligere morgen, sove litt lengre, og forhåpentligvis litt mindre hektisk enn det har vært i høst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. desember 2023 #19442 Del Skrevet 21. desember 2023 Her er det også vinter og torsdag (hvilket jeg først innså pinlig mange timer etter at jeg var litt snurt over å ikke finne Morgenbladet på dørmatta i dag tidlig - sånn går det når fysio bytter dag og skaper uorden i vaner og rutiner ), men det er snø - vi får hvit jul Roadrunner skrev (3 timer siden): Skal jobbe i romjula, men får i det minste et par ekstra fridager, og satser på å ta hjemmekontor så mye som mulig i romjula. Den som bruker opp feriedagene på konserter og eksotiske langturer får ikke julefri (eller medlidenhet) - gammelt jungelord og allmenn rettferdighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 21. desember 2023 Forfatter #19443 Del Skrevet 21. desember 2023 Daria skrev (22 minutter siden): Den som bruker opp feriedagene på konserter og eksotiske langturer får ikke julefri (eller medlidenhet) - gammelt jungelord og allmenn rettferdighet Jeg har faktisk ikke klagd denne gangen, har jeg? Selv om noen av oss aldri får nok feriedager, så.... Har faktisk noen igjen av 2023s feriedager (tross eksotisk tur og konsertbonanza, men fordi sommerens ferie ble heller knapp grunnet foregående punkter), men velger å overføre til neste år siden forbruket starter relativt tidlig (mars). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. desember 2023 #19444 Del Skrevet 21. desember 2023 Jeg minnes vagt å ha hørt noe om både langtur og konserter neste år også, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 21. desember 2023 Forfatter #19445 Del Skrevet 21. desember 2023 Daria skrev (1 time siden): Jeg minnes vagt å ha hørt noe om både langtur og konserter neste år også, ja... But of course! Det er jo en hel verden der ute som bare ligger og venter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 24. desember 2023 Forfatter #19446 Del Skrevet 24. desember 2023 GOD JUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. desember 2023 #19447 Del Skrevet 25. desember 2023 Roadrunner skrev (22 timer siden): GOD JUL! Håper du koser deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 26. desember 2023 Forfatter #19448 Del Skrevet 26. desember 2023 Har hatt veldig koselige juledager, ganske så stille og rolig. Litt pjusk i formen i går, så den dagen forsvant bare til surr (og retur til heimen). Men en god natts søvn har gjort godt, så har fungert litt bedre i dag. Fått litt frisk luft og bevegelse på skrotten - det var nydelig! Har vært veldig stillesittende dager i jula, og det sa både rygg og knær i fra om at ikke var helt greit. Burde vært ute i finværet i går også (kom meg ut på terrassen for å få tatt et par bilder av perlemorskyene, men det teller liksom ikke helt...), men men. Noen ganger er det bare slik. Jobb igjen i morra - ikke veldig klar kjenner jeg, men krysser fingrene for litt rolige dager på hjemmekontor. Må bare rydde litt mer i dag først, for spisebordet er ganske okkupert av julegaver og litt klær Har det vært en fin jul hos mine kjære lesere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 26. desember 2023 #19449 Del Skrevet 26. desember 2023 Du satser på mest mulig gjemmekontor? Nydelig her også i dag - kombinasjonen sol, kulde og nysnø er ganske fantastisk. På sånne dager gruser vinteren sommer på det rent estetiske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. desember 2023 Forfatter #19450 Del Skrevet 27. desember 2023 Daria skrev (21 timer siden): Du satser på mest mulig gjemmekontor? Nydelig her også i dag - kombinasjonen sol, kulde og nysnø er ganske fantastisk. På sånne dager gruser vinteren sommer på det rent estetiske. Kombinasjon av både gj- og hj-emmekontor i dag, har fungert fint. Fått unna litt telefoner og et par henvendelser via epost/chat, og har fått jobbet endel med dokumentasjon som må oppdateres. Godt å få gjort ting man stadig skyver foran seg! Man har hatt fyr på peisen, treningstøy på og venter nå på at arbeidsdagen skal gå mot slutten slik at man kan ta turen til treningssenteret. Litt ruskete i formen, men det skal nok gå greit. Ingen andre store treningsplaner for jula, tar det litt som det kommer. Må/bør innom butikken på vei hjem, ellers plan om rolig kveld. Strikke litt kanskje? Selv om jeg fremdeles er veldig i tvil om genseren bare skal rekkes opp igjen eller om den har livets rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. desember 2023 Forfatter #19451 Del Skrevet 27. desember 2023 Må si meg enig med @Daria nå altså - hvor er Istid?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. desember 2023 #19452 Del Skrevet 27. desember 2023 Du kjenner også på savnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. desember 2023 Forfatter #19453 Del Skrevet 27. desember 2023 Daria skrev (26 minutter siden): Du kjenner også på savnet? Ja, de pleier jo å komme på rekke og rad i julen, mener det var på TV3? Nå er det bare Harry Potter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 28. desember 2023 #19454 Del Skrevet 28. desember 2023 Harry Potter har ingenting med juletradisjonene mine å gjøre ihvertfall… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 28. desember 2023 Forfatter #19455 Del Skrevet 28. desember 2023 Sauen Shaun skrev (1 time siden): Harry Potter har ingenting med juletradisjonene mine å gjøre ihvertfall… Ikke her heller. Har sett Harry Potter, trenger ikke å se igjen og igjen. Mens Flåklypa, Istid, Love Actually, The Holiday, Alene Hjemme m.fl kan sees om og om igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 30. desember 2023 Forfatter #19456 Del Skrevet 30. desember 2023 Bilen er parkert for året, man har god mat og masse snop tilgjengelig. Nødvendige ærend er unnagjort, vedkurven skal få påfyll litt senere og julepynten er pakket bort. Nyttårsselskapet er avlyst, gjesten uteblir og man er klar for et par døgn med unntakstilstand i uværet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. desember 2023 #19457 Del Skrevet 30. desember 2023 Roadrunner skrev (1 time siden): Bilen er parkert for året, man har god mat og masse snop tilgjengelig. Nødvendige ærend er unnagjort, vedkurven skal få påfyll litt senere og julepynten er pakket bort. Nyttårsselskapet er avlyst, gjesten uteblir og man er klar for et par døgn med unntakstilstand i uværet. Vi får feire sammen på snap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. desember 2023 #19458 Del Skrevet 30. desember 2023 Her kommer det verste snøværet først på mandag - med andre ord regner jeg med å komme meg greit fram i morgen, spørsmålet er heller om Skravla blir kvitt meg igjen dagen etter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 30. desember 2023 Forfatter #19459 Del Skrevet 30. desember 2023 Man fant en bit indrefilet av kalv hos Meny i ettermiddag, så det skal bli schwung over nyttårsmiddagen tross avlyst "selskap". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 30. desember 2023 #19460 Del Skrevet 30. desember 2023 Daria skrev (3 timer siden): Her kommer det verste snøværet først på mandag - med andre ord regner jeg med å komme meg greit fram i morgen, spørsmålet er heller om Skravla blir kvitt meg igjen dagen etter... Vi får dra sammen på tirsdag da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå