Supramundane Skrevet 18. august 2010 #1641 Del Skrevet 18. august 2010 Er selv spent på hvor disiplinert jeg vil klare å være, men jeg er veldig motivert foreløpig. Jeg ønsker meg en annen "karriere" på sikt, og da kreves nok en aldri så liten omskolering. Mistrives ikke med det jeg holder på med, men kunne veldig godt tenke meg noe annet (og aller helst studere fulltid, sånn at jeg kan komme fortere igang). Men ett steg av gangen. Jeg har printet ut en lapp som henger på tavlen på pulten min, på den står det: Du kan, hvis du vil! Ligger mye i det. Man må prioritere og det er ork og dritt og lort innimellom, men vi vil jo dette for en grunn. Og du, kjære RR, kommer til å greie med dette. Jeg heier på deg! Og så henger jeg sånn etter på KG, grr. Er så mye som skjer for tiden at jeg ikke rekker på alt. Men æ like dæ læll, asså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 18. august 2010 #1642 Del Skrevet 18. august 2010 Klart du klarer dette, RR. Man får til det man vil, som Supra sier Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. august 2010 Forfatter #1643 Del Skrevet 18. august 2010 Tusen takk for oppmuntrende ord, Supra! Jeg er virkelig motivert, og det eneste "småkjipe" er at jeg må studere ved siden av jobb. Men på den annen side, så får jeg jo inn penger underveis, og har nå egen leilighet, bil og fast jobb. Det hadde jeg ikke sist jeg studerte... Så man må tilpasse seg til situasjonen, og gjøre det beste ut av det hele. Satser på at motivasjonen skal fortsette i et bra spor for oss begge! En liten treningsøkt i ettermiddag (magen var ikke tess, og kroppen var BLYTUNG), innom butikken på vei hjem, og nå er det litt pusling hjemme. Bloggen er oppdatert, trappa i oppgangen er vasket, oppvaskmaskinen jobber, jeg har hatt besøk av en fugl i stua (...) og nå tenkte jeg kanskje at jeg skulle få epilert et par legger samt tatt ei runde med støvsugeren. Det trengs! Til slutt blir det en dusj før jeg stuper i seng Og det var onsdagen... Fått gjort litt da! eller ? Har vel ikke noe valg... Får trøste meg med at alt som blir gjort i dag er unnagjort! Dessert- er satt frem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. august 2010 Forfatter #1644 Del Skrevet 18. august 2010 Klart du klarer dette, RR. Man får til det man vil, som Supra sier Ha en fin kveld Takk for god støtte! Hjelper med en solid heiagjeng! Ha en fin kveld du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. august 2010 #1645 Del Skrevet 18. august 2010 Heie kan jeg gjøre også, selv om jeg sitter med foten på en stol. :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 18. august 2010 #1646 Del Skrevet 18. august 2010 Heia RR-studenten!! Dette klarer du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. august 2010 #1647 Del Skrevet 18. august 2010 Heier med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. august 2010 Forfatter #1648 Del Skrevet 19. august 2010 God morgen! Hvilken suveren heiagjeng! Herlig! Fikk epost fra både skolen og faglærer i går, så nå skal det meste være på plass. Eposten fra faglærer var veldig ok, og var både beroligende (man kan ikke kunne/huske alt, prøv å forstå det store bildet i stedet for å pugge detaljer) og motiverende. Så nå har jeg bare lyst til å komme meg hjem og lese! T-dag i dag, så mildt sagt litt vrak. Men men... Har endel jeg må få gjort, så er vel bare å hive seg rundt her. Telefonen har allerede kimet 4-5 ganger, så man våkner enten man vil eller ei. Ha en finfin torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 19. august 2010 #1649 Del Skrevet 19. august 2010 Supert at du endelig fikk svar fra faglærer! Håper du har senket skuldrene et par hakk. Jeg er imponert over deg som studerer ved siden av full jobb, tror ikke jeg hadde maktet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. august 2010 Forfatter #1650 Del Skrevet 19. august 2010 Supert at du endelig fikk svar fra faglærer! Håper du har senket skuldrene et par hakk. Jeg er imponert over deg som studerer ved siden av full jobb, tror ikke jeg hadde maktet det. Tror alle hadde klart det om motivasjonen og lysten var til stede, og en viss porsjon organisering. Foreløpig er jeg jo supermotivert, men det er kanskje enkelt å si når man er i den andre uka.. *ler* Ikke sikkert det går like glatt i november! Vurderer sterkt en ny studiedag i dag, og kanskje få tatt testen til første emne. Hadde vært deilig å vite at første milepæl er unnagjort ( bare 16 igjen, 15 tester + eksamen...). Vi får se! *sjekker timeplanen for treningssenteret* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. august 2010 #1651 Del Skrevet 19. august 2010 God morgen! Det er litt morsomt at det har dukket opp to superstudenter her på KG helt samtidig jeg syns også det er vanvittig tøft å studere vedsiden av full jobb, men som du sier er det sikkert motivasjon og organisering det står på. Det er jo en utroig investering om du greier det. Håper dagen blir bra sjøl om det er en T-dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 19. august 2010 #1652 Del Skrevet 19. august 2010 Jeg syns det er MYE tøffere å studere ved siden av full jobb, enn å gå på skole fulltid som jeg gjør. Det blir noe helt annet. Jeg tok jo forsikringsfag mens jeg jobbet, og det syns jeg var skikkelig tøft. Dagen går, og kveldene blir korte. Heier på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. august 2010 Forfatter #1653 Del Skrevet 19. august 2010 Det er sant, dagene blir veldig korte. Og det går i ett... Og husarbeid går litt så som så... Men jeg nyter motivasjonen så lenge jeg kan, og så får jeg dra frem ukjente reserver når det trengs. Foreløpig føler jeg det går bra, og jeg gleder meg til å fortsette! Tror eposten fra faglærer var den berømte prikken over i'en i går, som gjør at jeg slapper litt bedre av og føler meg enda mer klar! Håper det stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. august 2010 Forfatter #1654 Del Skrevet 19. august 2010 Litt i dag, uten at jeg helt vet årsaken. Godt humør rett og slett! OG jeg har ikke tatt smertestillende i dag, krysser fingrene for at det betyr at ting er i ferd med å roe seg Planlegger venninnebesøk i morra, og gleder meg. Blir koselig! Kanskje mekke litt kyllingsalat eller noe i morra da? Hmmm... Både dietter og allergier å ta hensyn til, så da blir det ikke så lett gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. august 2010 #1655 Del Skrevet 19. august 2010 Deilig med sånne sprudlende dager etter at man har hatt et par drittdager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. august 2010 #1656 Del Skrevet 19. august 2010 Ikke still spørsmål ved godt humør - bare nyt det til fulle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. august 2010 Forfatter #1657 Del Skrevet 19. august 2010 Jeg nyter! Håper bare det fortsetter. 3 timer igjen, og fredag i morgen! Vurderer sterkt treningsfri i dag, og studiedag. Rett og slett! Komme i mål med første emne, ta test for å se hvordan jeg ligger ann, og komme igang med neste emne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. august 2010 #1658 Del Skrevet 19. august 2010 Jeg synes du skal gjøre det du har mest lyst til jeg. Det er fornuftig uansett om du velger trening eller studier. Så da er det vel bare å velge og vrake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. august 2010 #1659 Del Skrevet 19. august 2010 Les deg ferdig og nyt heller treninga med god samvittighet en annen dag som du har tid til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. august 2010 Forfatter #1660 Del Skrevet 19. august 2010 Det er nok min konklusjon også! En kjapp tur innom butikken i ettermiddag (alt jeg glemte i går... ), og så hjem til middag og studier. Øsregn ute, så studiedag hadde passet fint! Eneste som mangler da er nybakte boller og kakao Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå