Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

:nigo:

Tickeren min taler nok for seg, men en god ting kan ikke sies for ofte: :hoppe: 12 dager igjen!! :hoppe:

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12, det er jo ikkeno! :duskedame: Angrer meg litt på at jeg ikke dro på den her i Bergen ja, men .. ehhh.... neste gang? :klø: Blir vel gjerne litt vanskelig.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supra dah!!!

Hvordan i allverden kunne du IKKE gå på konserten i by'n? Du er jo steike galen! :ler: Once in a lifetime vettu! Du kan jo rekke trøndelag-konserten da :nigo:

Jeg gleder meg SUPERMASSE! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bond:

*i sjokk etter et solid BÆÆÆÆÆÆÆÆ! i øret*

Våken! Tror jeg? Kanskje?

Eller kanskje ikke... :natti:

Rett og slett sinnsykt trøtt i dag... Sovet som en stein i går, men våknet i natt. Måtte en tur på toalettet, og fikk rett og slett ikke sove igjen etterpå. Aner ikke hvor lenge jeg lå og snudde meg, men det var lenge! :sukk: Og fikk nærmest panikk da klokka ringte. Helt i ørska! :Gjesp:

:kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp:

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest wild bird

:kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp:

Bøtter på til den trøtte fuggel`n - ser ut som du trenger det! Utrolig kjedelig å ikke få sove skikkelig. Håper dagen din blir fin likevel :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er bare 11 dager igjen.

:bolledeig:

Helt herlig rett og slett!

:sjenert:

:goodbye:

Svinger innom og sier hei :)

:hallo:

Hvordan går det Suzy?

Tenker på deg vettu! Ny jobb og greier :nigo:

:kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp:

Bøtter på til den trøtte fuggel`n - ser ut som du trenger det! Utrolig kjedelig å ikke få sove skikkelig. Håper dagen din blir fin likevel :klemmer:

I dag trenger jeg det ja! Definitivt! :jepp:

Grrr-oppgaver har dukket opp, og jeg prøver iherdig å få de unna. Er ikke i humør til sånt i dag, så vil bare få alt på stell. Heldigvis snart lunsj, da er i alle fall dagen drøyt halvveis!

Ikke noe :wow: i dag heller.. :sukk:

Er visst tirsdag på godt og vondt :gjeiper:

Jaja, vekta var i alle fall litt ned igjen i dag! :hoppe:

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke trøtt i dag - kanskje det er meg det er noe galt med... :klø:

Med samboer, ny jobb og ny hverdag ville jeg kanskje tro det var et lass av endorfiner og adrenalin som holder deg skikkelig i gang? :strix:

Jeg har i alle fall en skikkelig vrakdag... :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært flink i ettermiddag! :hoppe:

Masse god samvittighet nå kjenner jeg, og en trøtt skrott gleder seg til senga.

Har lest ganske mye (synes jeg i alle fall selv) pensum, og har virkelig kosa meg med et veldig interessant kapittel (om sansene). Håper at jeg kan bli ferdig med nervesystemet og sansene i løpet av denne uka, og kanskje ta ny test før helga? :klø: Hadde vært deilig!

Ellers spist litt middag, puslet litt, lest avisa og laget ferdig lunsjen til i morra (salat). Og så fikk blomstene litt vann også gitt! Nå skal jeg sette klar søpla til i morgen tidlig, pakke treningsbag'en (har planer om spinning etter jobb) og slappe av litt før senga.

:natti:

Dyna frister!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Fikk lagt meg ganske tidlig i går, og har sovet som en stein i natt. Deilig! Føler meg menneske igjen i dag :hoppe:

Satser på spinning etter jobb i dag (hjem og spise i full fart, og hive på seg treningstøy), før jeg tenkte jeg skulle prøve å få gjort meg ferdig med emne 3 av studiene. Lese ferdig kapittelet jeg startet med i går, og få repetert en god del. Det trengs! Fikk litt positiv glød igjen i går, det gjorde godt :jepp:

Halvveis i uka, og snart helg! :bolledeig:

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...