Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Himmel og hav så moro det kan være med hoppuka! :strix::flagg:

RÅTT!

:hoppendeglad:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da var treningsbag'en pakket :sjokkert:

Lurer på om jeg finner veien til treningssenteret? :klo:

Har planer om en relativt rolig treningsøkt i morra, siden formen fremdeles er smått skranten, og Kleenex-faktoren er høy. Men alt er bedre enn ingenting, og nå SKAL jenta til pers! Skrotten skal bli sprekere! Både ryggen og hofta skriker etter litt bevegelse, så satser på tredemølle eller ellipse i morra tenker jeg (hvis noen av dele er ledige, aner meg at jeg ikke blir alene på treningssenteret :plystre: ).

:veslejenta:

Gjest Purple Haze
Skrevet

:vinke:

Takk for det gamle, RR :klem:

Håper 2013 bringer oss begge god helse (ikke flere bassilusker på noen av oss på leeeenge nå!), mer trening og mange gode opplevelser :)

Skrevet

God morgen!

:kaffekopp:

Plutselig jobb igjen... Ikke veldig klar kjenner jeg (var tungt i morges!), men har da kommet meg avsted og gråter ikke. Veldig glad det er kort uke!

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Ikke helt klar for hverdag jeg heller, og kunne gjerne hatt fri til over helga, men vi kommer oss vel gjennom det :)

Ha en fin dag :klem:

Skrevet

God morgen!

Ser det er omtrent samme feelingen hos deg som hos meg i forhold til å begynne på jobb igjen. Føler meg smått svimeslått på morgenkvisten og gruer meg vannvittig til å trene i dag. Men skal det bli bedre må man jo til pers...

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Regner med at du har kommet igang med arbeidsdagen nå, og teller ned til lunsj...

Skrevet

Teller ned til lunsj ja...

Hoster, nyser, snørrer og koser meg. Ganske svimeslått, og ser at trening i dag egentlig er helt galskap. Men får se hvordan dagen går seg til, og hvordan formen er i ettermiddag. Håper jeg uansett kan få tatt en liten økt på tredemølle/ellipse, få beveget litt ledd litt i det minste.

Skrevet

Ta deg en veldig rolig økt. Må jo ikke bli gjennomsvett og supersliten på første økta, men kanskje heller bare få rørt litt på ledd og kropp.

Skrevet

Jepp, bevegelse av ledd og kropp er planen!

Arbeidsdagen har forsåvidt gått greit, selv om jeg kjenner at jeg ikke er i toppform. Er tåkete i toppen gitt! Prøver å få gjort det som MÅ gjøres, og tar det ellers derfra. Begynner å bli smått sulten igjen, er uvant å starte dagen så tidlig. :sjenert:

Skrevet

:natti:

Er det bare meg som holder på å sovne på sofaen, helt skutt?? :veslejenta:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Nei, det er ikke bare deg! Jeg er også stuptrøtt i kveld :veslejenta:

Skrevet

Noen av oss har vel i grunnen sovet litt på sofaen i ettermiddag... :veslejenta:

Skrevet

:natti:

Mårnings!

Vrakfuggel er sjeleglad det er torsdag og ikke tirsdag i dag... Trøtt! Måtte finne snooze-knappen på vekkerklokka i morges, men det hjalp ikke så veldig mye.

Tettere i toppen, og litt stivere i ryggen. Kan vel bare gå en vei nå vel? Jeg vil bli FRISK! NÅ! :forkjola:

Ingen store planer for helga som kommer, aner meg at det blir ganske rolig. Skal gjøre litt research rundt nytt speilreflekskamera og objektiv tror jeg :plystre: Skal innom fotobutikk på mandag...

:kaffekopp:

Skrevet

Må jo ha utstyret i orden når man skal på langtur :jepp:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Du har virkelig fått din dose med sykdom nå! Håper det gir seg kjapt, så du blir frisk på null komma svisj. God bedring :klem:

Skrevet

Må jo ha utstyret i orden når man skal på langtur :jepp:

Nettopp - det er viktig!

Og siden utstyret jeg har i dag har begynt å krølle litt og oppføre seg barnslig, så må jeg ta en seriøs vurdering på om jeg skal bytte ut det jeg har.

Skrevet

Litt fjøskaffe til vrakfuggel'n? :kaffekopp:

Nytt kamera høres spennende ut. :foto:

God bedring. :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...