Roadrunner Skrevet 30. august 2010 Forfatter #1861 Del Skrevet 30. august 2010 Tickeren min taler nok for seg, men en god ting kan ikke sies for ofte: 12 dager igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 30. august 2010 #1862 Del Skrevet 30. august 2010 12, det er jo ikkeno! Angrer meg litt på at jeg ikke dro på den her i Bergen ja, men .. ehhh.... neste gang? :klø: Blir vel gjerne litt vanskelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 30. august 2010 Forfatter #1863 Del Skrevet 30. august 2010 Supra dah!!! Hvordan i allverden kunne du IKKE gå på konserten i by'n? Du er jo steike galen! Once in a lifetime vettu! Du kan jo rekke trøndelag-konserten da Jeg gleder meg SUPERMASSE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 31. august 2010 #1864 Del Skrevet 31. august 2010 BÆÆÆÆÆÆ!!! *innom for å vekke RR* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 31. august 2010 Forfatter #1865 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) *i sjokk etter et solid BÆÆÆÆÆÆÆÆ! i øret* Våken! Tror jeg? Kanskje? Eller kanskje ikke... Rett og slett sinnsykt trøtt i dag... Sovet som en stein i går, men våknet i natt. Måtte en tur på toalettet, og fikk rett og slett ikke sove igjen etterpå. Aner ikke hvor lenge jeg lå og snudde meg, men det var lenge! Og fikk nærmest panikk da klokka ringte. Helt i ørska! :kaffekopp: Endret 31. august 2010 av Roadrunner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 31. august 2010 #1866 Del Skrevet 31. august 2010 Men det er bare 11 dager igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 31. august 2010 #1867 Del Skrevet 31. august 2010 Svinger innom og sier hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 31. august 2010 #1868 Del Skrevet 31. august 2010 Bøtter på til den trøtte fuggel`n - ser ut som du trenger det! Utrolig kjedelig å ikke få sove skikkelig. Håper dagen din blir fin likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 31. august 2010 Forfatter #1869 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Men det er bare 11 dager igjen. Helt herlig rett og slett! Svinger innom og sier hei Hvordan går det Suzy? Tenker på deg vettu! Ny jobb og greier Bøtter på til den trøtte fuggel`n - ser ut som du trenger det! Utrolig kjedelig å ikke få sove skikkelig. Håper dagen din blir fin likevel I dag trenger jeg det ja! Definitivt! Grrr-oppgaver har dukket opp, og jeg prøver iherdig å få de unna. Er ikke i humør til sånt i dag, så vil bare få alt på stell. Heldigvis snart lunsj, da er i alle fall dagen drøyt halvveis! Ikke noe i dag heller.. Er visst tirsdag på godt og vondt :gjeiper: Jaja, vekta var i alle fall litt ned igjen i dag! Endret 31. august 2010 av Roadrunner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 31. august 2010 #1870 Del Skrevet 31. august 2010 Tirsdager... Tulledager! Snart er det bare ett siffer i nedtellingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 31. august 2010 Forfatter #1871 Del Skrevet 31. august 2010 T-dager - Tulledager - Trøttedager Nærmer seg ett siffer med stormskritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 31. august 2010 #1872 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg er ikke trøtt i dag - kanskje det er meg det er noe galt med... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 31. august 2010 Forfatter #1873 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg er ikke trøtt i dag - kanskje det er meg det er noe galt med... :klø: Med samboer, ny jobb og ny hverdag ville jeg kanskje tro det var et lass av endorfiner og adrenalin som holder deg skikkelig i gang? Jeg har i alle fall en skikkelig vrakdag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 31. august 2010 Forfatter #1874 Del Skrevet 31. august 2010 Vært flink i ettermiddag! Masse god samvittighet nå kjenner jeg, og en trøtt skrott gleder seg til senga. Har lest ganske mye (synes jeg i alle fall selv) pensum, og har virkelig kosa meg med et veldig interessant kapittel (om sansene). Håper at jeg kan bli ferdig med nervesystemet og sansene i løpet av denne uka, og kanskje ta ny test før helga? :klø: Hadde vært deilig! Ellers spist litt middag, puslet litt, lest avisa og laget ferdig lunsjen til i morra (salat). Og så fikk blomstene litt vann også gitt! Nå skal jeg sette klar søpla til i morgen tidlig, pakke treningsbag'en (har planer om spinning etter jobb) og slappe av litt før senga. Dyna frister! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 1. september 2010 Forfatter #1875 Del Skrevet 1. september 2010 God morgen! Fikk lagt meg ganske tidlig i går, og har sovet som en stein i natt. Deilig! Føler meg menneske igjen i dag Satser på spinning etter jobb i dag (hjem og spise i full fart, og hive på seg treningstøy), før jeg tenkte jeg skulle prøve å få gjort meg ferdig med emne 3 av studiene. Lese ferdig kapittelet jeg startet med i går, og få repetert en god del. Det trengs! Fikk litt positiv glød igjen i går, det gjorde godt Halvveis i uka, og snart helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. september 2010 #1876 Del Skrevet 1. september 2010 Utrolig hvor mye en god natts søvn kan bety. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 1. september 2010 #1877 Del Skrevet 1. september 2010 :duskedame: :duskedame: HURRA!!!!!!! :duskedame: :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 1. september 2010 #1878 Del Skrevet 1. september 2010 For dagens gode nyhet!!! Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 1. september 2010 #1879 Del Skrevet 1. september 2010 Masse mega gratulasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. september 2010 #1880 Del Skrevet 1. september 2010 :hoppe: :hoppe: Gratulerer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå