Suzy Skrevet 27. august 2010 #1841 Del Skrevet 27. august 2010 God helg! Jeg er ikke på nett igjen før sent søndag, og da i nytt hus. Kos deg i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. august 2010 Forfatter #1842 Del Skrevet 27. august 2010 God helg! Jeg er ikke på nett igjen før sent søndag, og da i nytt hus. Kos deg i helga! Ha en kjempefin helg du også, Suzy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. august 2010 Forfatter #1843 Del Skrevet 27. august 2010 Trøtt og sliten her jeg sitter! Tror det blir tidlig senga i dag ja... Ble ingen trening idag, men en tur på handlesenter i stedet. Kom hjem med en cd (fant en ny versjon av en a-ha cd jeg ikke har ), to topper (enkle stroppetopper til å ha under ymse plagg) og litt matvarer. Ikke så veldig spennende, men fikk da vimset litt! Har fått lest bittelitt også, og nå er det sløvings på sofaen. Lesing, trening og kanskje besøk i morra? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 28. august 2010 #1844 Del Skrevet 28. august 2010 God morgen! Håper du får en fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 28. august 2010 Forfatter #1845 Del Skrevet 28. august 2010 God morgen! Lørdagen skal nok bli bra! Men å våkne 0615 en lørdag morgen og ikke få sove igjen, akkurat DET er litt kjipt. Kjenner jo jeg er trøtt... Men men, vaskemaskinen er i gang og jeg er i ferd med å bli operativ. Har bare sløvet i morgentimene, lest litt, prøvd å sove mer og slappet av. Nå blir det snart frokost, og så får vi ta det derfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 28. august 2010 #1846 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Det er så mye fint å lese om her inne for tiden Vekten i riktig retning, sikle-objekt og a-ha konsert om ikke lenge Håper du får tatt igjen litt søvn i helga, og at den ellers blir brukt til positive ting (husarbeidet er vel unnagjort for uka?) Endret 28. august 2010 av Kanei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 28. august 2010 Forfatter #1847 Del Skrevet 28. august 2010 Har i grunn vært en riktig så fin periode en stund nå. Er deilig! Vekta har stått stille endel dager nå, men jeg prøve å ikke tenke stort på det, og bare la det rusle og gå. Jo mindre stress omkring det, jo bedre tror jeg Og bare TO uker til a-ha konsert! Gleder meg inderlig! De spiller i Bergen idag, og det hadde ikke vært meg imot å være der altså... Men får heller lade ekstra opp her hjemme tenker jeg. Husarbeidet er unnagjort, så nå er det bare småpusling hjemme innimellom (alltid masse større ting som kan gjøres, men det får da være måte på!). Tenkte kanskje jeg skulle lese litt i dag, og ellers bare kose meg. Får se litt hva som skjer, mulig det var snakk om besøk, ellers finner jeg nok på noe. Spinning senere kanskje? Eller en rusletur i finværet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 28. august 2010 #1848 Del Skrevet 28. august 2010 Heldige deg som skal på aha konsert. Søstern og hennes mann skal på konserten på vårt hjemsted. Kjempedyre biletter da men sikkert verdt hver krone. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 29. august 2010 #1849 Del Skrevet 29. august 2010 God morgen, frøken! Håper du får en fiiiin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 29. august 2010 Forfatter #1850 Del Skrevet 29. august 2010 God morgen! Kjempekoselig dag i går, med et par besøk på formiddagen, og en tur til ei venninne på kvelden. Fant ut at jeg kunne få litt frisk luft i samme slengen, så jeg gikk de snaue 9 km hjemmefra til venninna. Deilig! Busset hjem da.... I dag har jeg bare tatt det rolig så langt, men bør nok få lest litt nå i formiddag. Selv om et er og finvær ute... Har meldt meg på spinning senere, og så har jeg spurt ei venninne om vi skulle tenkt tanken på en tur på stadion i kveld... Egentlig spurte jeg før jeg fikk kjent etter om jeg egentlig vil, så venter spent på svaret! *ler* Ellers ingen store planer, bare ta det rolig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 29. august 2010 #1851 Del Skrevet 29. august 2010 Håper du nyter søndagen! Har akkurat vært ute og gått tur i 75 minutt jeg, deilig å få rørt på seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 29. august 2010 #1852 Del Skrevet 29. august 2010 Angående sokkeoppskrift: er dere medlemmer på Ravelry? Det anbefales på det *sterkeste* for strikke- og hekleinteresserte. Jeg har lagt ut oppskriften der. Eventuelt kan den sendes på mail. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 29. august 2010 #1853 Del Skrevet 29. august 2010 Har ikke vært innom på noen dager, tiden har flydd litt fra meg. Men jeg ser det er mye på gang, og det kan jeg like!!! Konserten i Bergen i går er den store snakkisen, så jeg tror du har noe å se frem til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 29. august 2010 #1854 Del Skrevet 29. august 2010 Angående sokkeoppskrift: er dere medlemmer på Ravelry? Det anbefales på det *sterkeste* for strikke- og hekleinteresserte. Jeg har lagt ut oppskriften der. Eventuelt kan den sendes på mail. Må man være god i engelsk da? Har foreløpig strikket bare en oppskrift på engelsk, og det gikk veldig bra det altså, men litt styr å oversette uttrykk og mål etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 29. august 2010 Forfatter #1855 Del Skrevet 29. august 2010 Jeg gleder meg STORT til konserten, og har saumfart BA og BT i dag Nå blir det snart spinning, før jeg tar en tur på stadion sammen med ei venninne. Blir koselig! Men aner meg at det blir litt sent i kveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. august 2010 #1856 Del Skrevet 29. august 2010 Kos deg på stadion. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 29. august 2010 #1857 Del Skrevet 29. august 2010 Må man være god i engelsk da? Har foreløpig strikket bare en oppskrift på engelsk, og det gikk veldig bra det altså, men litt styr å oversette uttrykk og mål etc. Nesj, egentlig ikke. Det ligger oppskrifter i alle vanskelighetsgrader der syns jeg. Og så er det jo veldig artig å bare se hva andre folk lager og finne inspirasjon i det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 30. august 2010 Forfatter #1858 Del Skrevet 30. august 2010 God morgen! Som ventet litt trøtt i dag ja... Har jo bare meg selv å skylde på, siden jeg fant dyna litt sent i går (alt er relativt, men sent for denne skrotten i alle fall!). Tror jeg har sovet som en stein i natt, og det gjorde nærmest fysisk vondt da klokka ringte i dag. Men jeg kom meg da opp! Har booket spinnin og styrke i dag, så satser på en effektiv treningsettermiddag, og en tidlig kveld. Veldig fin helg forresten! Lest litt, slappet av, vært sosial og truffet folk. Ikke dumt! Og det nærmer seg stadig konsert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 30. august 2010 Forfatter #1859 Del Skrevet 30. august 2010 Tjobing! Ikke noe mer våken her nei. Og ingen trening i dag... Måtte jobbe litt ekstra i dag, og da ble det snaut med middagstid og ettermiddagen ble skrekkelig kort. Så da har jeg satt igang vaskemaskinen og oppvaskmaskinen istedet.Jobb er unnagjort, og jeg har i grunn ganske god samvittighet selv om det ikke blir trening. Skal få vannet litt blomster her, småpuslet litt, og kanskje lese litt? Har en plan om lesedag i morgen, og så blir det trening igjen onsdag tenker jeg. Er nødt til å få lest litt ja... Kjøpte litt plommer på butikken i dag, og det var himmelsk godt! Tror jeg må sjekke litt med mine foreldre om plommetreet hjemme er i ferd med å bli "spiseklart" Når kan jeg finne senga? Bør kanskje vente til nærmere kl 21? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 30. august 2010 #1860 Del Skrevet 30. august 2010 Hei! Skjønner at du er sliten, så da er det vel greit å ta en hvilekveld Nedtelling til konsert? Hvor mange dager er det nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå